It is currently 28 Mar 2024, 21:35

All times are UTC+01:00




Post new topic  Reply to topic  [ 6 posts ] 
Author Message
 Post subject: Nick @ Panama
PostPosted: 10 Jun 2012, 14:16 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 27 Jan 2006, 20:55
Posts: 1484
Location: Hoogvliet
Was gezellig :cool
Jerry draaide prima warm voor Warren, die daarna echt een fucking vette set neerknalde :hat :hat :hat
Dikke domper dat hij rond 3 uur moest stoppen omdat er een jong gastje de boel muziekaal moest verknallen :mad Dat ze zo'n knul willen laten draaien, prima. Maar niet om fucking 3 uur!!!!!!!!!!!!! Doe dat dan op zondagmiddag in de kinderdisco.........................Dat heb ik Rene Amesz geloof ik ook nog ff goed duidelijk gemaakt :p


Top
   
 Post subject: Re: Nick @ Panama
PostPosted: 10 Jun 2012, 22:58 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
wat gebeurde er precies muzikaal om 3 uur?

en wat was Rene Vidal zijn reactie?

eigenlijk zou ik namelijk na Nick draaien, maar dat hebben we omgegooid.

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
 Post subject: Re: Nick @ Panama
PostPosted: 10 Jun 2012, 23:57 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Zo te lezen, hadden ze dat dus niet om moeten gooien ;)

Leuk om te weten dat het i.i.g. tot 3 uur vet was.
Jammer dat we er toch niet bij konden zijn :rolleyes

_________________
I love PoesUps!


Top
   
 Post subject: Re: Nick @ Panama
PostPosted: 11 Jun 2012, 12:52 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 27 Jan 2006, 20:55
Posts: 1484
Location: Hoogvliet
Om 3 uur ging die knul electrohouse achtige peaktime platen draaien. Misschien leuk als dit de hele avond gedraaid wordt, maar niet als een dj als Warren 2 uur aan het bouwen geweest is. Dus ik stond om 3.15 mijn beklag te doen bij Rene. (die ik btw niet ken, maar hoorde van Sander dat hij dat was) Die vond het jammer dat we het niet trokken, en merkte ook dat de zaal in een rap tempo leeg liep. Ik vind het persoonlijk ook niet echt slim om een redelijk onervaren knul de boel af te laten sluiten na een dj als Warren. Ik begrijp dat jij met je vrouw op tijd naar huis moest vanwege de zwangerschap, maar had die jongen dan wat draaitijd belooft op een andere avond, van 11 tot 12.30 ofzo...

Maar zoals ik eerder zei, het was verder een gezellig avondje met een super Warren + voor 5en in m'n nest. Dat gebeurt niet vaak als ik ga stappen :)


Top
   
 Post subject: Re: Nick @ Panama
PostPosted: 11 Jun 2012, 21:04 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
onervaren ja, maar IMO je ook niet goed voorbereiden. Juist als je nog niet lang draait moet je uitzoeken wat de dj voor je draait en je set daar op aanpassen.

Inderdaad is het een beetje mijn schuld. Normaal gesproken in de Panama met dit soort namen draai ik uurtje ervoor en erna om te zorgen dat de opbouw en afbouw goed gaat in dienst van de grote naam. Helaas doen maar heel weinig dj's dit. Ze willen allemaal laten horen wat ze kunnen en hun eigen hoogtepuntje creƫren. :\

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
 Post subject: Re: Nick @ Panama
PostPosted: 11 Jun 2012, 22:36 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 22:08
Posts: 208
Vriendin en ik hebben ons vermaakt: was niet te druk, lekkere sfeer en heerlijke muziek! Jerry je opende erg goed, vooral die Maceo Plex - Under the Sheets warmde ons op :hat
Nick Warren als vanouds, hij vermaakte zich ook prima leek het hehe. Op tijd weggegaan dus debacle na Nick niet mee hoeven te maken.

Leuk ook om het vernieuwde Panama te zien en te horen (bankjes, lichten en geluid) 8-)


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 6 posts ] 

All times are UTC+01:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 48 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma