It is currently 28 Mar 2024, 22:56

All times are UTC+01:00




Post new topic  Reply to topic  [ 4 posts ] 
Author Message
PostPosted: 06 Nov 2011, 22:42 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 May 2006, 17:56
Posts: 3002
Ik ben gister sinds 6 maanden weer eens uitgeweest in Rottterdam.

Mij oog viel op een feestje in Perron daar ging Radio Slave draaien. Meer info was er niet. Erop af dan maar.

Vanaf het Centraal Station is het ongeveer 10 min lopen. De naam Perron zegt het al. De tent is tegenover t'spoor.

2 Bodyguards waren met elkaar aan het praten dus ik kon zo naar binnen. 15 euro was het aan de kassa. Door die belachelijke prijzen van tegenwoordig vond ik het toch niet duur. Mijn jas deed ik in een klusje waar je 2 euro muntgeld voor moest betalen. gelukkig had ik 2 euro bij me want het kan alleen met munt geld. Voor muntjes kon je naar de kassa. de persoon die voor me zat had een uitstraling van 0. Alsof er pas iemand was overleden, en ze dringend een shot heroïne nodig had. Voor 5 euro kreeg je 2 muntjes dus dat betekent: 1 fris of 1 bier = 2,50 :( Sterk was 2 muntjes. Voor een barco betaal je dus 7,50 :o Dus....

Binnen was het donker kaal en groot. Dit versta je dus als een TechnoHol. Fucktion-one speakers met een foute opstelling waardoor je hotspots in de zaal krijgt. Keihard stond het! het was pas 1:30 en het geluid stond nu al alsof iedereen een verplichte gehoorbeschadiging moest oplopen. Mijn oordopjes resoneren als een malle :p. openbaar drugs gebruik mag hier gewoon. Van de 50 man die er was had de helft wel iets gebruikt. Het voordeel hiervan was dat iedereen stond te dansen ipv. een staande receptie.

De dj die voor radio slave draaide zat alleen maar te pieken en erg en eentonig te draaien. Techno dus :) Radio Slave kon me het eerste uur erg pakken met zijn boom, clap, boom, clap maar het tweede uur klonk dat het tijd was om weg te gaan.

Een teleurstellend avondje. muziek was niet van het. De sfeer was ver te zoeken. Nergens vrolijke gezichten. Maar goed toch fijn dat ik even ben uitgegaan. Volgende keer ga ik niet hierheen.

_________________
"We MKN er een groot feest van!"
"MKN Like No One Can"


Top
   
PostPosted: 06 Nov 2011, 22:51 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Thanks for sharing :cool

Kunnen we die tent ook weer van t lijstje schrappen ;)

_________________
I love PoesUps!


Top
   
PostPosted: 07 Nov 2011, 07:51 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 17 Jul 2010, 17:56
Posts: 768
Ik was er ook tot een uurtje of 3, daarna naar de Vuig (dat was echt vet). Ik deel in MKN's ervaringen maar het is niet zo dat ik er de volgende keer niet heenga. Ben Klock heeft ook al weleens gedraaid en dat was echt top. Drankprijzen zijn erg vreemd inderdaad. Ben blij dat de Toffler (voormalige Catwalk) weer open gaat, heb daar hoge verwachtingen van. :)

_________________
It's JUST muzik


Top
   
PostPosted: 08 Nov 2011, 20:42 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 May 2006, 17:56
Posts: 3002
de dj's maken de avond zeggen ze :)

_________________
"We MKN er een groot feest van!"
"MKN Like No One Can"


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 4 posts ] 

All times are UTC+01:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 30 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma