It is currently 28 Mar 2024, 19:08

All times are UTC+01:00




Post new topic  Reply to topic  [ 8 posts ] 
Author Message
PostPosted: 30 Mar 2013, 18:06 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
Wij hadden dus speciaal voor de donderdag gekozen. Cox al te vaak gehoord en Digweed op techno feesten vind ik nooit een succes. Te geforceerd techno proberen te draaien is niet zijn ding.

Was volgens mij de eerste keer dat Awakenings namen als Noir en Henrik Schwarz programmeerde dus ik was wel benieuwd hoe dat zou klinken in de Gashouder. We kwamen binnen bij Stimming. Niet heel veel van meegekregen. Je weet hoe dat gaat. Eerst de bijbehorende randverschijnselen als lockers, muntjes en drank regelen. Noir draaide erg sterk, maar de man van de avond was Schwarz. Veel energie, enthousiast in de booth en goeie melodieuze platen. Daarmee was het na hem ook gelijk afgelopen. Marco Carola, Joris Voorn deden niks anders dan saaie loopjes techno opzetten wat wel lekker beukt in die tobbe, maar wat ik iig niet hoef te horen.

Weinig te beleven verder dus. Dronken worden kan je er ook niet. Ze weigerde me om de wodka zonder Red Bull te verkopen. Voor de lasers enzo word je ook snel immuun. Voorlopig geen Gashouder meer dus. :lol

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
PostPosted: 30 Mar 2013, 20:07 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 18:12
Posts: 2121
las dat digweed het gisteren toch anders heel goed deed :) vind het op papier ook wel een goede combi. Gashouder en johnie graafgras :hat uurtje of vijf solo, dat zou wat zijn.

_________________
Brabantse Nachtu !!


Top
   
PostPosted: 30 Mar 2013, 20:22 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Cool te lezen, Henrik stelt zelden teleur :)

_________________
[url=http://djshawnfarrell.wordpress.com/]DJ Shawn Farrell Blog[/url]
[url=http://progressivehousemusic.wordpress.com/]Progresssive House Blog[/url]


Top
   
PostPosted: 30 Mar 2013, 22:48 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 17 Jul 2010, 17:56
Posts: 768
Henrik blijft een baas ondanks dat ie al jaren dezelfde set draait. In de Gashouder energiek draaien werkt :)

_________________
It's JUST muzik


Top
   
PostPosted: 31 Mar 2013, 04:00 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Na mijn winterslaap eindelijk weer s tijd voor een goed feestje.... 29 maart werd de keuze uit 3 dagen Awakenings...
We kwamen binnen rond 11 uur dacht ik, maar Jon Rundell had al plaats gemaakt voor een bos krullen, dus t zal wel iets later geweest zijn ;)
Ik dacht me te herinneren dat ik Jon wel eens op Tomorrowland had gehoord en dat boeide me toen niet echt... maar naar Nicole Moudaber was ik heel benieuwd... Vond het toch een beetje jammer dat ze zo vroeg al behoorlijk stond te beuken.... was daardoor lastig om er in te komen voor mij dan, maar zelf zat ze behoorlijk lekker in haar set, de krullen hingen enthousiast en regelmatig op, over en om haar gezicht 8-)
Ik vroeg me wel af wat Digweed hier nog mee zou doen, want hij was next om 1 uur..... Ik vind Digweed prachtig als hij opbouwt naar een techy ending, maar hij begon waar ik wilde dat hij zou eindigen.... ik begrijp nu meteen waarom zijn set als enige niet werd uitgezonden door BE-AT.TV... ik vond het geen reclame voor zijn persoon :\
De hoop was daarna gevestigd op Pan-Pot, jaren geleden door mij gehyped en daarna ook wel s verguisd... deze keer waren ze weer lekker op dreef, nog iets minder breaks en t komt weer helemaal goed met deze gasten :cool
Nou heb ik niet helemaal opgelet, want ik was ook weer s druk bezig met vriendin en vriend, die de weg naar onze stek kwijt waren (is toch altijd weer een bezoeking in deze veel te grote, iets te donkere en ronde feestlocatie, waar je nooit iedereen die je wil zien weer tegenkomt).
Carl Cox is een dj, die ik wel waardeer om zijn enthousiasme, maar niet altijd helemaal kan pruimen... deze keer maakte hij t in mijn ogen helemaal goed :hat ..... Afspraak met mijn medestanders was, dat we om 5 uur zouden vertrekken, werd uiteindelijk toch half 6....
Het was weer gezellig, maar ik blijf toch fan van kleinere locaties, die tijd- en sfeertechnisch toch beter in mijn straatje liggen...
Door n miniafterparty @ my home werd t toch nog laat... deze ouwe gaat nu ff bijslapen :)

_________________
I love PoesUps!


Top
   
PostPosted: 01 Apr 2013, 10:09 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 20:06
Posts: 1527
Leuk om te lezen mensen! Ik was voor het paaskweekend al gashouder moe, dus alle events daar de afgelopen dagen geskipt.

_________________
Ik ken het klappen van de zweep,
ik ken de regels van het spel,
ik ken de zin van het bestaan,
maar als ik drink dan gaat het wel.


Top
   
PostPosted: 03 Apr 2013, 09:51 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 23:50
Posts: 1747
Location: Amsterdam
Ben t wel met Yvonny eens. Carl Cox vond ik echter ook niet bijzonder.
Eigenlijk vond ik geeneen Dj echt goed draaien :x
Maar goed... goed vermaakt verder :D Muzikaal echter niet wat ik ervan gehoopt had.

_________________
have a happy period


Top
   
PostPosted: 03 Apr 2013, 16:35 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 17 Jul 2010, 17:56
Posts: 768
Nadeel van de Gas vind ik, als je een dj niet trekt kan je eigenlijk nergens anders heen.

_________________
It's JUST muzik


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 8 posts ] 

All times are UTC+01:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 38 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma