It is currently 19 Apr 2024, 21:03

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 26 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
PostPosted: 12 Aug 2012, 15:50 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Top feestje, alles goed geregeld, lekker weer en goede muziek! :D

Meeste bij de Underground stage gestaan, gezellig tentje helemaal aan het einde van het terrein. Arjuna Schiks draaide heerlijk. Solomun ook goed (lekkere tracks) al mis ik wel een lijn in zijn sets. Afsluiten met Maceo Plex die gelukkig toch nog gekomen was (uurtje te laat) maar hij ging ook een uur langer door (Y)

Sasha wederom een no-show, gelukkig laatst in Woodstock nog gehoord maar toch blijft hij een slappe zak dat hij als enige weer niet kan komen. Hij zat vast op Ibiza, dat wist hij 's ochtends al. Pak een boot naar Barcelona en daar het vliegtuig o.i.d. Als je wilt komen, kun je komen. Hij lag lekker in zijn hangmat ofzo :rolleyes

_________________
[url=http://djshawnfarrell.wordpress.com/]DJ Shawn Farrell Blog[/url]
[url=http://progressivehousemusic.wordpress.com/]Progresssive House Blog[/url]


Top
   
PostPosted: 12 Aug 2012, 17:23 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 30 Apr 2007, 22:57
Posts: 1213
Location: Dorst, omg. Breda
Wordt het onderhand niet eens tijd voor een nieuwe avatar Onno? ;)

Ik heb me ook prima vermaakt. Beetje gependeld tussen Underground, Nest en Rise.

MJC erg monotoon in mijn ogen, Gui ook niet als vanouds, Martin Buttrich ook wat magertjes (ik kom erg kritisch over, viel gisteren wel mee maar ik ben redelijk snobby aan het worden denk ik haha). Afgesloten bij Jimpster wat wel geweldig was. Daarna nog even terug naar Danny en Cassy maar dat klonk ook redelijk als cookie-cutter-tech-house. Voor de drukte dus maar dat pokke-end naar de auto gelopen.

En eindelijk eens lekker weer op een festival! Dan lopen de vrouwen er toch net wat lekkerder bij ghehe


Top
   
PostPosted: 12 Aug 2012, 21:09 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 22 Jan 2009, 18:54
Posts: 37
Location: Dordrecht
Top feestje, wat een dag ook weer!

Uitschieters voor mij waren Arjuna Schiks & Maya Jane Coles.
Maya begon wat eentonig, maar maakte dat ruimschoots goed. Misschien toch maar overwegen om a.s. zaterdag naar Rotterdam te gaan, Toffler...

Jammer dat Sasha er niet was, maar vond zijn vervanger Melon ook zeker niet slecht!

Vond Buttrich ook wat tegenvallen, zeker gezien die ge-wel-dige set op Awakeningsfestival. Danny Howels wat te gemakkelijk, afgesloten met een stukje Dubfire en voor de drukte naar huis.

2 minpuntjes om te zeiken, maar met een knipoog:
- jammer dat de underground stage niet in de zon was, heb je een keer mooi weer....
- Vond het ook wel te verleidelijk om Underground en Rise naast elkaar te zetten, je gaat dan toch sneller aan de wandel. Als het aan de andere kant van het terrein is denk je er wel 3x over na.. :lol

Topdag gehad! (Y)


Top
   
PostPosted: 12 Aug 2012, 23:25 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Zeker jammer dat die Underground stage voornamelijk in de schaduw lag.... was er wel gezellig :hat
We zijn de dag daar ook begonnen om half 1 met nog een stukje Oliver Weiter en Lenimal...
Daarna naar de Mainstage helemaal aan de andere kant, lekker in de zon van Sébastien Léger genoten en daarna nog even t gepiel van Secret Cinema aangehoord ... kreeg er honger van...
Na het eten naar Rise om bij aankomst daar te horen dat Sasha weer s niet kwam opdagen.... Gelukkig maakte vervanger Melon iets goed!
Van Sven Väth op Main ook nog iets meegekregen, was wel lekker maar niet super.
Rond 7 uur moest ik van Walter mee naar Solomun in de Underground.... maar die diephouse gaat mij toch echt niet raken :sleep had beter naar Maya Jane Coles kunnen gaan, als ik het zo hoorde.
Gui Boratto in Rise vond ik monotoon en saai, maar ik had geen zin meer om weer naar Mainstage te gaan en ben dus gebleven voor Cassy en Danny Howells, die wel een verrassend energieke set neerzetten :hat
Voor mij dus muzikaal niet echt veel hoogtepunten, maar het publiek, de sfeer, vrienden en zon maakten veel goed. (Y)
Vorig jaar was het vele malen beter (zelfs in de regen) en ik miste ook het gras-terrein, wat er nu niet meer bij was....

_________________
I love PoesUps!


Top
   
PostPosted: 13 Aug 2012, 00:40 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 17 Jul 2010, 17:56
Posts: 768
[quote="Frenkieee"]Wordt het onderhand niet eens tijd voor een nieuwe avatar Onno? ;)

Ik heb me ook prima vermaakt. Beetje gependeld tussen Underground, Nest en Rise.

MJC erg monotoon in mijn ogen, Gui ook niet als vanouds, Martin Buttrich ook wat magertjes (ik kom erg kritisch over, viel gisteren wel mee maar ik ben redelijk snobby aan het worden denk ik haha). Afgesloten bij Jimpster wat wel geweldig was. Daarna nog even terug naar Danny en Cassy maar dat klonk ook redelijk als cookie-cutter-tech-house. Voor de drukte dus maar dat pokke-end naar de auto gelopen.

En eindelijk eens lekker weer op een festival! Dan lopen de vrouwen er toch net wat lekkerder bij ghehe

Je bent verwend Frenk!

_________________
It's JUST muzik


Top
   
PostPosted: 13 Aug 2012, 01:50 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 20 Sep 2005, 09:00
Posts: 318
Top dag!

Eerst overal een beetje gekeken. De nieuwe size beviel prima, je kon zo het hele terrein over. De zon begon langzaam te komen, zo ook de mensen en de goeie sfeer.
De domper van sasha viel eerst wel zwaar, maar Extrawelt in de volle zon was een goed begin van dat verwerkingsproces. Maya Jane Coles gechecked maar dat kwam niet over vond ik.. onsamenhangend en hoorde in een halfuur geen enkele plaat dat we dachten "ja!".

Toen dachten we laten we Solomun een kans geven, al fan sinds van zijn producties sinds "Tageschau", maar minder van die "iets teveel disco pop" stuff (uitzondering daargelaten). Zijn sets gaan iig de laatste tijd nog meer die 2de kant uit dan als z'n label tot nu toe al betreed. Daarbij wordt meneer door het typische Amsterdamse publiek op handen gedragen alstie alleen al zijn hits achterelkaar schuift.. Enfin vertrouwen was er eigenlijk niet. Gelukkig had hij zijn melodieuze pet op en die beviel mij ENORM goed! De nieuwe Alex Flatner bv hakte er goed in. Zelfs een dikke klapper uit 2006: Matthias Meyer - Voltage kwam voorbij en als je dan ook nog LCD Soundsystem You Wanted A Hit Gabe Bootleg (een grote favoriet van mij) draait dan bestaat er even niks meer van dat negatieve beeld :) Dan is Marek Hemmann Gemini erg welkom en dan (toch nog een echt hitje, maar wel een goede) z'n remix van Noir. Ja, dan heb je gewoon een top set afgeleverd in het intieme Underground hutje. Daarna kwam het bericht dat Maceo Plex vertraagd was maar wel onderweg was en sowieso tot 11 uur zou doordraaien (ipv de geplande 10 uur). Toen een stukje Gui Boratto meegepakt... maar nee dat was hem echt niet. Cassy en Howells ging hem ook niet worden. Snel terug dus en daar stond Maceo al met zijn moves te funken. De flair die hij heeft en het plezier die die gozer uitstraalt tijdens zijn set zie je zelden! ik was al enorm te spreken over hem op VRIJ festival. Waar hij wel flink de pomp inzette en veel Maetrik platen draaide, maar wel lekker snel strak gemixed met zeker wat verassingen op de weg, en het meest kenmerkende: een constante drive! Deed hij op Loveland echt de Maceo Plex sound aan en was het dus funkender en groovender en erg melodieus! Met dezelfde skills als resultaat weer die doorgaande drive. Als een ware afsluiter bezorgde hij ook de handjes in de lucht momenten en wilde hij zelfs na 11en verdergaan, maar Under The Sheets werd afgecut na enkele seconden.

Kortom: een heel goed Festivaldagje gehad! Sfeer was ik erg over te spreken, muzikaal zeker genoten en organisatorisch stond het gewoon goed.
Maceo Plex en Solomun komen nu in het rijtje favoriete DJ's.
Volgend jaar weer zo'n lineup en ik ben er zeker bij!


Top
   
PostPosted: 13 Aug 2012, 09:46 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
Heel fijn dagje gehad... en aangezien de Mrs en ik onlangs gestopt zijn met drugs, was dit wederom een feest waar we niks hebben genuttigd. En tot mijn eigen geluk en lichte verbazing nog steeds: ook dit feest heb ik de kleine ronde rakkers voor geen meter gemist, sterker nog: misschien wel meer van het feest genoten? Niet dat ik het nog vaak deed, hooguit eens in de 2 - 3 maanden, maar nu dus al een tijd niks meer... :cool
(einde huishoudelijk bericht)

Nu dus het festival: lekker uitgeslapen in de ochtend, tijdens het uitlaten van de hond hoorden we exact wanneer het festival begon, en even later op ons balkon konden we prima horen wat er gedraaid werd op de main.

Rond 14 uur zijn we naar de tram gelopen, en 15 min later stonden we voor de deur. Vrienden hadden al een kluisje voor ons gehaald, dus dit ging wel van vlottesteijn...

Zoals altijd eerst ff naar de main, toch vaak waar je het snelst heenloopt en waar de meeste bekenden stonden.
Na wat handenschudden en munten halen was het alweer 15 uur geweest, en Secret Cineman heeft me nooit geboeid dus we liepen alvast naar Sasha, en konden toen gelijk het terrein verkennen.

Om half vier wist ik eigenlijk al dat er wat aan de hand was: normaal zie je dik een half uur van tevoren al "Sasha's Little Helpers" de boel voor hem aansluiten, maar die waren er niet. Dan weet je al: Sasha komt niet.
Ik hoor van sommigen dat dit door een MC omgeroepen werd? Wij hebben het niet gehoord in elk geval... balen, want had er wel enorme zin an..

De planning "Vath als Sasha klaar is" was er dus ook niet meer...
Ik was met Olivier en mijn vriendin, maar Olie was even kwijt.. heb dus een rondje eilandjes gedaan met vriendin, lekker in de zon gechilled, een kussengevecht met haar gehouden op het kussengevecht springkussen ding, en daarna nog een ouderwetse stoelendans met 15 andere idioten die zich weer eveven 12 voelden. :)
....tot mijn dronken verbazing nog gewonnen ook, maar mijn grabbeltonprijs (een afwasborstel) heb ik toch maar niet de hele dag meegesleept...

Daarna dus Vath, die prima op dreef was...
Zonnetje, vrienden... niks mis mee. Daarna naar Solomun, waar ik heel erg vrolijk van werd. En de billen en heupen van mijn geliefde konden de slomohouse en vuige moog baslijnen ook zeer waarderen.... win win dus!

Na Solomun voor het eerst in ........ uhm, heel erg lange tijd patat gegeten op een festival, en daarna waren we er wel klaar mee eigenlijk. Dubfire is mij vaak te monotoon, en Howells greep me niet.

Dus heerlijk teut naar huis gewaggeld, en vanaf uitgang tot voordeur was ietsje langer dan heen, wegens voornoemde alcohol consumptie en een vriendin die onderweg niet uit de speeltuin was te slaan.. maar goed, 30 minuutjes is nog steeds prima te doen...

De snackbar op de hoek deed goede zaken, en daarna nog lekker doorgepimpeld met zun tweetjes op de bank.. volgens mij lagen we nog voor 01 uur in bed, heerlijk. Heb de muziek uit horen gaan, en daarna gingen wij ook plat.

Fijn dagje... en op de verjaardag van mama de volgende dag hadden we ook gewoon eetlust. Ook wel eens leuk. :hat

Next stop.........Lowlands...... (voor Paulus: ik sta op de crewlijst) :lol


Last edited by C-Jay on 13 Aug 2012, 10:00, edited 1 time in total.

Top
   
PostPosted: 13 Aug 2012, 09:56 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 20:06
Posts: 1527
Ik sluit me bijna geheel aan bij Yvonne: allemaal prima georganiseerd, leuk publiek, maar jammer van het terrein en muzikaal was het allemaal net ongelukkig.

Over de no show van Sasha: ach, of hij er nou wel is of niet, hij is al jaren feitelijk afwezig. Die man is al zijn energie verloren toen hij 40 is geworden, een kind en een buikje kreeg.

Sven Vath was niets anders dan het publiek aan het dissen. Platen niet mixen, maar volledig laten uitlopen, totaal ongeinspireerde muziek. Niet te harden. Daarna dus snel teruggegaan naar Rise & Underground. Aldaar leuke soundbytes meegekregen van Solomun & Maya Jane Coles. Ik wilde Maceo Plex ook nog meepakken, maar die was erg vertraagd en aangezien de rest bij Dubfire wilde afsluiten, ben ik meegegaan. Niet meer dan een redelijke afsluiter.

Eenmaal thuis was ik muzikaal nog niet bevredigd, dus lekker even de nieuwe Rogue Show van Add2Basket erin geknald, wat een heerlijkheid. Nadien als een baby in slaap gevallen. :)

_________________
Ik ken het klappen van de zweep,
ik ken de regels van het spel,
ik ken de zin van het bestaan,
maar als ik drink dan gaat het wel.


Top
   
PostPosted: 13 Aug 2012, 11:20 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 17 Jul 2010, 17:56
Posts: 768
[quote="C-Jay"]

Next stop.........Lowlands...... (voor Paulus: ik sta op de crewlijst) :lol

Laten we dan maar meeten op het vipdeck van LL, of hebben ze dat daar niet? :p

Ik heb een medewerkersbandje :)

_________________
It's JUST muzik


Top
   
PostPosted: 13 Aug 2012, 11:58 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
Ik heb ook crew bandje.. dus we gaan gezellig meeten. :)
Sta je op de crew camping? Wat doe je op Lowlands medewerk wise gezien?


Top
   
PostPosted: 13 Aug 2012, 12:37 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 17 Jul 2010, 17:56
Posts: 768
[quote="C-Jay"]Ik heb ook crew bandje.. dus we gaan gezellig meeten. :)
Sta je op de crew camping? Wat doe je op Lowlands medewerk wise gezien?

Ja ook op de medewerkerscamping en ik werk voor La Place :)

_________________
It's JUST muzik


Top
   
PostPosted: 13 Aug 2012, 13:24 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
Coolio..
Ook wel heel benieuwd naar die crew camping...maar zal allicht beter slapen zijn dan op de gewone camping. :)

Zin in... programma eens goed bekijken zo.


Top
   
PostPosted: 13 Aug 2012, 13:47 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
Miguel, wel frappant dat je van Solomun (die je de laatste tijd niet zo goed meer vindt) veel tracks ID'ed en bij Maceo Plex niet verder komt dan 3 seconden 'Under The Sheets'

Verder mooi om te lezen allemaal. Jammer dat het muzikaal niet voor iedereen top was.


dit ziet er wel goed uit

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=jZWRgczoRaI[/youtube]

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
PostPosted: 13 Aug 2012, 21:33 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 20 Sep 2005, 09:00
Posts: 318
... ?

Daarom was Solomun dan toch ook de grote positieve verassing voor mij (dacht dat dat wel bleek uit de tekst) :P ... luister naar zijn Watergate Mix CD of sets op Mixmag TV en Be@TV dat is hele andere koek en niet mijn straatje dit dus 100% wel..

En als je zo graag wilt weten wat Plex nog meer draait ;) hier een inkoppertje: http://www.youtube.com/watch?v=NYdDtieo1Yw
:P


Top
   
PostPosted: 13 Aug 2012, 21:44 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 15 Jul 2005, 22:40
Posts: 1545
Een erg geslaagd feestje! We begonnen de dag bij Dimitri na maar heel kort in de rij bij de ingang gestaan te hebben. Erg goed georganiseerd alhoewel het wel een eind lopen is naar de auto.

Het eerste deel van Dimitri was voor mij gelijk de set van de dag. Het laatste deel vond ik ietsje minder. Daarna naar exrawelt waar de bekende tracks het nog steeds goed doen. Al moet ik wel zeggen dat het nu wel wat minder word. Toen op zoek naar sasha die niet kwam, melon draaide wel vermakelijk maar echt enthousiast werd ik er nou ook niet van. Vooraf had ik een hoop mensen gehoord over maya janes cole dus toen besloten we maar daar te blijven omdat de rest van de artiesten die we wilden zien ook in rise draaiden. Met Gui en Howells was het mooi werken naar het eind van het feest. Heerlijke muziek.

Gisteren nog naar max cooper geweest, die zette ook een heerlijke set neer!

_________________
[url=http://soundcloud.com/delodic]Delodic soundcloud[/url]


Top
   
PostPosted: 13 Aug 2012, 22:02 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
[quote="Miguel"]
En als je zo graag wilt weten wat Plex nog meer draait ;) hier een inkoppertje: http://www.youtube.com/watch?v=NYdDtieo1Yw
:P


Yes yes vandaag gereleased :cool [url=http://www.beatport.com/track/walk-alone-maceo-plex-revenge-mix/3696018]Beatport[/url]

_________________
[url=http://djshawnfarrell.wordpress.com/]DJ Shawn Farrell Blog[/url]
[url=http://progressivehousemusic.wordpress.com/]Progresssive House Blog[/url]


Top
   
PostPosted: 13 Aug 2012, 23:02 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
[quote="Partyhardy!"][quote="Miguel"]
En als je zo graag wilt weten wat Plex nog meer draait ;) hier een inkoppertje: http://www.youtube.com/watch?v=NYdDtieo1Yw
:P


Yes yes vandaag gereleased :cool [url=http://www.beatport.com/track/walk-alone-maceo-plex-revenge-mix/3696018]Beatport[/url]

inderdaad, en gelijk gekocht :cool

dit bedoel ik dus, Onno ;)

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
PostPosted: 14 Aug 2012, 09:12 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 23:50
Posts: 1747
Location: Amsterdam
Topdag gehad! :cool
Muzikaal vond ik het niet bijzonder. Alleen bij Dubfire kwam ik er nog lekker in. Overdag wilde ik gewoon wat lekkere, vrolijke tunes horen in t zonnetje, maar Extrawelt en Vath draaiden veel te duister bij Fire. Solomun draaide af en toe erg lekker en dan weer tracks waar ik echt helemaal niks mee kon.
Ach, de muziek is een beetje langs me heen gegaan, maar heb me echt geweldig vermaakt :D

_________________
have a happy period


Top
   
PostPosted: 14 Aug 2012, 23:09 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
[quote="Chane"]Solomun draaide af en toe erg lekker en dan weer tracks waar ik echt helemaal niks mee kon.


Precies zoiets had ik ik ook bij Solomun.... en ik ging volgens mij daar weg, toen jij kwam ;)

Had ik geweten dat Maceo Plex alsnog kwam, die had ik ook wel willen horen :rolleyes
Verkeerde keuzes, goeie dag :p

_________________
I love PoesUps!


Top
   
PostPosted: 15 Aug 2012, 16:35 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Sas en ik hebben in ieder geval nog een mooi aandenken aan YvonnY's aanwezigheid ;) :p

[quote="Jerry"]dit bedoel ik dus, Onno ;)


Juist, tune! :cool

_________________
[url=http://djshawnfarrell.wordpress.com/]DJ Shawn Farrell Blog[/url]
[url=http://progressivehousemusic.wordpress.com/]Progresssive House Blog[/url]


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 26 posts ]  Go to page 1 2 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 47 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma