It is currently 28 Mar 2024, 13:51

All times are UTC+01:00




Post new topic  Reply to topic  [ 22 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
PostPosted: 20 Aug 2012, 18:09 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
Zo...net ff tukje gedaan, had ik wel even nodig. Want zelfs zonder drugs is Lowlands slopend... maar wat een vette editie!

Hoogtepunten de komiek David Fulton, en de bands Feist, Ane Brun, The Black Seeds en vooral ook The XX.. maar vooral Skrillex!!!! wat een belachelijk dikke show en collectief orgasme... ik heb geprobeerd hem niet leuk te vinden, maar wat was dit vet!!!!

absoluut dieptepunt: kyteman.. wat een vreselijk slechte band is dat zeg bah.. totaal niet op elkaar ingespeeld, en veeeeel te pretentieus.

De warmte was dit jaar legendarisch, met als hoogtepunt zondag: je kon dus letterlijk NIKS doen, tot 18 uur, door de hitte.. gelukkig (sorry Paulus) hadden we backstage all area shizzle, dus overal konden we shortcuts nemen (scheelt enorme wandeltijden) een openlucht douche pakken of gewoon ff onder een kraan gaan staan en je flessen vullen...
het eten was net als alle jaren heel erg goed: heerlijk surinaams gegeten, vietnamees, maccaroni, stamppot.. en alles van goeie kwaliteit en geen festival shit.

donderdag waren we al aangekomen op de personeels camping, waar al snel bleek dat het daar ook heel vol en heel gezellig was. :)
met als uber voordeel, je auto op 40 meter afstand, en met laden en lossen zelfs voor je plek. briljant.. vanochtend was de personeelscamping en de personeelskantine verandert in een slagveld van bier, troep, en honderden bronstige kids van gemiddeld 18, die op maandag tot hun schrik ontdekten dat ze nog steeds niet van bil waren geweest! nou, die schade werd op allerlei manier geprobeerd in te halen, het testosteron en de feromonen vlogen je om de oren, de dj perstte zijn laatste platen eruit, en overal lagen jonge Lowlands slachtoffers in een hoek te stinken en te slapen........... en zo hoort het....

hier nog iemand van het forum geweest?

(meer foto's op mijn facebook)

[img]https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/185420_10151097846657510_1054461941_n.jpg[/img]

[img]https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/s720x720/293153_457348907630287_940590871_n.jpg[/img]

[img]https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/s720x720/431074_457349920963519_615538363_n.jpg[/img]

[img]https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/s720x720/378361_457350590963452_345047434_n.jpg[/img]

[img]https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/s720x720/527930_457349190963592_991236336_n.jpg[/img]


Top
   
PostPosted: 20 Aug 2012, 18:27 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 17 Jun 2008, 16:23
Posts: 162
Location: Recife, Brasil
Cool verslag! Heb van meerdere mensen gehoord dat 't een dik feest was met prima weer!

[quote="C-Jay"]ik heb geprobeerd hem niet leuk te vinden, maar ...


:rolleyes zucht..

_________________
www.soundcloud.com/hugo-honyk
www.twitter.com/hugohonijk


Top
   
PostPosted: 20 Aug 2012, 19:02 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 23 Jun 2005, 23:39
Posts: 2530
Location: in mijn velletje
Ik vond kyteman ook nooit zo heel bijzonder. Maarja, blijkbaar kan ie veel mensen toch heel blij maken.
Heb je dixon nog gezien? Hij vond 't iig een berichtje op facebook waard, hoe vaak maak je dat nou mee!

_________________
beter te dik in je kist, dan een feestje gemist


Top
   
PostPosted: 20 Aug 2012, 19:05 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
JA, ben je er ingetrapt?
Ik heb nu al een paar keer gelezen van reporters dat Skrillex ook het type was op Lowlands van ''af en toe op play drukken en vervolgens met een hoop druk staan doen en randverschijnselen er toch wat van maken''

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
PostPosted: 20 Aug 2012, 19:06 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
Toscano, die opmerking van me over Skrillex mag je met een korrel zout nemen hoor..wat ik bedoelde, was dat ik op voorhand ervan uit ging dat ik het niet leuk zou vinden...vooroordelen he? :p

Voor de goede orde: Skrillex kwam, zag en overwon!!


Top
   
PostPosted: 20 Aug 2012, 19:09 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 23 Jun 2005, 23:39
Posts: 2530
Location: in mijn velletje
En niet te vergeten... heb je nog een pannenkoek gescoord? :)

_________________
beter te dik in je kist, dan een feestje gemist


Top
   
PostPosted: 20 Aug 2012, 19:13 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
Jer, klopt helemaal...heel veel pre-recorded.
Maar fuck it, het werkte, en het werkte goed ook!

Het was ook geen concert of dj gig vind ik zelf, maar echt een SHOW met dikke hoofdletters.. Amerikaans tot en met, maar again: het werkte. Amerikanen snappen ook wel hoe ze zoiets neer moeten zetten.

En Kyteman snap ik geen kut van... echt niemand die ik sprak die het wat vond.. ook hier ging ik heen om het een keer gezien te hebben, maar wat een hoop gebakken lucht zeg. Met z'n koor en strijkers die kant noch wal raken... en de liedjes van zijn nieuwe cd zijn zo geforceerd groots, dat het juist het tegenovergestelde wordt.

Eigenlijk helemaal geen dance verder gezien. Een klein stukje the Chromatics , Saschienne was heel vet...Mooie beats, mooie sfeer.. (sasha funke en zijn vrouw = saschienne).. Stukje Benga meegepikt (dubstep oldskool / rave) en dat was het wel qua dance. Dat doen we wel weer op andere festivals. :hat

De man met de waterslang, die trok pas volle zalen. haha!
Top Lowlands al met al...heerlijk...!

PS
Geen pannenkoeken... ik ging voor ander lekkersch... maar dat kan je op Lowlands wel vinden, wat briljant zeg al dat eten daar.


Top
   
PostPosted: 21 Aug 2012, 10:54 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 09 Nov 2005, 21:45
Posts: 41
Van donderdagmiddag tot zondagnacht geweest.
Was alweer mn 10de editie, en deze was moddervet!!

Nog in de herstelfase, vanavond drop ik wel een verslag.

ps, mijn mening over Skrillex was vooraf exact hetzelfde als die van C-Jay en die heb ik achteraf redelijk moeten bijstellen, vetste show/optreden van het hele weekend.

_________________
Witch part of no didn't u understand??


Top
   
PostPosted: 21 Aug 2012, 15:18 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 14 Jul 2008, 15:42
Posts: 115
Location: Netherlands
http://www.refoweb.nl/vragenrubriek/19303/dubstep

De muziek is nogal experimenteel, soms mysterieus, vaak wat dromerig, soms meer opzwepend. Wat ze allemaal gemeen hebben is dat ze horen bij een wereld die los is van God. We moeten goed beseffen dat de wereld ons telkens wil verleiden om onze aandacht te richten op andere dingen dan Christus en onze toekomst met Hem. Dubstep is daarin niet anders.

:lol


Top
   
PostPosted: 21 Aug 2012, 17:41 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
Amen!

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
PostPosted: 21 Aug 2012, 19:53 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 17 Jul 2010, 17:56
Posts: 768
Ik was er ook, tent op de medewerkerscamping was prima en de sixpacks lekker koud. Vooral veel gewerkt in de hamburgertent (Michie de grillmeister) maar s'nachts doorhalen op Innervisions vrijdag en Klock en Dettmann op zaterdag. Saschienne absoluut hoogtepunt en wat stukjes Skrillex, Triggerfinger en Foo Fighters meegepakt.

Wel vond ik het erg druk s'nachts wat mij opviel en dat er schijnbaar steeds meer dance liefhebbers een festival als LL opzoeken.

_________________
It's JUST muzik


Top
   
PostPosted: 21 Aug 2012, 21:49 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
Michie, wtf?? Misschien stond ik wel naast je zonder het te weten. :\
Waar stond je? Ik vak 1.. vlakbij de kantine.


Top
   
PostPosted: 21 Aug 2012, 21:55 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 17 Jul 2010, 17:56
Posts: 768
Ik stond in het veld pal naast de douches met die bouwlamp ;)

_________________
It's JUST muzik


Top
   
PostPosted: 21 Aug 2012, 22:00 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
oh hel.. wat een rukplek.
doe 's ff foto van jezelf of facebook of zo...misschien heb ik je wel gezien.

nu bedtijd hier.


Top
   
PostPosted: 21 Aug 2012, 22:48 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 02 Jan 2006, 20:37
Posts: 216
Location: Tilburg
Wat een vet feest was het! Ik wil weer terug! :cool

Vrijdag rustig begonnen. Pas bij Acid P3O3wer echt los gegaan. Vette acid trip met alleen maar vette oldskool hits, Speedy J, Dominator en:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=VBtIwHEEZWM&feature=plcp[/youtube]

Daarna doorgefeest met jaren 80/90s hits en Innervisions.

Zaterdag begonnen met Saschienne, erg relaxt. Ook Nobody Beats the Drum vond ik erg goed. Verder ook veel in de groovetube geweest, top locatie. Zaterdag niet lang meer bij de techno dj's geweest, was gesloopt door de warme dag en door Skrillex...

Skrillex was echt de bomb. We stonden vooraan in de tent. Wat een vette show, spektakel in het kwadraat. Muziek?? Herrie is het, maar wel goede herrie. Wat een sfeer, wat een hitte in die tent. Echt alles was nat van het zweet en dit was niet de laatste keer op Lowlands.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=xnYetkODxbY[/youtube]

Zondag pas rond 17.00 naar het terrein gegaan. Vooraf lekker chillen onder de party tent. Echt veel te heet om iets anders te doen.

Hoogtepunt op de zondag, Rudimental!
Op de heetste dag van het jaar in een nog hetere bunker iedereen compleet uit zijn dak (Y)

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=oKKA8xKJWug[/youtube]

Verder niet naar gitaarherrie geweest... wel nog afgesloten met vrienden bij the Foo Fighters, maar dit is niet mijn ding.


Top
   
PostPosted: 22 Aug 2012, 09:38 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
Beste filmpje van Skrillex tot nu toe... de meesten geven niet echt de mayhem weer, deze wel..heerlijk.. (Y)
Zelf gemaakt?

Die sitdown op het einde was ook briljant.. duizenden mensen ineens omhoog en aan het springen... mini aardbeving.


Top
   
PostPosted: 22 Aug 2012, 09:41 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
Helemaal vergeten, dit vertelden onze LL buren nog:
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/7424/Low ... dive.dhtml

Sukkel... pinkpop op tv gezien, en toen dacht ik ook al: wat doet die gast nou lomp? je zal er maar staan....
nou, zie het resultaat...


Top
   
PostPosted: 22 Aug 2012, 15:52 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
Nah heb ik er niet zoveel verstand van, maar volgens mij hoor je stagedivers niet met je nek op te vangen, maar met je armen. :p

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
PostPosted: 23 Aug 2012, 22:24 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 02 Jan 2006, 20:37
Posts: 216
Location: Tilburg
[quote="C-Jay"]Beste filmpje van Skrillex tot nu toe... de meesten geven niet echt de mayhem weer, deze wel..heerlijk.. (Y)
Zelf gemaakt?

Die sitdown op het einde was ook briljant.. duizenden mensen ineens omhoog en aan het springen... mini aardbeving.


Nee, niet zelf gemaakt. Deze stond bovenaan bij youtube :) Maar inderdaad l echt een cool filmpje.

Top
   
PostPosted: 23 Aug 2012, 22:26 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 02 Jan 2006, 20:37
Posts: 216
Location: Tilburg
[quote="C-Jay"]Helemaal vergeten, dit vertelden onze LL buren nog:
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/7424/Low ... dive.dhtml

Sukkel... pinkpop op tv gezien, en toen dacht ik ook al: wat doet die gast nou lomp? je zal er maar staan....
nou, zie het resultaat...


Ze hebben hun bandnaam al veranderd in Will On The People :cow

Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 22 posts ]  Go to page 1 2 Next

All times are UTC+01:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 40 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma