It is currently 25 Apr 2024, 15:26

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 27 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
PostPosted: 14 Apr 2012, 13:20 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
Orbital kwam, zag en overwon.
Na een onverwacht dik voorprogramma die ERG Underworld klonken (in a good way that is), begon Orbital.

Keihard en spatzuiver geluid, dikke visuals en een 1.5 uur overdonderende show van klassiekers, classics in een nieuw jasje en tracks van het nieuwe album. Niks op de show aan te merken en een zaal die er echt voor ging. Een dikke thumbs up voor dit concert.. heel cool...

Daarna de Bedrock avond, die echt enorm teleurstelde.
Zelfs dusdanig, dat ik dacht dat het aan onze "drugsloze" avond lag. Maar vrienden die stijf van de pillen stonden vonden het ook niks, dat scheelt..

De opwarm dj was slaapverwekkend; hoe verzin je het om op dat tijdstip dit soort platen te draaien? De zaal was voor 3/4 al vol, en je weet dat dit komt door mensen die na Orbital zijn blijven hangen. Dan wéét je toch dat je niet weer helemaal vanaf nul moet beginnen? En ik denk dat hij een speciale account heeft op Beatport, zodat hij toegang heeft tot het genre "boring as fuck records that go nowhere, have no climax, no soul and no spirit"

Tel daarbij op dat de Melkweg zo bedacht had om het TL licht in de zaal tot 01 uur aan te laten, en de avond komt gewoon niet op gang.
..........daarna bedachten ze dat het licht in de zaal uit ging, maar op het podium deden ze toen gezellig de TL aan. :lol

Babicz nog geprobeerd tot 03 uur, maar ook hij had denk ik de opdracht van Digweed om zich in te houden en om me heen hoorde ik ook niemand die het leuk vond .. nuchtere mensen niet, drank mensen niet, drugs mensen niet.
En de drukte had toen ook al Bijbelse proporties aangenomen.. 200 man minder was misschien beter geweest.

Hoe dan ook, over Digweed kan ik niet meepraten. Ik zat (zwalkte) lekker op de fiets richting huis even na 03 uur. Misschien dat Digweed briljant was, maar ik ging er niet meer op wachten.

Orbital een 9, opwarm meneer een 4, Babicz een 6.
Productie voor Orbital een 9, sfeer ook.
Productie voor de Bedrock avond een 4. Ik heb geloof ik pas om 02 uur een beetje sfeerverlichting in de zaal gezien.
Geluid voor Orbital en Bedrock een 8. :)

[img]https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/580197_385953524769826_100000655467923_1226257_659463364_n.jpg[/img]


Top
   
PostPosted: 14 Apr 2012, 13:37 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 23 Jun 2005, 23:39
Posts: 2530
Location: in mijn velletje
Had achteraf gezien ook gewoon een kaartje voor orbital moeten fixen... Heb deze helden al jaren niet meer gezien. Gave foto's van die liveset iig.

Moet wel zeggen dat het een beetje lomp is om weg te gaan voor Digweed aan z'n set begint. Dat doe je gewoon niet :p

De bedrock avond begon inderdaad slap. Maar digweed heeft de avond meer dan netjes afgemaakt hoor.

_________________
beter te dik in je kist, dan een feestje gemist


Top
   
PostPosted: 14 Apr 2012, 13:40 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
Sorry. :p Ik zeg, volgende keer Digweed gewoon een 4 uur set laten doen.

Maarre.. Orbital was voor mij de main reason om te gaan. Dus ik heb een fijn avondje gehad. En belachelijk veel bekenden. Gezellig.
Op mijn Facebook pagina nog een hele sloot Orbital pics.

En voor de liefhebber staan ze hier in een WeTransfer file, in hoge kwaliteit.. http://wtrns.fr/_JlI_zc128A-79h Zo ben ik. :cool

Maar wat is die Melkweg toch een bout-locatie als het te druk is.
Het is dan net alsof er iets niet meer klopt aan het pand, wat 200 man eerder nog wel klopte.


Top
   
PostPosted: 14 Apr 2012, 14:44 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 14 May 2011, 23:59
Posts: 1189
Location: Eindhoven
Leuk review. Jammer om te horen dat Bedrock tegenviel, maar dat kan ik me wel voorstellen als je nog in de flow van het vorige event zit en ineens weer bij 0 moet beginnen. Wel raar dat ze die TL lampen aanlieten. Na het ADE stond volgens mij heel internet vol met lovende reviews van de donkere theaterzaal. Dan moet het toch niet moeilijk zijn om dit door te trekken naar de andere zalen.

Ben wel benieuwd na een review van Diggers en The Lovebirds. Die had ik beiden graag willen zien :).

_________________
In the beginning there was Jack, and Jack had a groove...


Top
   
PostPosted: 14 Apr 2012, 18:30 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Dat van die TL-lampen was bizar, maar ook dat ze pas anderhalf uur later (half één dus) 's begonnen met een doodsaaie Jozif en daarna Babicz die alle kanten op ging behalve de goeie..... (N) En dan die drukte... :rolleyes

Grrrr... ben er nooit meer helemaal lekker ingekomen, dus Digweed kon me slechts een beetje boeien.

_________________
I love PoesUps!


Top
   
PostPosted: 14 Apr 2012, 22:26 
Offline
just started
just started

Joined: 25 Feb 2009, 16:12
Posts: 15
Idd was het erg sfeerloos bij binnenkomst!!! Pfff... TL verlichting! Maar gelukkig dat wij er pas om 00:30 uur waren.. dus het werd al snel een duister sfeertje in de melkweg> I LIKE!
Btw...wie heeft het weer verzonnen om zonnebrillen 8-) op te doen in een tent?!!
Ik vond dat Jozif lekker redelijk op tempo stond te draaien en dat de stemming er goed inzat. Toen Babicz kwam ging het nog even iets losser en vond ik het jammer dat het bij John wat inzakte... maar toen hij met die heerlijke zweverige platen kwam.. wist ik dat ik deze avond niet had willen missen. Vorig jaar vond ik het wel super relaxed hoe ze het podium om de DJ-booth heen hadden opgebouwd. Dat gaf in elk geval meer ruimte en minder irritatie van de drukte.

En helemaal eens (Y) .. een 4 uur set van Digweed heeft ook mijn voorkeur!


Top
   
PostPosted: 15 Apr 2012, 09:32 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Sep 2005, 14:01
Posts: 1558
Location: Hilversum
Tsja, over de valse start is al heel wat gezegd. Dat begon al bij de ingang. Lekker druk maar gelukkig ging er op een gegeven moment een deur open voor mensen met kaarten en toen was ik zo binnen. Jas op hangen ging wonderbaarlijk snel.
00u de zaal open, sta je daar in het volle licht, zonder muziek. Ze waren nog druk het decor van Orbital aan het afbreken. Zaal stond al vol met mensen die er nog waren van dat concert. 00.30 ging de muziek aan en om 1u het licht uit. Het was mega druk maar vooraan was het op sommige momenten wel te doen. Uiteindekijk had ik een topplek, links onder de trap op een verhoging en mijn avond was gered.
Ik vond Robert Babicz top draaien, hij had er lekker de tempo in. Daarna digweed, inderdaad schroefde hij het iets naar beneden maar hij had me al snel weer te pakken met zijn platen. Ik heb uiteindelijk een top avond gehad. Ik had me al ingesteld op gedoe, wilde vooraf eigenlijk mijn kaartje weg doen, ik haat de Melkweg. Maar er gingen zo achterlijk veel bekenden, ook mensen die ik al een tijd niet gezien had, kon het gewoon niet maken voor mijn gevoel om niet te gaan. En achteraf gezien ben ik blij dat ik toch geweest ben.

Je ziet niet veel maar je hoort wel wat.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=drLCthh80Wg&list=UUnHyfmtVSQ-IW7UXNRUybzw&index=1&feature=plcp[/youtube]


Top
   
PostPosted: 15 Apr 2012, 17:21 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 20 Sep 2005, 09:00
Posts: 318
Is Digweed z'n kat overleden?

Hij ging me toch bij vlagen hard duister en kaal zo he!

Ik kwam om half 2 binnen, dus niks van alle opstart problemen gemerkt, en toen stond Jozif vond ik best lekker te draaien. Aangepast techy voor zijn doen! Nog een hele vette piano klapper gehoord en zelfs After Laughter.

Babicz, tjah... zijn bekende platen blijven parels (al hoeft Dark Flower echt niet meer van mij). Hoorde (gelukkig) wat nieuwe vette dingen. Maar hij snapt nog steeds niet hoe je een set neer moet zetten, echt zonde. Hij deed het wel voortreffelijk bij alle inkick momentjes blijkbaar want ik zag incombi met dat heerlijke licht genoeg mensen de tijd van hun leven hebben.
Diggers kickte eerst ff terug om te graven en daarna ging de trein volop techen, wel erg lekker maar wel kaal, waardoor ik al snel alleen stond omdat de mensen waarmee ik was het niet trokken (had ik van te voren al verwacht, maar nu begreep ik ze bij vlagen zelfs :lol). Ook als verwacht kwam er richting het einde van z'n set (enkele) pingeltjes, maar wel erg zuinig. Tot het einde gebleven (die ena laatste space plaat kwam me bekend voor, iemand ID?) Z'n toegift was echt te slecht raggen imo (wel een bekende track), daar hoopte ik toch echt op 1 die het nog even openbrak op het einde, maar tevergeefs. Desalniettemin wel een goede set en een goed feestje!

Ik las verhalen op PF over te druk etc.. volgens mij zijn die mensen al geen jaren meer uit geweest als je dat zo vond. Ik heb de hele avond (zoals bijna altijd in de Melkweg eigenlijk wel) gewoon genoeg ruimte gevonden op de vloer.


Top
   
PostPosted: 15 Apr 2012, 21:14 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 18 Nov 2005, 13:31
Posts: 331
Location: noordwijkerhout
[quote] Ik las verhalen op PF over te druk etc.. volgens mij zijn die mensen al geen jaren meer uit geweest als je dat zo vond. Ik heb de hele avond (zoals bijna altijd in de Melkweg eigenlijk wel) gewoon genoeg ruimte gevonden op de vloer.



......klopt wij, dat zijn mijn lief en ik, Dansliefhebber, C-Jay, Yvonny en consorten, zijn inderdaad al jaren niet meer uitgeweest.... :rolleyes

Wat een bullshit: Het was overal van toiletten tot in het rookhol tot aan de balkons én op de dansvloer te druk voor woorden.
Voor velen van ons (bijna) aanleiding om de Melkweg te gaan boycotten. En iedereen die ik die avond/nacht tegen kwam had dezelfde klacht. Heel jammer want het maakte de avond waarnaar we lang hadden uit gekeken, en waar we toch ook beetje bang voor waren, minder geslaagd ondanks de fijne set van Digweed.
Eén bijkomend voordeel: er worden erg weinig drankjes gehaald, dus goedkoop avondje... En ook daarin waren wij niet de enigen. Je gaat de veldslag om bij de bar te komen en in de rij te gaan staan niet aan.

Top
   
PostPosted: 15 Apr 2012, 21:40 
Offline
just started
just started

Joined: 19 Nov 2007, 13:30
Posts: 20
Location: Noordwijkerhout
Ik vind het ook onbegrijpelijk dat de mensen die voor Orbital kwamen mochten blijven voor Digweed. Daardoor kan De Melkweg nooit ingeschat hebben hoeveel mensen er uiteindelijk bij Digweed binnen zouden zijn. Te veel in ieder geval (ik denk ook niet dat de brandweer een steekproef controle had moeten uitvoeren).
En nu over de muziek: Ik vond Babicz ruk. Zolals Yvonny al schreef ging hij alle kanten op behalve de goede. Ik ben als niet roker toen maar even het rookhol ingedoken om dit gedoe te ontwijken. Later niet lang voor de set van Digweed weer terug de zaal in gegaan en een plekje proberen te zoeken. Beetje in het midden voor het podium, om nog wat van de details van de muziek te horen, ging hem niet worden. Ik werd gek van iedereen die door me heen liep en op mijn tenen ging staan. Toen maar onder de trap links naast het podium. Nadeel van die plek is dat de bassen daar zo dreunen dat je de details van de muziek mist. Ondanks mijn goede oordoppen vond ik het ook nog eens veel te hard staan. Gewoon NIET de setting om er die avond ook maar een beetje in te komen. Ik vond Diggers een hele lekkere set neerzetten. Heel stevig, ook wel weer eens lekker maar ik kwam er deze avond dus absoluut niet in. De Melkweg heeft bij mij een beetje afgedaan, ben er eigenlijk wel een beetje klaar mee (zoals velen wel een beetje klaar zijn met De Melkweg). Jammer :-(


Top
   
PostPosted: 16 Apr 2012, 09:45 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 17 Jul 2010, 17:56
Posts: 768
Jammer om te lezen dat het tegenviel maar met Digweed die maar 2+ uurtjes krijgt en ook nog in een bomvolle Melkweg weet je dat het niet veel gaat worden. Tel daarbij het vreselijke geluid van de Melkweg ook nog eens bij. Ik zeg: zet Digweed maar een keer in de Trouw :)

_________________
It's JUST muzik


Top
   
PostPosted: 16 Apr 2012, 13:59 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 14 May 2011, 23:59
Posts: 1189
Location: Eindhoven
[quote="Michie23"]Ik zeg: zet Digweed maar een keer in de Trouw :)


Of gewoon weer in die theaterzaal :D.

_________________
In the beginning there was Jack, and Jack had a groove...


Top
   
PostPosted: 16 Apr 2012, 17:49 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 11 Jun 2005, 18:17
Posts: 282
Location: Amsterdam
Wij (mijn vriendin en ik) waren bij Orbital en hadden ook kaarten voor Bedrock..

We waren iets te laat van huis vertrokken en kwamen om 21:30 bij de Melkweg, maar na een snelle binnenkomst was het concert al begonnen.
Achteraan staan is lekker rustig alleen ben je minder betrokken bij het concert wat een mooie show was met veel visuals..

Tussendoor ben ik even gaan vragen aan de portiers of wij na afloop de Melkweg moeten verlaten of dat we binnen mogen blijven?
Tot mijn verbazing zei ze dat iedereen die bij Orbital zijn mogen blijven voor het nachtprogramma, ze hadden het op het laatste moment besloten.
Ik stelde haar wat vragen hoe ze dat willen gaan doen qua bezoekers aantallen, aangezien beide evenementen waren uitverkocht?
Antwoord was: we hebben ook de oude zaal erbij en daar kunnen 700 mensen in…

En nu de overgang van een concert naar een dj feest in 1 zaal..!!
Orbital eindigde om ongeveer 23:15, dus ging toe het TL licht aan en werd het podium omgebouwd… en dat alles deden ze dus met iedereen in de zaal die nog wilde blijven en de mensen die nieuw binnen kwamen…
Is dan toch logisch dat die zooi niet binnen 10 min opgeruimd hebben en de dj booth krijgen opgebouwd?
Dit alles is inderdaad niet zoals we gewend zijn, maar om nu gelijk een heel feest af te gaan kraken???

Ik ben gewoon zodra ik door kreeg dat er voorlopig geen muziek te horen was in de Max direct naar de oude zaal gegaan, om daar onze net binnengekomen vrienden te verwelkomen.

Ben pas om 0:45 weer naar de Max gegaan waar achter de dj booth nog steeds tl verlichting aan stond.
Jozif was inderdaad een beetje te soft, maar ik ben niet bekend met zijn style van draaien, maar het klonk erg ibiza beachstyle…

Babicz was naar mijn idee heerlijk bezig om de boel op te warmen voor Digweed, en zetten de beats in het juiste tempo in om mijn voetjes te doen laten bewegen.

Digweed kwam om 3:00 uur zoals op de timetable was aangegeven, wat ik eigenlijk veels te laat vind… maar goed 3 uur een dj van top niveau boeken kost waarschijnlijk te veel geld.
Zijn dj set was weer meesterlijk goed en heeft mijn voeten en benen weer aardig weten op te warmen…

We zijn om 4:50 naar huis gegaan, om de jassendrukte te vermijden.

PS: C-jay… zeik nu niet elke keer dat je het feest kut vindt terwijl je zelf het niet trekt om te wachten op de mainact.. dit is volgens mij al de zoveelste keer dat je dat doet terwijl je zelf diegene bent de naar huis gaat.

Hier onder nog een filmpje.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=RJhl9F5cfCo[/youtube]
Recorded with a iPhone 4 :p

_________________
[color=#404000]There Are No Secrets, Only Information You Don't Yet Have![/color]


Top
   
PostPosted: 16 Apr 2012, 19:10 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Sep 2005, 14:01
Posts: 1558
Location: Hilversum
Het verhaal dat op het laatste moment besloten was dat Orbital mensen mochten blijven, klopt niet. Melkweg heeft eerder al gecommuniceerd naar mensen die daar een kaart voor hadden, dat ze mochten blijven. Daarom was ik al bang voor de drukte.

Verder vond ik dus Babicz ook prima opwarmen en door mijn strategisch goeie plek met oordoppen in, heb ik me uiteindelijk goed vermaakt. Maar de valse start maakte de avond wel heel kort.


Top
   
PostPosted: 17 Apr 2012, 09:35 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 11 Jun 2005, 18:17
Posts: 282
Location: Amsterdam
[quote="Dansliefhebber"]Het verhaal dat op het laatste moment besloten was dat Orbital mensen mochten blijven, klopt niet. Melkweg heeft eerder al gecommuniceerd naar mensen die daar een kaart voor hadden, dat ze mochten blijven. Daarom was ik al bang voor de drukte.

Verder vond ik dus Babicz ook prima opwarmen en door mijn strategisch goeie plek met oordoppen in, heb ik me uiteindelijk goed vermaakt. Maar de valse start maakte de avond wel heel kort.


Via welke manier hebben ze dat dan gecommuniceerd? Marleen heeft geen mail ontvangen, en wat bedoel je met eerder?
Wij hebben onze Digweed kaarten op 22 februari gekocht...

_________________
[color=#404000]There Are No Secrets, Only Information You Don't Yet Have![/color]


Top
   
PostPosted: 17 Apr 2012, 10:20 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 23:50
Posts: 1747
Location: Amsterdam
Ik vond t een vreemde avond. Vond t ook te druk. Heb daardoor minder bekenden gezien dan ik verwacht had. Vond t gewoon te druk om n rondje te doen.
Jozif draaide best lekker. Vrij rustig, maar ik was laat binnen, dus dat was oke. Achter de Dj-booth was het licht nog aan en waren ze nog bezig met verbouwen... dat kwam de sfeer niet echt ten goede.
Babicz was echt waardeloos. Af en toe echt vette beats, maar hij haalde steeds zooo de vaart eruit... vet irritant.
Digweed was tegek! Lekker stevig doordenderen! :cool
Heb me prima vermaakt, maar t was wel een beetje een vreemde avond.

[quote="Michie23"]Tel daarbij het vreselijke geluid van de Melkweg ook nog eens bij.

Die snap ik echt niet... geluid altijd dik daar!

_________________
have a happy period


Top
   
PostPosted: 17 Apr 2012, 10:31 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
Remco, sorry hoor, maar je relaas snijdt geen hout, en al helemaal niet dat ik een feest afzeik omdat ik niet op de mainact kan wachten?...
Wat een bullshit...
Ik ben het vaak met je eens, maar een feest is meer dan de main act! Veel meer zelfs...

Je leest zelf waarom ik dit feest niet ok vond, en bijna elke bezoeker is het daarmee eens. Niet alleen hier, maar all over internet en mensen die ik die avond sprak. Echt niet omdat ik "niet op de main kon wachten" ..wat een kul. Als een avond van 12 tot 03, 3 uur lang niet op gang komt en zelfs slecht is, ga ik toch niet hopen en bidden dat Digweed dan wel de avond nog ff redt met 2 uurtjes? tuurlijk is Digweed goed, maar voor mij hoeft het dan niet meer.

Dat er TL licht aangaat na een concert is inderdaad logisch, maar de Bedrock avond NA orbital zou 00 uur beginnen. Nou, de muziek begon ook inderdaad om 00 uur, maar om dan je TL aan te laten tot na 01 uur, dat kun je toch niet maken? Je plant je op- en afbouw toch zo dat je niet meer dan een uur uitloopt? De Melkweg bestaat al weet ik hoe lang en ze doen weet ik hoe vaak concerten gevolgd door een tweede avond.
Ik mocht blijven na Orbital en had guestlist voor Bedrock: maar als je alleen een kaartje voor de Bedrock avond hebt gekocht, kan ik me voorstellen dat je je nogal bekocht voelt.

Daarnaast is de drukte gewoon belachelijk, waar iedereen het mee eens is, zelfs doorgewinterde recensenten van de OOR die ik sprak werden helemaal gek. Ik vind het echt een middelvinger naar je publiek als je de boel zo volpropt. Een "gewoonte" waar het Paard in Den Haag ook volledig nat mee is gegaan. Er komt bijna geen hond meer op de meeste dance avonden, doordat ze jarenlang de boel veel te vol propten.

En als Digweed meer kost om langer te draaien (wat me sterk lijkt), laat je toch lekker Babicz thuis? ;)

Ik zeg, een goeie programmeur is goud waard voor een locatie.
Goeie crew en techniek ook.

Kusje. :cool


Top
   
PostPosted: 17 Apr 2012, 11:26 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 11 Jun 2005, 18:17
Posts: 282
Location: Amsterdam
Dan zijn de meningen verdeeld, ik koop een kaart voor de mainact… en wie er opent interesseert mij geen reet… ook al.
Jou verhaal starte met dat je de Bedrockavond teleurstelde… en het viel je op dat het TL licht zo lang aanstond… terwijl je zelf ook zag dat de afbouw erg lang duurde.. waarom dat niet sneller kon is mij ook een raadsel.
Wat hadden ze anders moeten doen, iedereen naar buiten sturen of in de oude zaal proppen?

Ik ga de laatste 10 jaar selectief uit met het voorgenomen idee om te genieten van de main dj, en mijn vrienden… en dat er dan een opwarm dj draait die te traag opstart kan mij gestolen worden, mocht er toch ook lekker geopend worden is dat mooi meegenomen.
Irriteren aan dit soort dingen heeft totaal geen nut en verpest alleen maar je avond..
Je moet er zelf iets van maken, dit kun je niet verwachten van de organisatie of je medepartygangers.

Bijna elke bezoeker is het daar mee eens??? werk jij in eens bij een Melkwegonderzoeksbedrijf?

Ik geef toe dat het druk was.. en tevens was het wederom een hengstebal… ik heb meerdere keren vervelende kerels van mijn vriendin af moeten trekken ;)
Maar zelf dat heeft mijn avond niet verpest… omdat ik gewoon mijn eigen sfeer maak.

Kort om verbeter het feest, begin bij jezelf….

_________________
[color=#404000]There Are No Secrets, Only Information You Don't Yet Have![/color]


Top
   
PostPosted: 17 Apr 2012, 12:05 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Sep 2005, 14:01
Posts: 1558
Location: Hilversum
[quote="Bedrocks"]en tevens was het wederom een hengstebal… ik heb meerdere keren vervelende kerels van mijn vriendin af moeten trekken ;)

Dus ik stond gewoon helemaal verkeerd ;)

En ik lees al op andere fora begin Maart reacties van mensen die de Melkweg hebben gemaild om te vragen hoe het zit met de kaartjes en dat zij als reactie hebben gekregen dat je met een kaart voor Orbital kan blijven bij Digweed.

En Charly, heb je inderdaad helemaal niet gezien (N)

Top
   
PostPosted: 17 Apr 2012, 12:07 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
Dan zijn de meningen inderdaad verdeeld, houden we het daarop.
En mooi dat je een topavond hebt gehad. Ik ook, maar dan wel bij Orbital. :)

De hele "verbeter het feest begin bij jezelf" discussie slaat nergens op, en hoor ik eigenlijk vooral altijd van jou. :D Een goede avond kun je niet verwachten van de organisatie? Sorry hoor maar dat is hun fundament, hun Core Business!
Zij zijn toch de basis qua techniek, licht, vlotheid aan de bar, prijs, kwaliteit, geluid, aankleding, programmering, vriendelijk personeel, schone wc's... wat lul je nou dat je zelf het feest moet maken? Als al deze dingen niet of nauwelijks kloppen, klopt je feest niet.

De organisatie mag dus aankloten wat ze willen, de bezoeker vermaakt zich volgens jou toch wel, en minstens tot de mainact.. wat een onzin. En wat een droomklant ben jij voor een organisator. Het maakt geen hol uit wat ze doen of laten, of hoeveel volk ze binnenlaten, als de mainact maar een goeie is.

Basically kwam ik voor Orbital deze avond, maar de opwarm-act voor hen heeft me belachelijk goed verrast. Ik kende ze niet, maar ben nu fan. Dikke producties, fijne show. Maar in jouw theorie kan je net zo goed een cd opzetten tot de hoofdact komt.

Neen, ik ben geen Maurice de Hond, maar ken een shitload aan mensen die hierheen zijn gegaan en het niks vonden, of minstens enorm tegenvallen.

Jij bent zo druk met sfeermaken dat ondertussen je vriendin besprongen wordt. :p


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 27 posts ]  Go to page 1 2 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 43 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma