It is currently 28 Mar 2024, 15:30

All times are UTC+01:00




Post new topic  Reply to topic  [ 8 posts ] 
Author Message
 Post subject: Koninginnenacht en meer
PostPosted: 01 May 2013, 01:24 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
Wat hebben jullie beleefd?
Mijne begon zaterdag met onze eigen avond Floorplay in Club NL. Van te voren was de verwachting dat het een moeilijke avond zou gaan worden aangezien het de dagen erna overal volop feest was. Gelukkig hadden we doordat we zelf al bijna met 100 man waren een volle bak en bleef het tot het eind erg druk. Lekker gedraaid samen met Paul Sparkes en Spesh.

Zondag knockout, beetje eten slapen en wk snooker volgen.

Maandag waren we 2 jaar getrouwd. Uit eten waar we wilde kon niet want de enige twee toplocaties in Amsterdam waren deze dagen volledig afgehuurd voor buitenlandse gasten van Koning Willempie. Dat gaan we dus maar vrijdag doen. Nu even gewoon bij George op de hoek bij ons gegeten. Ik had koninginnedag eigenlijk open gehouden wat opties betreft. Niks afgesproken en maar eerst eens kijken wat er de nacht ervoor zou gebeuren. We zouden sowieso met een leuke groep even weer naar NL gaan. Was uiteraard druk. Uiteraard was het erg leuk om bekenden te zien. Verder was het niet heel spannend. Nick draaide natuurlijk de lekkerste plaatjes maar dat was erg kort en ook meeste b2b met Johnny de Mol. Zoals gewoonlijk maalt het allemaal geen reet uit als we met de juiste mensen zijn, want ook nu werd het te gezellig en eindigde ik nadat de laatste bij mij om 8 uur weg ging weer veel te laat in bed. Dat was ook ongeveer de tijd dat de mensen begonnen met druk te doen in het Vondelpark, dus ik sliep uiteindelijk om 10:30 ofzo. :\ De optie om die kleine vroeg op te halen bij me moeder en dan beetje Vondelpark te lopen was gelijk niet meer in zicht.

Kostelijk vermaakt dus met als hoogtepunt toch onze eigen avond zaterdags. Het gezegde 'als je wilt dat het goed gebeurt moet je het zelf doen' werkt ook hier weer. ;)

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
PostPosted: 01 May 2013, 09:34 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
Maandagavond heel kneuterig afscheid van de Koningin zitten kijken en vroeg naar bed omdat we .........wait for it......... op de Dam de balkonscene wilden zien. hahaha! And so we did..

Om 06 uur de wekker, en half 8 richting Dam. Tram 13 vanaf huis naar de Marnix (waar hij met Koninginnedag stopt) en door een uber rustig opbouwend centrum naar de Dam. Prima plekje gevonden en tot onze verbazing was het echt zwaar overbodig zo vroeg te gaan. We hadden net zo goed 09 uur de tram kunnen pakken. Aan de zijkant stond je prima en was zelfs na 10 uur nog wel een plek te vinden.

Toch een bijzonder moment hoor, zo'n live stukje geschiedenis. Pro Koningshuis of niet, heel bijzonder om erbij te kunnen zijn. En we zagen alles prima.

Daarna vanaf de Dam richting Jordaan en daar lekker langs alle 2e hands zooi gestruind, heel veel biertjes gedronken, lekker gegeten, geslenterd, nog ff bij Earth gekeken waar ze nog druk opbouwende waren en Blonde Sien "de Vlieger" nog horen zingen op de Westerstraat voor een zee van Oranje... en voor je het weet vliegt de dag voorbij. Moesten wel bijtijds naar huis om Moshi uit te laten, en ff een powernap gedaan omdat 06 uur wel heel vroeg was.

'S-avonds de Koningsvaart gekeken op tv met vette hap en een drankje.

Conclusies: topdag, en de meest kneuterige ooit. :) haha!
Heerlijk om eens niet naar een club te gaan of dj's te gaan checken. En de "we zien wel waar we aankomen" wandling in de Jordaan beviel ook heel goed, zonder met een grote groep te zijn. Lekker doen wat je wilt. (Y)


Top
   
PostPosted: 01 May 2013, 19:09 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Niet zo heel veel beleefd...

Koninginnenach in t Paard v Troje doorgebracht, met een heerlijk deuntje Dubfire :hat

Op Koninginnemiddag (in Gouda) heb ik mezelf ondergedompeld in rosé en de zon ;)

_________________
I love PoesUps!


Top
   
PostPosted: 01 May 2013, 21:24 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 27 Jan 2006, 20:55
Posts: 1484
Location: Hoogvliet
Wederom met z'n 2 dagen met z'n 4en in een hotel gezeten in de Raadhuisstraat. Queensnight naar Rotzooi geweest met oa: Steve Bug, Oliver Weiter en Karotte. Was muziekaal zeer aangenaam, qua sfeer redelijk tammetjes...
Op de dag zelf lekker door de stad geslenterd, waar volgens jaarlijks ritueel mijn grote vriend "de lachgaskoning" zich bij ons aan sloot. Met hem zijn we - ook volgens vast patroon - de Jordaan in getrokken en hebben we tot het einde bij Earth gestaan....
Normaal trokken we ook deze dag nog wel door tot een uur of 5, maar de koek was rond 12 op deze keer.....(dagje ouder misschien :p )
Blijft toch wel een van de leukste dagen van het jaar, geeft altijd een heerlijk gevoel van vrijheid en tolerantie. :hat


Top
   
PostPosted: 02 May 2013, 21:23 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 15 Jul 2005, 22:40
Posts: 1545
Koninginnenacht wilde ik naar club NL gaan, maar sommigen moesten laatste moment werken waardoor iedereen op het laatste moment afhaakten. Dus helaas bleef het beperkt tot wat kroegjes in de Pijp. Vergeleken met een paar jaar terug toch wel een stuk minder hoor. Voorheen had je altijd nog GZG bij het weteringschanscircuit bijvoorbeeld. Veel meer sfeer.

Koninginnedag begonnen op het frederiksplein. Volgens mij waren wij de enigen die een relaxed plekje hadden weten te bemachtigen, want het was kneiterdruk. Of de stage was veel te klein opgezet, tis maar hoe je het bekijkt.
Later nog richting Trouw gelopen. Maar er was geen hond daar. Maar met het zonnetje, de juiste mensen en goede muziek was het alsnog wel goed vertoeven. Niet heel laat gemaakt omdat ik het redelijk druk op werk had en vroeg op moest de volgende dag.

Al met al wel prima :)

_________________
[url=http://soundcloud.com/delodic]Delodic soundcloud[/url]


Top
   
PostPosted: 03 May 2013, 00:03 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 30 Apr 2007, 22:57
Posts: 1213
Location: Dorst, omg. Breda
K-nacht in de Maassilo gestaan. VVK was niet goed gegaan dus ze hebben ontzettend veel mensen gratis kaarten aangeboden. Dan voel je je toch behoorlijk in je poepertje genomen, als je dan als liefhebber 44 (ja, 44!) euro neertelt en dan langs een rij van 50 man loopt die allemaal GL hebben, om vervolgens als enige naar de betaalde ingang te lopen. En dat om half 1.

Eenmaal binnen bleek meteen dat het geluid in de kleine zaal -waar ik van plan was te vertoeven.. Collabs doet me weinig- ontzettend slecht was. Ik doe mijn doppen niet altijd in (bij Trouw bijvoorbeeld nooit), maar hiertegen waren mijn doppen niet eens bestand.

Todd Terje draaide prima, Henrik Schwarz kan niks fout doen. Daarna Troxler die een beetje de bekende keta-house draaide waardoor we toch maar even de andere zaal in zijn gegaan. Nog een paar plaatjes MJC meegepakt maar die kon ons niet boeien.

Ik was de avond ervoor nog weggeweest en de volgende dag beloofde ook een flinke te worden dus we hielden het maar voor gezien.

K-dag op de Havermarkt in Breda gestaan met een mannetje of 30 uit ons dorp. Is ondertussen een jarenlange traditie. Lekker in het zonnetje, loeibezopen geworden. Zoals het hoort 8-)


Top
   
PostPosted: 11 May 2013, 19:35 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
De 29ste eerst gaan varen en toen uiteindelijk op een feestje in Hilversum beland in de Vorstin, best toffe locatie maar was niet heel druk helaas.
Op koninginnedag wederom de boot op, nog een tijdje naast de boot van Johnny gevaren waar Nick Warren er heerlijke plaatjes op legde :cool Gezellige boel daar =>

[url=http://www.freebits.nl/images/783Nick_Warren.jpg][img]http://www.freebits.nl/images/783Nick_Warren_tn.jpg[/img][/url]

Na het varen in de Jordaan geëindigd bij het Frederik Hendrikplantsoen waar Cartel een stage hoostte. Stuk drukker dan vorig jaar en goed sfeertje. Helaas viel de muziek jammerlijk tegen, dat had de dag helemaal mooi afgemaakt daar in het avond zonnetje. Desalniettemin was het weer een top dag! 8-)

_________________
[url=http://djshawnfarrell.wordpress.com/]DJ Shawn Farrell Blog[/url]
[url=http://progressivehousemusic.wordpress.com/]Progresssive House Blog[/url]


Top
   
PostPosted: 13 May 2013, 16:27 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Mar 2006, 11:22
Posts: 305
[quote="Jerry"]Nick draaide natuurlijk de lekkerste plaatjes maar dat was erg kort en ook meeste b2b met Johnny de Mol.


It was 2 hours 45 minutes? ;)

Lol Johnny's hair in your pic, PartyHardy! It seemed very quiet on the canals this year, hopefully back to the usual action in 2014. Some vids of our boat:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Q7H5bwOh4Cc[/youtube]

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=862L7sKRJN8[/youtube]

Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 8 posts ] 

All times are UTC+01:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 53 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma