It is currently 28 Mar 2024, 20:38

All times are UTC+01:00




Post new topic  Reply to topic  [ 31 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
 Post subject: Loveland!!!
PostPosted: 11 Aug 2013, 11:26 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 27 Jan 2006, 20:55
Posts: 1484
Location: Hoogvliet
Woooow wat een heerlijke dag!!! Voor mij de beste editie in jaren!!
We waren al lekker vroeg binnen, want we hadden er zin in. Ik had m'n korte broek met slippers aangetrokken, maar daar had ik spijt van toen ik de auto uitstapte brrrr. Bleek later de beste keuze, want de zon brak door en die is lekker blijven schijnen!!
Begonnen op de main, waar we al gauw Yvonne en Chantal (wauwwww) tegenkwamen. Daar eindigde Remy z'n set en namen Pig & Dan de wheels over. Bij Pig & Dan weet je wat je krijgt, dat zijn lekkere techhouse/techno klappers die meestal van eigen hand komen.
Toch begon het te kriebelen, want Hot Since 82 begon, die wilde ik niet missen. Hij draaide een lekkere groovy set, waar het prima vertoeven was in het zonnetje! Helaas heb ik het 1e uur maar weinig eigen producties voorbij horen komen, want daar kwam ik stiekem voor. Voorgesteld werd om naar Guy J te gaan voor zijn laatste uur, wat een gouden greep bleek!!! Pff wat draait die gozer dikke platen, was gelijk een schep er bovenop!
Daarna terug naar de main, waar we bij Sven in de pit haha zijn gaan knallen. Ik heb Sven de laatste maanden al een paar keer gezien, dus weet je wel welke platen er voorbij komen. Maar we hebben ons prima vermaakt op de main!
Ik wilde 1e instantie bin Gerber afsluiten, maar werd toch door de rest de tent ingesleurd om naar Sasha te gaan ( wat normaal geen straf is haha, maar Gerber vind ik de laaste tijd een koning) Na zijn set op Woodstock was ik benieuwd wat hij ging brengen. Want die Woodstock set vond ik matig.
Hij kwam, hij zag en overwon!!!! Sjezus wat een brute set was dat. Je merkte in de tent dat de mensen steeds uitzinniger werden! (voor loveland begrippen ongekend). De temperatuur ging ook sky high, maar elke keer klapte hij er weer een dikkere plaat op. Voor zijn doen was het bpm vrij laag, maar het rockte als een gek!!! Wat ik geweldig vind aan toppers als Sasha, als hij in goeie doen is kan hij mensen beroeren. Zelfs mensen die normaal niet veel van 'm weten hingen om m'n nek heen hoe goed het wel niet was!!! Dat onderscheidt dan toch een topper in vorm van zo'n beetje alle andere dj's.... Euforisch dagje :hat


Top
   
 Post subject: Re: Loveland!!!
PostPosted: 11 Aug 2013, 16:26 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 28 Sep 2005, 14:28
Posts: 94
Ik had de beste man al jaren afgeschreven en dan vanuit het niets pompt hij er toch een gruwelijke set uit. Elke plaat was een dikke klap, tandje bijschakelen, diepte in, diepte uit. Hij was me toch een compleet verhaaltje aan het vertellen :hat

Sasha Held van de dag, beste set sofar van het festival seizoen

en dan gewoon eindigen met All That matters, BAM BAM


Top
   
 Post subject: Re: Loveland!!!
PostPosted: 12 Aug 2013, 01:47 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
Mooi verslag!
Fijn dat je t naar je zin hebt gehad.

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
 Post subject: Re: Loveland!!!
PostPosted: 12 Aug 2013, 09:34 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
loveland was top!
echt alles klopte.. paupers bij hun eigen podium, liefhebbers bij hun eigen podium, lekker divers publiek, goed geluid, en vooral een veel, veel betere logistiek dan andere jaren.

je kon nu eindelijk links EN rechts naar binnen, ipv met zijn allen proppen bij de reguliere brug. heel goed, die speciaal aangelegde brug 2.
zelfs bij de kluissleutel verkoop was het goed te doen.

voor de rest, gewoon een top dag: enorm veel bekenden en meer staan ouwehoeren en lachen met bekenden dan muziek gehoord... maar wat ik gehoord heb en voor kwam was top.. sasha held, sven vath held.
maya jane coles is een lachertje zo saai, en bij gui boratto viel ik in slaap..maar dat kan ook komen omdat de act voor sasha vaak "verplicht" wordt rustiger te draaien. maar zelfs het volume ging stiekem bij gui naar beneden richting sasha, zodat sasha gelijk beter binnen komt. ik blijf het raar vinden, maar goed.

en, met 5 min weer thuis......geniaal.

dikke 9.5 deze dag!


Top
   
 Post subject: Re: Loveland!!!
PostPosted: 12 Aug 2013, 21:34 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Sasha was echt een koning, helemaal met iedereen eens! Wat een dikke platen! :hat

Top dag gehad, goede sfeer, zonnetje en heerlijke sets! :tune

_________________
[url=http://djshawnfarrell.wordpress.com/]DJ Shawn Farrell Blog[/url]
[url=http://progressivehousemusic.wordpress.com/]Progresssive House Blog[/url]


Top
   
 Post subject: Re: Loveland!!!
PostPosted: 14 Aug 2013, 09:25 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 23:50
Posts: 1747
Location: Amsterdam
Echt een topdag gehad!!! :cool
Mannen van de dag: Guy J, Gui Boratto en SASHA!
Sasha helemaal op dreef... zo moet je een festival afsluiten :p

Enige minpuntje... de dag ging weer veel te snel voorbij ;)

_________________
have a happy period


Top
   
 Post subject: Re: Loveland!!!
PostPosted: 14 Aug 2013, 12:35 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
Last minute toch hier heen gegaan. Leuke dag gehad. Erg goed georganiseerd festival voor wat ik er van meegekregen heb. We hadden alleen wat problemen om binnen te komen omdat we bij deze ingang niet op de lijst stonden. Helaas net HS82 gemist, maar Finnebassen en Oliver Koletzki maakten dit weer goed. Verder beetje rondgelopen, kletsen en verder niet echt lange stukken van dj sets gehoord. Toevallig wel Gui 'boring' Boratto, omdat we voor die tent stonden te kleten en later backstage daar gingen om Sasha gedag te zeggen en een 'completely wasted' Mandy aan te treffen :lol
Boratto had ik 2 jaar niet gehoord en zoals gewoonlijk met 'live' sets blijft het op elkaar lijken en hoor je veel dezelfde dingen. En als dan eindelijk een lichtpuntje in de set komt dmv No Turning Back is het een instrumentale versie terwijl juist die vocals erin het nummer leuk maken. pfff

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
 Post subject: Re: Loveland!!!
PostPosted: 14 Aug 2013, 19:23 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
nou, begon al aan mezelf te twijfelen wat betreft meneer Boringatto.
blij dat er medestanders zijn, wat een ongelooflijke saaiheid was dit zeg.


Top
   
 Post subject: Re: Loveland!!!
PostPosted: 14 Aug 2013, 21:31 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 20:06
Posts: 1527
Ik vrees dat ik dit verslag moet beginnen met een excuus. Ik heb hier en op andere plekken niet onder stoelen of banken geschoven dat Sasha een gepasseerd station was. Een oude man met een kind en zo draaide hij ook lange tijd. Een vormcrisis van meer dan vijf jaar. Dus sorry iedereen hier, die wel in hem is blijven geloven en die hem niet al volledig had afgeschreven. Dik excuus voor mijn extreme eigenwijsheid, waar ikzelf al sinds mijn 12e mee heb leren leven.

Er waren al voortekenen van een draai. Vrienden die me wezen op Involv3r, een set bij BBC6 en nog een andere waar ik opeens niet een keer, maar twee, drie, vier en meer keer naar luisterde. Ik gaf aan mes amis aan dat als hij een beetje dat level zou draaien ik niet direct naar Guy Gerber zou rennen, of - ik durf het bijna niet te bekennen - Paco Osuna. Dat zou een prima set hebben betekend, wel een beetje aan de mellow kant.

En toen werd het 11 augustus 2013 A.D. 21.00 hours. Daar kwam Sasha op het podum, met een glimlach op het gezicht die ik voor het laatst 10 jaar geleden heb gezien. Verdomd, had meneer er zin in? Het zou toch niet.. eerste plaat erin, prachtige melodie, dikke bass.. ah, mooi start, maar dat houdt hij vast nooit vol. Hoe verkeerd kan je het als menselijk wezen met beperkte mogelijkheden hebben. WAT EEN SET!! Dik, dikker, dikst! Zo goed dat het in Denver te horen moet zijn geweest! :o

Ik ben twee uur lang opgetild, naar beneden geduwd, neergeslagen en weer op gekrabbeld. Dit was kwaliteitsmuziek van de overtreffende trap, ik ben volstrekt uit mijn panty gegaan en met mij iedereen om mij heen waarmee ik vriendschappen voor het leven heb gesloten en van wie ik direct na het festival alle namen ben vergeten. Dit voelde als Joop Zoetemelk die nu nog de tour de france wint en ik heb niet eens wat met wielrennen! En als je dan om 22.50, als de zaal is plat gespeeld en uitgeput is als 'toegift' All that matters van Kolsch erin kletst.. halejulah, ja, dan ga ik kapot, maar zeer voldaan naar huis en zeg ik tot en met vandaag tegen willekeurige voorbijgangers hoe dik het was!

Verder gehoord Guy J (ik hoor dat het goed is, maar zijn sound trekt me niet meer), Finebassen (aardig en mooi passend bij zon en sfeer toen), Kollektiv Turmstrasse (ik geloof dat ze het zelf wel spannend vonden wat ze deden) en Boratto (vond ik veel beter dan op Awakefest, lekker loom en melodieus, prima warm up voor Sasha). Het voorgaande in combinatie met een prima logistiek en een vriendengroep met mensen die ik voor de verandering wel eens trok en ik concludeer dat het een memorabele dag was. :)

_________________
Ik ken het klappen van de zweep,
ik ken de regels van het spel,
ik ken de zin van het bestaan,
maar als ik drink dan gaat het wel.


Top
   
 Post subject: Re: Loveland!!!
PostPosted: 14 Aug 2013, 22:30 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
beste verslag in tijden. amen.
en hoera voor joost. (Y)


Top
   
 Post subject: Re: Loveland!!!
PostPosted: 14 Aug 2013, 22:45 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 27 Jan 2006, 20:55
Posts: 1484
Location: Hoogvliet
Zekers :hat Maar dat je je toch liet overhalen. Ik had ook eigenlijk voor Gerber gekozen, maar dat werd op het laatste moment (gelukkig)neergesabeld door door mijn mede festivalgangers...


Top
   
 Post subject: Re: Loveland!!!
PostPosted: 14 Aug 2013, 23:01 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 20:06
Posts: 1527
Zo eigenwijs zijn we dan misschien ook weer niet. Overigens een topverslag van je Diep. Ik las het maandag al, maar was toen zelf nog sprakeloos. :)

_________________
Ik ken het klappen van de zweep,

ik ken de regels van het spel,

ik ken de zin van het bestaan,

maar als ik drink dan gaat het wel.


Top
   
 Post subject: Re: Loveland!!!
PostPosted: 15 Aug 2013, 00:26 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 27 Jan 2006, 20:55
Posts: 1484
Location: Hoogvliet
Hahahaha zal best :lol . Mijn kwaliteiten vind je normaliter niet achter de pc, die komen 't best tot uiting met pils in m'n hand op een dansvloer :p


Top
   
 Post subject: Re: Loveland!!!
PostPosted: 15 Aug 2013, 01:33 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Geweldige verhalen idd...

Als er iemand dwars was, dan was ik het wel, deze keer...

Voor binnenkomst verplicht wat slokken redbull op ( die niet mee naar binnen mocht), dus ik ging al uit mijn dak bij Remy, die ik altijd goed vind, en nu sowieso t onderste uit de kan haalde, wat mij betreft...
Pig & Dan ook erg lekker...
Daarna Hot Since 82 bezocht, omdat die voor mij onbekend waren en nu zeker niet onbemind...
Guy J was ook lekker aan t knallen, maar ik kreeg t koud in dat ondergrondse gedeelte van LL...
Opgewarmd (en wat stukken kwijt) in Rise, waar ik Joost (de hardloper, waar ik langzamer ging lopen, dankzij wat slechte nachten) nog betrapte op een bezweet bovenlijf....
Ondanks dat Sasha geweldig van start ging (dat beloofde nog wat), kwam t voor mij en Chantal tot een eind om half tien.... Spijt? ja (begreep ik later definitief) en nee, want er kwam nog zo'n mooie, zo niet mooiere dag, en dan aan onze eigen Nederlandse kust... ;)

_________________
I love PoesUps!


Top
   
 Post subject: Re: Loveland!!!
PostPosted: 15 Aug 2013, 10:29 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
wacht ff: ik heb dus het bezwete bovenlijf van joost gemist?
snotver, ik baal niet snel achteraf...............


Top
   
 Post subject: Re: Loveland!!!
PostPosted: 15 Aug 2013, 21:40 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Kom er net achter wat 1 van die vette space platen was die Sasha draaide :cool Super vet, Tom Middleton blijft kwaliteit afleveren =>

Tom Middleton - WYV AUW CHU (Original Mix)

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=TjNVL60Nc2M[/youtube]


btw: TOP verslag Joost ;)

_________________
[url=http://djshawnfarrell.wordpress.com/]DJ Shawn Farrell Blog[/url]
[url=http://progressivehousemusic.wordpress.com/]Progresssive House Blog[/url]


Top
   
 Post subject: Re: Loveland!!!
PostPosted: 16 Aug 2013, 06:55 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
Sowieso mooie verslagen! Maar altijd leuk als Joost hier weer ns wat schrijft. :)

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
 Post subject: Re: Loveland!!!
PostPosted: 16 Aug 2013, 07:38 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 27 Jan 2006, 20:55
Posts: 1484
Location: Hoogvliet
Vet Onno :cool


Top
   
 Post subject: Re: Loveland!!!
PostPosted: 16 Aug 2013, 08:46 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 Jun 2005, 09:13
Posts: 710
Location: Arnhem
Nog eentje die bij Sasha voorbij kwam. In de categorie diep en duister. :)

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=JebF8ip3ZB4[/youtube]


Top
   
 Post subject: Re: Loveland!!!
PostPosted: 16 Aug 2013, 08:55 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 Jun 2005, 09:13
Posts: 710
Location: Arnhem
En nog een track door Sasha gedraaid:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=t8i89dew4PA[/youtube]


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 31 posts ]  Go to page 1 2 Next

All times are UTC+01:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 41 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma