It is currently 28 Mar 2024, 21:49

All times are UTC+01:00




Post new topic  Reply to topic  [ 2 posts ] 
Author Message
PostPosted: 13 Nov 2012, 07:55 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 18:12
Posts: 2121
eindelijk john Digweed in cafe de anvers. Ik heb het elders op dit board ook al geschreven. Veel grootte namen gezien in cafe de anvers maar er ontbrak er telkens 1 en dat was johnie graafgras. Afgelopen Januarie gemist en dat ging me geen tweede keer gebeuren. Ik was sinds de geboorte van de kleine eigenlijk niet meer op stap geweest en dit was HET feesje op papier.

Paar vrienden zover kunnen krijgen, en in de auto naar Antwerpen. Blijft telkens een feesje. Vanaf eindhoven is het 1,5-2 uurtjes rijden ( lekker op het gemakske) en zodra je de drempel overgaat naar het belgische land en het klote asfalt onder je rolt is het feest. Ook bier bij het bezine station :) die belgen snappen het gewoon.

We waren ( lekker vroeg ) rond de klok van 12 al binnen en het was rustig. Direct al een groot verschil met de keren daarvoor. Niet veel laten begon Pole folder de zaak op te warmen en ik heb echt een zwak voor de man. Van dat heerlijke lome zwoele tempo met langgerekte breaks. Het begon langzaam voller te lopen maar echt druk is het nooit geworden. Pas rond half drie stak Johnnie de kop boven het maaiveld uit en het verschil was direct hoorbaar. Nu ben ik mischien niet het juiste persoon om een objectief oordeel te geven. Ben er een jaar uitgeweest , en had digweed al lang niet meer gehoord. Maar ik vond het super! het eerste uur was ijzersterk en had een proggie inslag waar John wat mokerslagen losliet en de echte fans lieten zich horen. Tweede uur vond ik wat vlakker en had spannender gemogen. Daarna kreeg ie de juiste versnelling gevonden en was het gaaan en gaaaannn. Jammergenoeg vonden mijn vrienden het rond de klok van 5 wel welletjes en was het gedaan.

Overall een zeer leuke avond :) Qua boarders was het rustig volgens mij, Ik heb wel Bedrock en vrouw ontmoet. Die ook nog ff duidelijk maakte dat ik echt iets gemist heb toen Tenaglia in de panama was. :oops Al meer nieuws wanneer die terugkomt Jerry?

_________________
Brabantse Nachtu !!


Top
   
PostPosted: 06 Mar 2015, 12:20 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Jan 2006, 13:52
Posts: 843
Location: In me huis
Mooie review, hopelijk komt hij nog eens terug naar Cafe D''anvers binnenkort. Wil hem echt eens live zien.
zijn set @ club Petrol in Antwerpen vorig weekend ben ik helaas na een half uur gaan lopen wegens totaal brak geluid... What a waste of time and money :mad


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 2 posts ] 

All times are UTC+01:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 47 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma