It is currently 17 Apr 2024, 01:52

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 48 posts ]  Go to page Previous 1 2 3
Author Message
 Post subject: Re: ADE 2012
PostPosted: 24 Oct 2012, 20:52 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 25 Jun 2005, 23:02
Posts: 914
Location: Hilversum
[quote="Matthew B"] Jody die Pryda's Aftermath draaide :D

:hat

Hier op vrijdag naar Digweed geweest in de Rabozaal. Is al veel over geschreven en gezegd. Barbediening waardeloos, alhoewel het na 4 uur beter werd. Verder prima naar m'n zin gehad, maar geen topavond of zo. Digweed lekker duister aan het rammen.

Zaterdagavond naar Panama. Mooi geworden. Bar en pissen prima. Jerry top! Microtrauma sloeg nergens op. En Nick b2b Hernan prima, alhoewel ik denk dat een lange set van één van de twee nog beter was geweest, want je merkte toch wel duidelijk verschil wiens beurt het was.

Volgende stop wellicht Digweed in CdA. We'll see.

Gaat er eigenlijk nog iemand naar The Warehouse Project in Manchester? Op 15.12 en 16.12 leuke feessies daar.

_________________
deepsexyfuturistictechfunkhouse...that's what I like ...


Top
   
 Post subject: Re: ADE 2012
PostPosted: 27 Oct 2012, 00:18 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Jun 2005, 19:07
Posts: 371
Location: Amsterdam
@ CJay blauw shirt, ik like wel even iets op je FB..

_________________
'If Something Makes You Stop, Its Worth Looking'


Top
   
 Post subject: Re: ADE 2012
PostPosted: 27 Oct 2012, 10:19 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 14 May 2011, 23:59
Posts: 1189
Location: Eindhoven
[quote="turbomartin"]
Opwarm dj whatever was wel echt prima. Zorgde al wel voor wat energie op de dansvloer.


Stelios Vassiloudis maakt ook vette tunes trouwens: :tune

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=lzixfTa29fo[/youtube]

_________________
In the beginning there was Jack, and Jack had a groove...


Top
   
 Post subject: Re: ADE 2012
PostPosted: 03 Nov 2012, 13:34 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 05 Sep 2007, 19:20
Posts: 241
Location: Madrid
Beetje laat, maar alsnog een kleine report!

Ik moest van mn werk in Nederland zijn (nog steeds), dus ik had het op zo'n manier subtiel kunnen regelen dat ik zaterdagmiddag 20 oktober al kon vliegen richting A'dam!
Vanuit Spanje had ik het al op de voet gevolgd waar Danny Tenaglia eventueel zou draaien:)

En jawel, natuurlijk had net die vlucht vertraging :rolleyes Anyway, om 17:30 geland, direct naar centrum, koffers dumpen, ff snel wat eten, en richting Panama! Om 19:00 waren we binnen. Was stiekem wel benieuwd, want 'vroeger' had ik eerlijk gezegd nooit echt een hoge pet op van de Panama. Maar zoals ik hier ook al las, vond ik het geluid echt vooruit gegaan! En Danny Tenaglia was al behoorlijk 'hard' aan het draaien vond ik zelf. Ik vond het jammer dat ik het begin van zijn set niet meegemaakt had; deep house..?? Iemand?
Hoe dan ook, de sfeer zat er goed in! Absoluut niet te druk, en iedereen ging los alsof het al 5 uur 's morgens was! Echt GAAF!!
De namiddag/ avond sessie kon zeker al niet meer stuk!

Vervolgens ff A'dam in geweest, en jawel, weer terug richting de Panama. Het was nu wel behoorlijk drukker! Wel een goeie sfeer:) Echter die dj's voor Hernan Cattaneo en Nick Warren, vond ik niet goed. Niets liep eigenlijk lekker in elkaar over, en ook nog eens viel te snel (nu ben ik wel een liefhebber van een lager BPM). Geen goede platen keuze.
Wat een verschil zeg wanneer Nick Warren zn eerste track opzette!
Altijd wel grappig van die mensen die niet echt in de 'scene' zitten en die vinden dat house music één pot nat is, en dat je het verschil niet kunt horen, nou het verschil vond ik bij deze echt enorm groot! Een kwaliteitsverschil!! Hernan & Nick vond ik lekker draaien! En ja, uiteindelijk met de alcohol erbij wordt het allemaal nog beter, haha!

Al met al dus een korte ADE 2012 ervaring, maar zeker de moeite waard! Volgende keer zou ik graag het begin van Danny Tenaglia mee willen maken :tune

Op naar de volgende:)

En natuurlijk, bedankt Jerry voor het regelen van die 'such on short notice' gig van mr. Tenaglia! Klasse! (Y) (Y)


Top
   
 Post subject: Re: ADE 2012
PostPosted: 03 Nov 2012, 13:47 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
Nog (steeds) in NL? Kom vanavond naar de Panama dan. Kunnen we even meeten. Hadden we tijdens ADE al moeten doen.

Gasten voor Hernan & Nick met die hoge bpm ware Microtrauma. Was een live set, dus die deden gewoon hun eigen producties laten horen. Eigenlijk paste ze er niet voor, maar om hun nou af te laten sluiten was ook weer zo raar. ;")

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
 Post subject: Re: ADE 2012
PostPosted: 06 Nov 2012, 11:22 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 22:17
Posts: 791
Location: Groovecollection.nl
[quote="ruubje"]En Danny Tenaglia was al behoorlijk 'hard' aan het draaien vond ik zelf. Ik vond het jammer dat ik het begin van zijn set niet meegemaakt had; deep house..?? Iemand?


Eerste uur (was na aparte tribal openingsplaat, waar hij net zo goed door had kunnen mixen vanuit Jerry zijn laatste plaat maar daarvoor heeft hij Traktor kennelijk niet goed genoeg onder de knie) was diep en vocalish, denk ronkende Maceo Plex basslines.

_________________
Proper music: [url]http://www.soundcloud.com/dwk[/url]


Top
   
 Post subject: Re: ADE 2012
PostPosted: 07 Nov 2012, 11:24 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 05 Sep 2007, 19:20
Posts: 241
Location: Madrid
@ Jerry,

Hadden idd ff moeten meeten! Danny Howells heb ik helaas niet meer kunnen redden.. Hoe was die avond? Nog veel volk op afgekomen? (zo na de ADE marathon :cool )
Ik was namelijk nog wel in NL, nu nog steeds, volgende week weer ff in Madrid, en dan, jawel weer voor in tijdje in NL :) Dus mochten er nog coole parties aankomen, keep me posted!

@ emre,

Shit, dan had ik er dus graag op het begin willen bij zijn van mr. Tenaglia zn set! :\


Top
   
 Post subject: Re: ADE 2012
PostPosted: 22 Nov 2012, 08:32 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 14 Jul 2008, 15:42
Posts: 115
Location: Netherlands
Hier een leuk verslag over het optreden van Danny Tenaglia :tune

http://www.laptoprockers.eu/music/p3/re ... y-tenaglia


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 48 posts ]  Go to page Previous 1 2 3

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 16 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma