It is currently 28 Mar 2024, 17:17

All times are UTC+01:00




Post new topic  Reply to topic  [ 2 posts ] 
Author Message
PostPosted: 18 Jun 2012, 00:19 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Eindelijk was t zaterdag weer s strandfeestweer, alhoewel windkracht 5 à 6 aardig wat zand in de ogen strooide op het Haagse Zuiderstrand...
Tijd voor een bezoekje aan (het voor ons nog onbekende) strandpaviljoen De Staat voor een avondje ouderwets stampen.... :D
Er was nog precies één plekkie vrij voor ons vervoermiddel, daar waar tram 12 zijn eindrondje maakt. In het pikkedonker een halve km pad door de duinen naar De Staat gevonden.

Ontvangst door de portiers was ongekend vrolijk, ook wel 's leuk :cool
Binnen in de "grote tent" stond Patch Park de boel warm te draaien voor een zorgelijke man of 25. Gelukkig werden dat er al vrij snel 200...pfff...
Patch Park zorgde echt voor een warm onthaal en de stemming zat er al vrij snel in :hat

Om 1 uur nam, de op het laatste moment ingevoegde, Derrick May het over. Dansliefhebber had me al laten weten dat deze housepionier op 909 Festival overdag niet echt boeide, dus ik had goede hoop dat hij aldus warmgedraaid een heerlijke gortdroge Technoset zou gaan neerknallen. Helaas, kennelijk draait hij tegenwoordig lichtvoetige House met wat experimenteel gedrag.... wat mij betreft: het plafond van De Staat was boeiender ;) en de kleine tent met voor mij onbekende dj's ook!

Trouwens nog nooit zo'n mooie stranddiscotheek gezien. De grote tent heeft een groot zwart dak, waarvan je het eind niet kan zien. Bovendien wordt dat dak niet ondersteund door palen, die er dus wel staan, maar los... geinig, alsof je onder de blote hemel zonder sterren staat. De juiste verlichting èn een subliem geluid maakten de boel compleet (Y)
Ene Joop jr. (van wie?) leefde zich na May uit op een half uur live set. Hij was aandoenlijk jong en enthousiast!
Remy zette daarna alle puntjes op de i en liet me een dag hard werken goed in de benen voelen!

Topavondje in een toptent (Y)

_________________
I love PoesUps!


Top
   
PostPosted: 18 Jun 2012, 11:45 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
Leuk te lezen dat je n leuke avond hebt gehad.

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 2 posts ] 

All times are UTC+01:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 36 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma