It is currently 29 Mar 2024, 05:37

All times are UTC+01:00




Post new topic  Reply to topic  [ 48 posts ]  Go to page 1 2 3 Next
Author Message
 Post subject: ADE 2012
PostPosted: 18 Oct 2012, 00:09 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
Eerste dag even inkomen. Na de drukte me batch opgehaald. Beetje staan kletsen buiten met oude bekenden uit binnen- en buitenland. Luke Chable ontmoet. Even goede zaken gedaan voor Deepfunk met Armin van Buuren.

Grappig ook dat er honderden buitenlanders op ADE afkomen die geen batch kopen en gewoon voor de deur staan de hele dag. Ze kunnen dan niet de activiteiten meemaken, maar wel gewoon veel zaken doen aangezien iedereen toch uiteindelijk wel en keer buiten staat al dan niet voor een sigaretje te roken.

Veel goede plannen gehoord over wat te doen in de avond, maar ik heb besloten om de eerste avond niet er vol in te duiken aangezien zowel het volledig dagprogramma plus het volledige nachtprogramma doen niet zo goed voor je schijnt te zijn. :)

morgen weer vol er in overdag en dan kijk ik wel waar ik in de nacht eindig. Sowieso even lang Supperclub voor het extreem vette avondje deephouse van Sebastian Davidson.

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
 Post subject: Re: ADE 2012
PostPosted: 18 Oct 2012, 00:33 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 15 Dec 2006, 02:57
Posts: 106
Location: Near Eindhoven
Dat voor de deur staan werkt straks nog beter als binnen zitten... =)


Top
   
 Post subject: Re: ADE 2012
PostPosted: 18 Oct 2012, 20:07 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
dag 2 is Tenaglia day
Heb hem buiten op straat gesproken en hij had nog steeds geen venue. Hij was bij een paar opties wezen kijken, maar die vond hij niks. grootste probleem is de dj setup. Hij wil toch iets van ene podium zodat ze hem niet contant aan staan te staren en foto's maken van heel dichtbij.

Ik heb hem Panama aangeboden. Hij gaat er naar kijken. Misschien voor een 6 uur set zaterdag middag of als after na ons feest zondag ochtend. Fingers crossed :)

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
 Post subject: Re: ADE 2012
PostPosted: 19 Oct 2012, 07:01 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 17 Jul 2010, 17:56
Posts: 768
Keep us updated Jer :)

_________________
It's JUST muzik


Top
   
 Post subject: Re: ADE 2012
PostPosted: 21 Oct 2012, 09:35 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 27 Jan 2006, 20:55
Posts: 1484
Location: Hoogvliet
WoooooooooooooW Tenaglia, wat een held :hat Zelde zulke dikke techno feestplaten gehoord!!!! De tent was halfvol, maar dat kon de pret echt niet drukken. Integendeel, bijna iedereen stond op een gegeven moment te springen. Euforisch middag/avondje :hat


Top
   
 Post subject: Re: ADE 2012
PostPosted: 21 Oct 2012, 20:26 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Sep 2005, 14:01
Posts: 1558
Location: Hilversum
Sluit ik me helemaal bij aan. Het was geen volle bak maar zeker genoeg voor een top feestje. Is weer eens wat anders, bij daglicht een club in ipv er uit komen. Vond 'm best soms stevig draaien maar wel met een lekkere flow. Hij was zelf ook enthousiast. Heb zelden zolang een applaus na afloop gehoord.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=hncLxTPE3DI[/youtube]


Top
   
 Post subject: Re: ADE 2012
PostPosted: 21 Oct 2012, 20:40 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Sep 2005, 14:01
Posts: 1558
Location: Hilversum
Na Danny moest de zaal leeg. Heb ik samen met Ellen een pretsigaretje gerookt in de auto en een beetje kwark gegeten wat ik mee had genomen. Lekkerrr, kon er weer helemaal tegenaan.

Jerry draaide ook erg lekker. Het liep al vlot vol. Stonden voor 23u al in een rij, zowel kaartverkoop als ook gastenlijst.

Kluisjes is een instinker, die kost 2 euro maar als je opent en sluit, ben je die 2 euro kwijt en moet je er opnieuw 2 in doen.

WC is al al een tijd niet meer zo vertrouwd en verzorgd als het was.

Maar de zaal zelf en de rook ruimte, helemaal goed. Volle bak. De jonge Duitse dj's...even de naam kwijt...vond ik ietwat rommelig maar ach, je moet ergens beginnen en dan kan je het slechter treffen dan tussen deze namen.

Hernan & Nick vond ik weer heerlijk draaien. Je ziet dat zij elkaar mogen en lekker draaien samen.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=wYgf-mbC7YY[/youtube]

Vandaag het weekend afgesloten met een lunch met Berteke, Jan, Irene en Hernan. Viel niet mee om in Amsterdam te komen (leuk een marathon in de stad :8o ) Daarna is hij keurig afgezet bij Schiphol.

Op naar ...geen idee eigenlijk. Volgens mij wordt Time Warp mijn volgende.


Top
   
 Post subject: Re: ADE 2012
PostPosted: 21 Oct 2012, 23:03 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
Gister was er 1 voor in de boeken. Eerste gedraaid met Tenaglia. er waren alleen maar liefhebbers en Danny's enthousiasme en kwaliteit muziek sloeg al snel over waardoor het 1 non-stop springende menigte op de dansvloer werd.

Ik heb zelf het tweede deel van zijn set moeten missen omdat een al eerder gepland etentje met oa Nick en Hernan aan de orde was. Toen ik terug bij de Panama kwam voor de voorbereiding van ons feestje in de avond was Danny net gestopt. Iedereen die me tegemoet kwam bedankte me voor het regelen van de beste set van het jaar. Goed om zoveel blije gezichten te zien.

Er is na het feest met Danny en zijn manager gesproken over een vervolg. Hij heeft het zeer naar zijn zin gehad en vond de club en de fans geweldig. Kans is dus heel groot dat we over een paar maanden een iets langer van te voren aangekondigde Danny Tenaglia in de Panama krijgen met een nog langere set. :cool


Feest met Hernan en Nick B2B was ook meer dan geslaagd. Al voor 12 uur stond er een volle dansvloer voor me neus. Altijd wat leuker, ook omdat je dan toch even iets andere tracks op kan zetten. Microtrauma was leuk, maar niet helemaal mijn muziek en paste ook niet helemaal in de lijn. Kreeg heel veel reacties dat ik beter door kon draaien tot Hernan & Nick het over namen. Toen hun begonnen werd de bpm weer normaler en werd er weer netjes opgebouwd. Panama ging los op deze 4 uur set.

Ook de kleine zaal was redelijk gevuld en 'onze' Groovecollection artiesten hebben heerlijke setjes neer gezet. Sprak zelfs een grote groep die 60% van de avond in de kleine zaal stonden omdat de muziek zo goed was daar.


Geslaagd ADE voor mij lijkt me zo. Eigen avond top. Tenaglia geregeld en met hem mogen draaien ook. Veel nieuwe en oude bekenden gezien deze week. Vanavond geen Club NL. De koek is op. Had eigenlijk Guy Mantzur beloofd om hem even te supporten.

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
 Post subject: Re: ADE 2012
PostPosted: 22 Oct 2012, 11:00 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 25 Aug 2005, 23:53
Posts: 799
Donderdag naar Trouw voor Maya Jane Coles geweest. Begon met Cinnaman, waarbij ik er nog niet echt in kon komen. Daarna nam Maya het over. Heerlijke set vond ik, iets anders dan ik gewend ben van dr, maar wat een supervette klatsende deep house was dat. Jackmaster begon niet super, maar dat kwam later toch wel goed.

Over de avond verspreid ook nog even een paar keer in De Verdieping gestaan waar Ben UFO vs Pearson Sound vs Pangaea ook een hele dikke set neer hebben gezet, van wat ik meekreeg althans.

De vrijdag gebruikt om een beetje bij te komen. Filmpje, drankje en het DanceTrippin tv-kanaal ontdekt wat speciaal voor ADE doorgelust werd. Zo kwam Nic Fanciulli @ GZG Zomerpark, Daniel Sanchez @ A Day At The Park en Maceo Plex @ ergens in London voorbij :) Goed te doen! Beetje zoals Be-@t TV.

Zaterdag Cocoon Heroes aangetikt. Jammer dat ik het grootste gedeelte van Guy Gerber heb gemist door een eindeloos lange rij, maar daarna was het top. Raresh was redelijk wat ik heb gehoord, maar het echte feest was in de kleine (en bloedhete) 2e zaal. Arjuna Schiks, Terry Toner, Edu Imbernon en Olivier Weiter draaiden allemaal zeer goed. Toen nog ff een stukkie Villalobos meegepakt, wat een draaaama was, die zat weer veel te diep in de keta ofzo. Dus nog ff afgesloten bij Darko Esser.

ADE was weer fijn dus! Nu moe :p


Top
   
 Post subject: Re: ADE 2012
PostPosted: 22 Oct 2012, 11:57 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 15 Dec 2006, 02:57
Posts: 106
Location: Near Eindhoven
[quote="Jerry"]Gister was er 1 voor in de boeken.

Feest met Hernan en Nick B2B was ook meer dan geslaagd.

Ook de kleine zaal was redelijk gevuld en 'onze' Groovecollection artiesten hebben heerlijke setjes neer gezet. Sprak zelfs een grote groep die 60% van de avond in de kleine zaal stonden omdat de muziek zo goed was daar.


Kleine zaal was idd top! Tim, Sebastian (ondanks dat hij 5 min voor tijd binnen was), Paul, Luke, etc. allemaal genieten!! 8-)
Jammer alleen dat Stephen niet meer mocht draaien. :(

Overall zeer geslaagde avond!

Top
   
 Post subject: Re: ADE 2012
PostPosted: 22 Oct 2012, 14:49 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
wat een absurd fijne ADE. heerlijk.. overdag de conferentie en straat hangen, en af en toe een seminar of q&a.
top tijd met jody ook gehad en zijn vrouw, heel aardige mensen...breng hem over 15 min naar sloterdijk.. onze showcase van zaterdag was leuk maar niet meer dan dat, veel te rustig.. de dag ervoor volle bak met hardcore, en onze avond veel te rustig.. hoogtepunt terry lee brown en de timewriter, wat een set! gelukkig heeft iedereen zich vermaakt, ondanks de rust..

en gisteren.......fucking legendarisch! de hele NL op z'n kop, volle bak, alleen maar lachende gezichten en een ongekend hoog handjes in de lucht en juichen maar gehalte....... hele goede sets van iedereen, en het dak ging eraf..voor mij persoonlijk vond ik guy mantzur het lekkerst. hij stond voor mij, waardoor ik daarna gewoon lekker ongegeneerd kon knallen. daarna jody, die door knalde, en daarna dave die gewoon een makkie had. (Y) halverwege dave naar huis gegaan, het was mooi geweest...en ik was voor de 5e nacht lam. :hat
foto's volgen.......


Top
   
 Post subject: Re: ADE 2012
PostPosted: 22 Oct 2012, 16:40 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
ADE was voor mij alleen Panama (avond/nacht) en dat was genoeg ;)

Geweldige avond gehad in een mooi verbouwde club met een paar helden van dj's! (Y)
Bij geen bar hoeven wachten, goed geregeld! Dat was in de Melkweg weer drama, hoorde ik...

Microtrauma paste totaal niet in het geheel, maar ik vond t stiekum wel ff lekker :cool

Jammer dat Francesco Pico niet (meer) in de kleine zaal stond, was ie ziek?

Als Tenaglia nog eens komt, ga ik zeker eindelijk van de partij zijn!!! :)

_________________
I love PoesUps!


Top
   
 Post subject: Re: ADE 2012
PostPosted: 22 Oct 2012, 18:04 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
ja, hij is ziekjes..donderdag helaas ook verstek laten gaan bij dat instore dingetje waar we b2b zouden gaan.

hoorde ook gisteren van mensen in de NL dat melkweg weer bout was qua drukte en bartijden.. mijn boycot van die tent blijft dus nog wel ff overeind staan. ;) hoe krijg je het toch voor elkaar, om met dit soort events te weinig bar mensen in te zetten? ongelooflijk slecht zeg.. voor de zoveelste keer. mijn tent is het niet.


Top
   
 Post subject: Re: ADE 2012
PostPosted: 22 Oct 2012, 20:08 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 15 Jul 2005, 22:40
Posts: 1545
Ik heb ook alleen panama mogen meemaken. Microtrauma draaide toen ik binnen kwam en ik vond het ook erg lekker. BPM was wel hoog maar ik vond het geen probleem dat Nick en Hernan daarna weer gas terug namen en begonnen te bouwen. Net als toen Terry Toner voor Hernan in de Paradiso draaide, dan heb je juist het gevoel dat je op reis gaat :)

Eigenlijk was ik ook van plan Deepfunk te checken, maar ik wist niet hoe laat hij zou draaien. Ik had een mooi plekje, maar wel helemaal aan de andere kant van Panama, dus ik zag het niet zo zitten om op en neer te gaan lopen. Dat was ook niet nodig want Nick en Hernan draaiden heerlijk! Alleen tussen half 3 en 4 vond ik het wat minder. Iets te weinig space/melodie voor me, maar dat kon ook komen omdat ik mn oordopjes vergeten was en een beetje doofgebeukt was door de speaker waar ik naast stond. Aan het eind werd het wel weer erg aangenaam en uiteindelijk kwamen er ook weer een paar hele bekende platen langs :)

Tenaglia trouwens niet heen geweest omdat ik dacht dat hij vooral housey tribal draait. Ik hou nooit zo van die housey vocals. Maar ik hoorde dat hij juist hele uplifting techno draaide. Toch wel benieuwd nu.

_________________
[url=http://soundcloud.com/delodic]Delodic soundcloud[/url]


Top
   
 Post subject: Re: ADE 2012
PostPosted: 22 Oct 2012, 20:27 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 17 Jul 2010, 17:56
Posts: 768
Ik heb ADE ook overleefd, alle dagen Trouw en zondag 2 keer Melkweg. Helemaal niet druk aan de bar C-Jay ;)

Hoogtepunten:

- Ben Klock in de Verdieping
- Maya Jane Coles draaide verrassend sterk (vind haar normaal niet bijzonder)
- GERD, Dexter en Conforce tijdens Clone x Delsin x Rush Hour
- DJ Harvey en Weatherall draaide een legendarische set
- Speedy J op zondagochtend om 8u is fijn
- Trouw op Zondag
- Crewlove met Soul Clap en Pillowtalk in de Melkweg

_________________
It's JUST muzik


Top
   
 Post subject: Re: ADE 2012
PostPosted: 22 Oct 2012, 21:11 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Goed om te horen Jerry, al die positieve verhalen over Tenaglia en jullie eigen feest, top man! :tune

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject: Re: ADE 2012
PostPosted: 22 Oct 2012, 21:12 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 02 Oct 2005, 12:35
Posts: 2670
Location: @ Home
Woensdag 17-10 bezoekje aan de Westergas gebracht.

Was er na de verbouwing niet meer geweest, maar de Wester is geen underground techno tempel meer.
Ik moet je zeggen dat het erg opgeknapt is, maar ik mis juist dat underground gevoel nu een beetje.

De aankleding was erg spectaculair te noemen, maar voor de entree prijs mag dat ook wel. Maar alles loopt synchroon qua beeld en geluid.

De DJ's waren erg divers voor een Awake avondje.

Charlie Hedges, beetje van mee gekregen. Was alleen meer bezig met het op niveau krijgen van het alcoholpromillage in mijn bloed :p
Daarna moudaber.... grote bos met krullen achter de laptop die de techno trein aan deed wakkeren. Echt een heerlijke lijn omhoog wat deze dame voorschotelde.

Daarna was het de eer aan Fatboy Slim om de Westergas voorgoedt te onteren. Zoek maar op de diverse fora hoe goed hij wel niet was.

Daarna was het de eer aan Cox om de avond nog enigszins recht te trekken. Dat deed hij op zijn Cox's, erg energiek en mixtechnisch subliem.
Om 5 uur toch afgetaaid en Valera moeten missen, maar de koek was op.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=8xw7IntizwY[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=cmXAgvcriSY&feature=relmfu[/youtube]

_________________
Eenieder die vecht voor de toekomst, leeft er nu al in.


Top
   
 Post subject: Re: ADE 2012
PostPosted: 22 Oct 2012, 21:35 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
lol at Smiley: zit ik dat Cox filmpje te kijken dat je post, denk ik huh hadden ze poncho's aan daar binnen, blijkt dat je een oud filmpje van het festival post? :p

_________________
[url=http://djshawnfarrell.wordpress.com/]DJ Shawn Farrell Blog[/url]
[url=http://progressivehousemusic.wordpress.com/]Progresssive House Blog[/url]


Top
   
 Post subject: Re: ADE 2012
PostPosted: 22 Oct 2012, 21:56 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 02 Oct 2005, 12:35
Posts: 2670
Location: @ Home
haha sorry, ik was even vergeten dat hij eerst even een bezoekje heeft gebracht aan awake fest.

Hij had namelijk nog nooit op een awake gedraaid tot afgelopen jaar.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=X2757ohGAXw[/youtube]

Bij deze de correctie :p

_________________
Eenieder die vecht voor de toekomst, leeft er nu al in.


Top
   
 Post subject: Re: ADE 2012
PostPosted: 22 Oct 2012, 22:19 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
[quote="C-Jay"]hoorde ook gisteren van mensen in de NL dat melkweg weer bout was qua drukte en bartijden.. mijn boycot van die tent blijft dus nog wel ff overeind staan. ;) hoe krijg je het toch voor elkaar, om met dit soort events te weinig bar mensen in te zetten? ongelooflijk slecht zeg.. voor de zoveelste keer. mijn tent is het niet.

wat een armoe inderdaad. Daar kan je niet dronken worden hoor.
1 bar met 4 mensen er achter voor bijna 1500 bezoekers, dus dan snap je wel hoe dat er aan toe gaat. Die poppodium gasten werken natuurlijk voor 8 euro per euro dus haast hebben ze niet (zou ik ook niet hebben als ik de hele avond daar moest staan). En als je even wilt roken ben je 20 min weg omdat je helemaal naar beneden moet om buiten te staan. Te vermoeiend daar feesten.

Ben snel backstage gegaan waar Nick en Petra ook snel arriveerden. Lekker met Digweed en Stef van de organisatie staan praten en drinken. Toen Digweed begon snel weg gegaan.

Saaie troosteloze bunker...

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 48 posts ]  Go to page 1 2 3 Next

All times are UTC+01:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 19 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma