It is currently 19 Apr 2024, 23:20

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 48 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 Next
Author Message
 Post subject: Re: ADE 2012
PostPosted: 22 Oct 2012, 22:24 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
[quote="Saithn"]Ik heb ook alleen panama mogen meemaken. Microtrauma draaide toen ik binnen kwam en ik vond het ook erg lekker. BPM was wel hoog maar ik vond het geen probleem dat Nick en Hernan daarna weer gas terug namen en begonnen te bouwen. Net als toen Terry Toner voor Hernan in de Paradiso draaide, dan heb je juist het gevoel dat je op reis gaat :)

Eigenlijk was ik ook van plan Deepfunk te checken, maar ik wist niet hoe laat hij zou draaien. Ik had een mooi plekje, maar wel helemaal aan de andere kant van Panama, dus ik zag het niet zo zitten om op en neer te gaan lopen. Dat was ook niet nodig want Nick en Hernan draaiden heerlijk! Alleen tussen half 3 en 4 vond ik het wat minder. Iets te weinig space/melodie voor me, maar dat kon ook komen omdat ik mn oordopjes vergeten was en een beetje doofgebeukt was door de speaker waar ik naast stond. Aan het eind werd het wel weer erg aangenaam en uiteindelijk kwamen er ook weer een paar hele bekende platen langs :)

Tenaglia trouwens niet heen geweest omdat ik dacht dat hij vooral housey tribal draait. Ik hou nooit zo van die housey vocals. Maar ik hoorde dat hij juist hele uplifting techno draaide. Toch wel benieuwd nu.


er gaat een hoop aan je voorbij he. :lol
Ten eerste was je te laat, maar dat terzijde.
Als je binnen kwam liep je tegen de time table van de kleine zaal aan (en dus elke keer als je terug kwam van de wc)

En Tenaglia draait alleen als hij echt lange sets doet van 10 uur en meer de eerste 2 uurtjes (deep/vocal) housey om zijn verhaal in te leiden. Daarna is het 1 lange uplifting tech trein.

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
 Post subject: Re: ADE 2012
PostPosted: 22 Oct 2012, 22:40 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 02 Oct 2005, 12:35
Posts: 2670
Location: @ Home
Jerry

DT mag best een 10 uur set in de westergas weggeven, het geluid is daar echt dik in orde. Entourage hoeft niet, we doen het wel zonder.
Andere locatie is ook prima, zolang het geluid maar goed is en blijft. Veel feestjes al de mist in "Horen" gaan door gebrekkig geluid of juist een overkill.

Wat een aanfluiting trouwens dat DT zo onbekend is op ADE als hij een award in ontvangst mag nemen.

Maar goed NL blijft het land van Tiesto, Armin en Afrojack. Die toch een top 10 mogen noteren achter hun naam in de enige echte top 100mag. Geen slechte prestatie als klein kikkerlandje.

Maar bij deze als nog gefeliciteerd met al je nieuwe ontwikkelingen en je hart om progressief te blijven en te supporten.

_________________
Eenieder die vecht voor de toekomst, leeft er nu al in.


Top
   
 Post subject: Re: ADE 2012
PostPosted: 22 Oct 2012, 22:52 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
Gelukkig is Tenaglia een dj die van te voren gaat controleren of het geluid goed is. Hij was vrijdag middag ook in de Panama gaan kijken/luisteren.

Organisatie van Dj Mag moet ook stoppen met mensen op het podium te trekken op feestjes waarbij het publiek komt voor Armin en consorten. Ging vorig jaar fout met Guetta en nu dus met Tenaglia (alhoewel het nu alleen stil bleef en niet uitgejoeld werd als Guetta)

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
 Post subject: Re: ADE 2012
PostPosted: 22 Oct 2012, 23:03 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 18:37
Posts: 308
Location: Amsterdam
Poeh poeh , lekker negatief over de melkweg (rabozaal) zeg .. Ik vond het juist een vette locatie (op de bar na , dat was op een gegeven moment erg druk inderdaad maar later op de avond viel dat ook wel weer mee) . Geluid was er erg goed , mooie zaal ook en ik vond het zeker geen saaie bunker maar juist een goede plek voor een bedrock avond (denk dat digweed er ook zo over denkt want vorig jaar was er volgens mij ook een showcase in dezelfde zaal) Die griek die opwarmde heb ik niet zoveel van meegekregen , ik kwam voor Diggers en Guy J ! Beide heren hebben in mijn ogen echt geweldig gedraait , Guy J toch wat meer melodie en Digweed alleen maar duistere rammers , heerlijk .. perfecte combo die 2 gasten !!! Sja , over dat roken buiten kan ik me als ex-roker niet zo heel erg druk maken , en een trappie op en af lopen gaat ook stukken beter als je niet meer rookt (of je pakt de lift...) ;)

Zaterdag naar Tenaglia in de Panama ... Onbegrijpelijk dat er zo weinig volk op af gekomen was , ok ... ik snap dat het allemaal laatste moment werk was enzo maar die man is echt een grootheid op dj gebied maar kennelijk niet populair genoeg bij de nederlandse house liefhebber ...Jammer voor iedereen die er NIET bij was want ik vond dit echt het toetje van ADE en moet Jerry een dikke pluim geven voor het regelen van deze geweldige middag/avond !!! Ik verwacht de volgende keer dat hij komt dan ook een volle bak en minimaal een 10 uur set (beginnen we gewoon weer om 5 uur desnoods) en dan de komende 15 jaar elk jaar een gig van hem in amsterdam tot z'n pensioen :D .

_________________
-Disrespecting Comments are NOT allowed-


Top
   
 Post subject: Re: ADE 2012
PostPosted: 22 Oct 2012, 23:15 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
Ik snap wat je bedoelt, Andres. Ik heb niet zo veel meer met donkere zwarte zalen. Misschien vroeger met een pil erin en dan vooraan los gaan. :lol Muziekaal vond ik er ook niet zo veel aan hoor. Omdat ik zelf tegenwoordig wat minder diep draai en wat meer deep house / tech house (met hier en daar aan het eind een prog/techno plaatje) zit ik niet zo meer in die sound. Ik vond namelijk Guy J helemaal niet zo melodieus. We hadden het er backstage tijdens zijn set nog over dat het best knap is om meer dan een uur lang geen melodietje of vocal (sample) in je set te krijgen. :)

Tenaglia vond het trouwens zelf druk genoeg hoor met zulk enthousiast publiek. Ik snap sommige mensen ook niet. Spreek je 's avonds mensen die de meest rare excuses hadden om er niet bij te kunnen zijn. Gelukkig waren er mensen die hun werk weekend er last minute voor om hebben gegooid, kinderen bij oppas hadden gedropt of andere verplichtingen aan de kant hadden gezet. :cool

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
 Post subject: Re: ADE 2012
PostPosted: 22 Oct 2012, 23:21 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 18:37
Posts: 308
Location: Amsterdam
Ik zit zelf ook helemaal niet meer in die diepe duistere prog maar voor digweed en guy j maak ik graag een uitzondering ... Ik kan je trouwens verzekeren dat Guy J melodieus klonk vergeleken met Digweed :lol

_________________
-Disrespecting Comments are NOT allowed-


Top
   
 Post subject: Re: ADE 2012
PostPosted: 22 Oct 2012, 23:25 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 02 Oct 2005, 12:35
Posts: 2670
Location: @ Home
Omdat ik zelf tegenwoordig wat minder diep draai en wat meer deep house / tech house (met hier en daar aan het eind een prog/techno plaatje) zit ik niet zo meer in die sound.

Leg uit jerry, want dat is namelijk helemaal niet het geval

Je trekt gewoon de betere tracks uit alle rotzooi wat uitkomt. Ik waardeer je podcasts en luister ze vaak met veel plezier.

Live heb ik het op een GC feestje na niet zo meegekregen, maar je blijft in ieder geval je eigen sound doen. (Y)

Misschien als je hier nog wat updates geeft hadden nog meer mensen kunnen reageren op DT. De actie die je ooit gedaan hebt bij de cancel van Hernan in Rotterdam. Iedereen een pm en was toen ook een uitkomst met een subliem feestje met een GC tintje

_________________
Eenieder die vecht voor de toekomst, leeft er nu al in.


Top
   
 Post subject: Re: ADE 2012
PostPosted: 22 Oct 2012, 23:35 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
Er waren denk ik genoeg mensen die het wisten hoor. Toen we het bekend maakten werd het gelijk gecommuniceerd door ADE (en daar buiten ging het ook als een lopend vuurtje over de Keizersgracht), door 538 en DJ mag. ik kreeg gelijk tientallen mails, sms en telefoontjes van mensen die mij gingen vertellen dat Danny toch draait (wisten dus niet dat ik het geregeld had en zeer attent van ze omdat ze weten dat ik het niet wil missen)

En Panama gooide er een mailing van 12.000 uit + facebook (tenaglia zelf ook) doet ook goed zijn werk tegenwoordig

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
 Post subject: Re: ADE 2012
PostPosted: 23 Oct 2012, 00:11 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 17 Jul 2010, 17:56
Posts: 768
Ik sprak een aantal mensen over DT maar toen ik zei dat het in de Panama was haakten ze af. Misschien had dit te maken dat veel mensen niet weten hoe deze tent er nu uitziet? Ik denk dat mensen ook wel naar locatie kijken. Ik baalde ook dat ik niet kon maar de volgende keer ben ik er bij. :)

_________________
It's JUST muzik


Top
   
 Post subject: Re: ADE 2012
PostPosted: 23 Oct 2012, 10:36 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Sep 2005, 14:01
Posts: 1558
Location: Hilversum
Helaas heeft Panama niet bij iedereen een goede naam. Jammer, want ik vind het juist een fijne club. Denk inderdaad dat niet iedereen weet hoe het opgeknapt is. Ook speelde mee dat veel mensen al kaarten hadden voor een feest later waardoor ze het teveel vonden worden om zo vroeg op de avond ook nog te feesten. En een aantal hadden al dagen ADE in de benen.

Ik ben in ieder geval blij dat ik geweest ben. Vond het leuk en de sfeer was echt goed, iedereen stond te genieten, joelen, klappen, fluiten enz.


Top
   
 Post subject: Re: ADE 2012
PostPosted: 23 Oct 2012, 12:06 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
Foto's club NL zondagavond, alhier: http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 790&type=3

[url]http://sphotos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/527489_357978790959015_500535136_n.jpg[/url]


Top
   
 Post subject: Re: ADE 2012
PostPosted: 23 Oct 2012, 12:13 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 14 May 2011, 23:59
Posts: 1189
Location: Eindhoven
Helaas begon ADE voor mij niet helemaal zoals de bedoeling was, maar desondanks toch wel wat leuke avonden gehad :).

Was vrijdag nogal grieperig en had daarom eerst m'n ticket met tegenzin verkocht. Uiteindelijk via MP toch weer een ticket terug gekocht (hehe) om 's avonds even te kijken. Erg lekkere visuals hadden ze in de Rabozaal, en voor de rest lekker donker net zoals vorig jaar :). Had Stelios gemist, maar vond Guy J en Digweed wel lekker draaien. Echter moet ik wel zeggen dat ik er bij beiden niet helemaal inkwam. Wellicht dat het door de overdosis paracetamol kwam, maar het kan ook zijn dat het door het gebrek aan melodie kwam. Vooral Digweed vond ik in het begin eerlijk gezegd een beetje saai. Het einde heb ik helaas niet meegemaakt. Was rond half 3 eigenlijk helemaal kapot en ben toen terug gegaan met de trein.

Zaterdag wilde ik eigenlijk dolgraag naar Tenaglia. Had hem nog nooit zien draaien, en dit was de uitgelezen kans om hem van dichtbij, en ook nog een 6 uur lang, mee te maken. Helaas had de nacht ervoor niet heel veel goed gedaan voor m'n gezondheid dus ik heb een tikkeltje teleurgesteld besloten dat ik er niet verstandig aan deed om te gaan. 's Avonds wilde ik namelijk ook nog graag even kijken bij Warren en Cattaneo.

Heb 's avonds tot een uur of 11 geslapen en heb toen de trein gepakt richting de Panama. Toen ik eenmaal aankwam was het best druk. Desondanks hoefde ik aan de bar niet erg lang te wachten. Dat was beter geregeld dan in de Melkweg. Qua aankleding vond ik de zaal ook best tof, al geef ik zelf de voorkeur aan een duister hol. Microtrauma draaide best wel lekker, maar het paste niet echt in het plaatje van de avond. Warren en Cattaneo draaiden erg lekker, maar er had in het begin wel iets meer pit in mogen zitten. Desondanks een leuke avond gehad :).

Zondag heb ik de Trouw overgeslagen omdat ik het niet meer trok. Wel jammer van m'n ticket, maar volgende keer beter.

@Jerry, thnx voor de Panama avond en congrats met het versieren van de Tenaglia middag. Erg vet gedaan (Y). Hopelijk komt hij volgend jaar nog eens een lange set doen :).

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=fSdhWfyiVDM[/youtube]

_________________
In the beginning there was Jack, and Jack had a groove...


Top
   
 Post subject: Re: ADE 2012
PostPosted: 23 Oct 2012, 13:19 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=4Toh5U0SJL4[/youtube]

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
 Post subject: Re: ADE 2012
PostPosted: 23 Oct 2012, 14:34 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 14 May 2011, 23:59
Posts: 1189
Location: Eindhoven
wat een geweldige hoeveelheid energie straalt die man uit zeg, dat zie je zelden :). Daar kunnen veel dj's een voorbeeld aan nemen (Y).

Nog wat filmpjes van Digweed

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Ak3FUVKcWiM&feature=plcp[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=21fFQE2S82A[/youtube]

En deze plaat (Stephane K. - Forget The World) :tune

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Jux3bOl_cb8&list=UU8RWFWM-6IAPg5i1y0jJj3g&index=1&feature=plcp[/youtube]

@C-Jay
Is er nog iets opgenomen van The Timewriter b2b Terry Lee Brown?

_________________
In the beginning there was Jack, and Jack had a groove...


Top
   
 Post subject: Re: ADE 2012
PostPosted: 23 Oct 2012, 21:47 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 27 Jan 2006, 20:55
Posts: 1484
Location: Hoogvliet
[quote="Michie23"]Ik sprak een aantal mensen over DT maar toen ik zei dat het in de Panama was haakten ze af. Misschien had dit te maken dat veel mensen niet weten hoe deze tent er nu uitziet? Ik denk dat mensen ook wel naar locatie kijken. Ik baalde ook dat ik niet kon maar de volgende keer ben ik er bij. :)


Al draait tenaglia in de Panama op het schijthuis ga ik er nog naartoe. Maar je hebt liefhebbers en mensen zaterdagmiddag liever naar oma toegaan :)

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=4Toh5U0SJL4[/youtube]

Super gaaf filmpje Remko!!! Kunnen we in het bejaardetehuis met een grote glimlach naar terugkijken :hat

Top
   
 Post subject: Re: ADE 2012
PostPosted: 23 Oct 2012, 21:50 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Jun 2005, 19:07
Posts: 371
Location: Amsterdam
Ik vond Digweed erg tegenvallen, zaai gebeuk in een kille ruimte. Gelukkig zondag met een leuk groepje gratis naar Club NL geweest voor een feestelijke Ade afsluiter! Top sets en Jody die Pryda's Aftermath draaide :D

_________________
'If Something Makes You Stop, Its Worth Looking'


Top
   
 Post subject: Re: ADE 2012
PostPosted: 23 Oct 2012, 22:43 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 27 Jan 2006, 20:55
Posts: 1484
Location: Hoogvliet
tenaglia heeft nog wat op zijn FB geplaatst:



Amsterdam, Club Panama I want more, I want more!! >> This clip is after 5 hours this past Sat afternoon from 5-10PM! We pulled it off in less than 24 hours of notice, and 350 ppl came on our humble house and techno journey ending properly w
ith some classics and thanks to Rene & DJ mag.. I was very unsure what the turnout would BE considering how many other great parties were happening all week long and it was beyond what we all imagined. Still waiting for more clips. We need to have someone help place them up here as I am not comfortable posting clips of myself (or watching them either) 4 real! Feels weird! PS: I hate Benny Soto for losing his phone afterwards! So many great clips lost! Ugh! Now I'll have to post the one I took of him dancing behind the stage while eat a meatball hero!! :o LOL :)


Top
   
 Post subject: Re: ADE 2012
PostPosted: 24 Oct 2012, 10:02 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 22:17
Posts: 791
Location: Groovecollection.nl
Rustige zaal (wel allemaal liefhebbers), goed geluid in een Panama waar ik al heel lang niet was geweest (al liep DT de eerste platen te kloten met de settings) en een lekkere warm-up van Jerry. Ik vond het geweldig om rond kwart over 4 op het fietsje aan te komen en rond 6 uur lekker een pincho te eten in het restaurant. Waar DT nice 'n deep begon, had hij helaas bij terugkeer om 7 uur het gaspedaal erg diep ingedrukt (te diep vond ik, dus mijn niet zo houseminnende wederhelft vond dit helemaal). Gelukkig werd de techno minder plat en eindigde hij naar eigen zeggen oldskool, en daarna diep spacend. DT's platen waren zeker goed maar zijn mixing skills waren soms matig (als mijn lief zegt dat mijn overgangen veel beter klinken dan weet ik genoeg) ... en toch voelde het als een speciale set. Ik weet niet of het de setting was, of het de platen waren, of het lag aan het onverwachte optreden, het tijdstip en het lekkere eten .. het voelde op een gekke manier bijzonder, van het type 'blij dat ik er bij was'. DT genoot ook zichtbaar van het enthousiasme van de liefhebbers.

Graag iets langer deze held dus, maar wel een start rond hetzelfde tijdstip!

En volgens mij waren er nooit 350 mensen, maar rond de 100 lucky ones!

_________________
Proper music: [url]http://www.soundcloud.com/dwk[/url]


Top
   
 Post subject: Re: ADE 2012
PostPosted: 24 Oct 2012, 12:08 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
hey matthew, er waren / was dus toch nog iemand van hier? grappig.
wie ben jij dan? sta je op 1 van de fotos op mijn facebook?
www.facebook.com/cjayamsterdam ben benieuwd..

qua sfeer en handjes in de lucht vond ik het een geweldige avond.
lange leve club NL.


Top
   
 Post subject: Re: ADE 2012
PostPosted: 24 Oct 2012, 20:10 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 23 Jun 2005, 23:39
Posts: 2530
Location: in mijn velletje
Ohohoh, wat baalde ik als een stekker toen ik hoorde dat DT zaterdag toch zou draaien, en ik wist dat ik geen tijd had. De avond ervoor ben ik wel naar bedrock avond in de melkweg geweest.

Opwarm dj whatever was wel echt prima. Zorgde al wel voor wat energie op de dansvloer, dus dat is ook wel eens relaxt in plaats van staande receptie muziek. Daarna guy j, stiekem wel mijn held van de avond. Hij had gewoon de vetste platen en wist zich kwa beukgehalte goed in te houden. Daarna los met digweed. Lekkere set met veel energie. Niet zo heel briljant, maar wel gewoon goed. De rabozaal was qua setting wel stoer. Zo'n donker hok met dik geluid past goed bij de muziek. Was op zich wel fijn geweest als er een balkonnetje, of zit/leun-plek was in de zaal. Halverwege de avond zat iedereen op de grond bij de ingang, lijkt me niet helemaal de bedoeling. En 't lange wachten bij de bar ga ik toch maar even noemen, want van ellende haalde ik telkens een driedubbele bestelling.

T feestje was niet uitverkocht, en volgend jaar ga ik ook geen kaarten meer kopen i.v.m. acties zoals die van Tenaglia.

_________________
beter te dik in je kist, dan een feestje gemist


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 48 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 49 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma