It is currently 28 Mar 2024, 15:08

All times are UTC+01:00




Post new topic  Reply to topic  [ 6 posts ] 
Author Message
PostPosted: 11 Dec 2011, 08:47 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
Hele dikke en strakke productie. Allereerst mn complimenten aan de organisatie.
Mijn TW avontuur begon ron 9 uur bij SeeBase in 'Deep House zaal'. Klonk niet geheel onverdienstelijk op n paar mixfoutjes na.
Daarna even rondjes lopen, laatste stukje Monica Kruse meegepakt en wachten op Underworld.
Underworld was heerlijk, maar het haalde t niet bij de Underworld op Rock Werchter 2011.
Weer rondjes lopen en t laatste half uur van Henrik Schwarz gehoord. Klonk erg vet.
Toen was t tijd voor de 3 uurs set van Sven Väth. In t begin lekker melodieus en relaxed tempo en daarna gas op die lollie met al die typische Väth plaatjes. Het laatste uur van hem vond ik wat ééntonig.
Eigenlijk was ik van plan om bij Prins Thomas af te sluiten, maar ik kreeg t eerste half uur van Richie Hawtin mee (die vanachter uit de zaal op n heel langzaam rijdend plateau naar voren reed terwijl die aan t draaien was :o ) en dat klonk zo gruwelijk lekker dat ik besloot hier te blijven zolang de muziek goed was. Nah, t was de best fukcing muziek van de hele avond. Voor mij althans. ;)
Tegen t eind toch even snel naar zaal 6 gelopen, maar daar kwam ik in n hele andere wereld. Snel weer terug.
Zalen verschrikkelijk mooi in gericht, muziek was goed, mensen waren leuk (Joost, SpecialK, Peter), kortom....hele goeie nacht gehad. :D

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
PostPosted: 11 Dec 2011, 09:51 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 18:12
Posts: 2121
(Y) en kwa drukte? hebben ze de veestallen :) een beetje volgekregen?

_________________
Brabantse Nachtu !!


Top
   
PostPosted: 11 Dec 2011, 17:06 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 14 May 2011, 23:59
Posts: 1189
Location: Eindhoven
Leuk review :). Ben wel benieuwd hoe het eruit zag, want normaliter was het in de Maassilo's toch?

_________________
In the beginning there was Jack, and Jack had a groove...


Top
   
PostPosted: 11 Dec 2011, 17:32 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
@ Bartk: nee, de hallen hebben ze niet volgekregen. Mede daarom vond ik de drukte erg meevallen.

@ Fatalfelix: klopt. Eerste 2 jaar in de Maassilo, 3e jaar in de Sporthallen Zuid A'dam en nu dit jaar hier. Hier was zorg aan besteed hoor. :)

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
PostPosted: 12 Dec 2011, 09:21 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
Mooie pics: https://www.facebook.com/EvotionsAmster ... 271&type=3


Top
   
PostPosted: 12 Dec 2011, 10:17 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 17 Jul 2010, 17:56
Posts: 768
Ja ik was er ook ;)

Nu zeg ik vantevoren dat ik niet heel erg dol ben op grote feesten en zeker met zo'n dikke programmering maak je een kwart mee. Ik heb overal wel een beetje rondgelopen om wat sfeer te proeven maar vond in de disco zaal toch de meeste sfeer terug. Het was daar het minst druk en de muziek spreekt me ook het meest aan, iets wat allemaal meespeelt. Qua drukte was het in zaal 3 wel erg vol maar kon je verder prima bewegen. Het was ook niet uitverkocht wat misschien toch aan de prijs zou kunnen liggen.

Qua dj's heb ik Joey Daniel en z'n makker gezien. Daarna Ben Klock, Underworld, Gerd Janson, Marcel Dettmann (daar vond ik het geluid zwaar onder de maat), Todd Terje, Sven Vath en Prins Thomas (die was voor mij de held van de avond). Qua namen en organisatie was dit een dikke prima. Qua algemene sfeer vond ik het matig maar wie weet volgend jaar?

_________________
It's JUST muzik


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 6 posts ] 

All times are UTC+01:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 43 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma