It is currently 28 Mar 2024, 23:29

All times are UTC+01:00




Post new topic  Reply to topic  [ 21 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
PostPosted: 25 Aug 2013, 10:40 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
Na een mooie dag op [url=http://www.groovecollection.nl/forum/viewtopic.php?f=5&t=9702]Mysteryland[/url] kom ik net na middernacht in Scheveningen aan.
In strandtent Naturel staan Âme & Dixon al vanaf 17:30 B2B te draaien en hebben nog tot 03:30 uur de tijd. Dat betekent dat ik nog 4 uur de tijd heb om van hun muziek te genieten.
En jézusopeenjetski! Dát heb ik gedaan!

Vanaf het parkeerterrein op het Zwarte Pad liep ik door het donker naar beneden. Waar zat Naturel nah ook weer? Links of rechts?
Links hoorde ik muziek met een zware bass. Rechts van me hoorde ik muziek die wel zachter leek te staan. Of kwam dat soms omdat de muziek werd overstemd door een uitzinnig joelend en fluitend publiek? Tja, duidelijk verhaal.....dan zit Naturel dus aan de rechterkant.
Na een wandeling waar geen einde aan leek te komen, door het mulle zand op mn blote poten en een godsgruwelijke klim naar Naturel (waarom staat die tent op een fcuking berg!?! ;-) ) kom ik hijgend als n ouwe hond boven en ik weet nah al...híer wordt feest gevierd.

Ik loop naar binnen en zit al direct in die heerlijke vibe die er hangt. Dus niks ergens ff zitten of eerst wat rondlopen, maar de zaal in en zo ver mogelijk naar voren. Maar das nog niet zo makkelijk, want t is behoorlijk druk. Das helaas niet t ergste...het is er namelijk hééééét! Sjeesoes, ik zweet al zo makkelijk, maar dit gaat nergens over. Aan de rechterkant van de zaal is de bovenste helft van de wand over een lengte van 2 meter open. Ik schuifel er naartoe, vind als n wonder nog n plekje op de verhoging bij het open stuk en klim op de verhoging. Al sta ik dus bij de frisse lucht, het schone shirt wat ik in de auto heb aangetrokken is echt binnen 10 minuten zeik en zeik nat. :) Na een half uur was t zo nat dat, als ik in mn shirt kneep, er gewoon kleine straaltjes water uitkwamen. Daar heb ik nog wat mensen mee aan t lachen gekregen hoor. :lol
Maja...ik kom hier voor de muziek en niet om te zeiken over de hitte dus ik laat me meevoeren door de fantastisch mooie muziek die beide heren draaien. Écht...dan hoor je de hele dag al vette muziek, dít.....tja, ik kan t niet beschrijven....t neemt me mee, tilt me op, smijt me op de grond, tilt me nog hoger op en laat t lijken alsof ik op wolken sta te dansen. Fcuking fantastisch!!!
Ik begrijp dan ook niet goed dat ik hier alleen Michie van t board tegenkom. Ik verwacht eigenlijk dat al die Prog liefhebbers ook zo kunnen genieten als ik van deze muziek. Ik zie alleen Yvonny altijd maar lopen mauwen als t over dit soort feesten/muziek gaat. ;-) Nah Von....ik stel tóch voor dat je dit eens moet meemaken. Zet Pan-Pot die avond ff uit je hoofd en geniet van deze platen die écht genoeg basslijn en tempo hebben om je te kunnen laten dansen. Je zal versteld staan! (Y)

Over deze 4 uur (die later 4 en n half uur werden) van mijn party dag kan ik kort zijn (terwijl ik typ, komt er ineens n klein beetje bloed uit al mn vingertjes :lol ): ik vond al dat ik overdag muziekaal verwend was, maar hier was de muziek echt episch.
Ook de sfeer vond ik geweldig. Ik kreeg ongevraagd wat te drinken van vreemden en heb er met n paar leuke gesprekken gehad.
En dat de heren om half 4 er nog n half uurtje extra aan vast plakten, geeft aan dat ze t zelf ook erg naar hun zin hadden en zichtbaar genoten van het enthousiaste publiek. Want mán o man, wat ging het hier weer ouwerwets los. Dit heb ik al een tijd gemist hoor.
Nadat om 4 uur de laatste vocalen klinken en de laatste muzieknoten door de wind worden meegevoerd, breekt er een oorverdovend applaus, gejoel en gefluit uit door het extatische publiek. Ongekend lang. Ik was meteen naar buiten gelopen en nadat ik na 10 minuten tussen de catamarans op t strand liep, kwam er pas een eind aan.

Mijn al zo'n mooie dag werd in de laatste 4,5 uur nog even met een factor 10 vermenigvuldigd.
Met een intens goed gevoel reed ik richting huis. Nog snel wat te eten gehaald voor thuis in de Witte de Withstraat in Roffa, alwaar zelfs het grootste tuig vriendelijk tegen me deed.
Prachtige afsluiter van een al zo'n mooie dag! :D

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
PostPosted: 25 Aug 2013, 11:56 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Heerlijk reportje weer, klinkt als een super feestje! :cool

_________________
[url=http://djshawnfarrell.wordpress.com/]DJ Shawn Farrell Blog[/url]
[url=http://progressivehousemusic.wordpress.com/]Progresssive House Blog[/url]


Top
   
PostPosted: 25 Aug 2013, 12:04 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 14 Jul 2008, 15:42
Posts: 115
Location: Netherlands
Ik ben na een dag Mysteryland echt compleet gesloopt en jij plakt er nog een feestje aan vast?

:hat


Top
   
PostPosted: 25 Aug 2013, 12:10 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
@ Ono: Dankkk. Ja, kep je gemist daar. Maar jij hebt ze al gezien op Pleinvrees, toch? Hoe was dat?

@ Yanze: Maar nah heb ik t op ML netjes gehouden en wist van te voren al dat dít n feessie zou worden. ;)

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
PostPosted: 25 Aug 2013, 12:23 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Dekmantel de dag er voor inderdaad, dat was 3 uur b2b genieten geblazen, koningen! 8-)

_________________
[url=http://djshawnfarrell.wordpress.com/]DJ Shawn Farrell Blog[/url]
[url=http://progressivehousemusic.wordpress.com/]Progresssive House Blog[/url]


Top
   
PostPosted: 25 Aug 2013, 12:27 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 15 Jul 2005, 22:40
Posts: 1545
Hehe topverhaaltjes Paulus! Ik kan ame, dixon en schwarz ook zeker waarderen.

Naturel nog nooit geweest overigens? Is dat een mooie tent, de hitte buiten beschouwin gelaten? ;)

_________________
[url=http://soundcloud.com/delodic]Delodic soundcloud[/url]


Top
   
PostPosted: 25 Aug 2013, 12:27 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
Oh ja, t was Dekmantel. :oops
Fijn dat je ook zo genoten hebt! (Y)

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
PostPosted: 25 Aug 2013, 12:32 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
@ Saithn: Dankkk!
Ik vind t niet echt n mooie tent. Maja, behalve Woodstock...welke wel? ;)
Dr is weinig ruimte buiten tijdens zo'n feestje. Voor de rest n lichte strandtent. Ik vind t geluid en de verlichting daar wel altijd in orde.
En omdat hij zo ver naar rechts ligt, hebben mensen geen last van de muziek als die nog ff doorgaat als iedereen t naar zn zin heeft. :)

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Last edited by Paulus de Kalebouter on 25 Aug 2013, 19:18, edited 1 time in total.

Top
   
PostPosted: 25 Aug 2013, 14:26 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 27 Jan 2006, 20:55
Posts: 1484
Location: Hoogvliet
Tof verhaal, Paulus :hat Wat gemist dus.....kan helaas niet alles meemaken :rolleyes


Top
   
PostPosted: 25 Aug 2013, 14:35 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
Dankkk. Ja, tis niet leuk om te zeggen, maar: Ja.
Nee, deze keer niet. Was anders wel lachen geweest. Die houden we dan nog maar tegoed. Maar jij hebt de laatste tijd volgens mij ook geen klagen? :)

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
PostPosted: 25 Aug 2013, 15:25 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 27 Jan 2006, 20:55
Posts: 1484
Location: Hoogvliet
Nee zeker niks te klagen... Gaaf dat je het zo naar je zin hebt gehad. Komt nog een hoop moois aan, dus genoeg om naar uit te kijken ;)


Top
   
PostPosted: 25 Aug 2013, 15:52 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
Thnx. Was voor mij wel weer ff geleden en dat ik dan meteen zo weer met mn neus in de boter val....toch wel bijzonder.
Zéker komt er n hoop moois aan! je had t al over Laurent Garnier. ;)

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
PostPosted: 25 Aug 2013, 16:30 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 27 Jan 2006, 20:55
Posts: 1484
Location: Hoogvliet
Idd garnier :) Maar die zondag in Trouw krijg ik toch ook wel een zwelling van ;)


Top
   
PostPosted: 25 Aug 2013, 17:03 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Over Laurent Garnier gesproken: al vaak gehoord en nooit echt verrast maar op Dekmantel was bij briljant! Iedere plaat was raak en van begin tot eind genoten, damn wat gaaf! Echt super dikke set!

Welke zondag in Trouw heb je het over Diep? En waar en wanneer draait Garnier? Bedoel je beiden ADE avonden? :)

_________________
[url=http://djshawnfarrell.wordpress.com/]DJ Shawn Farrell Blog[/url]
[url=http://progressivehousemusic.wordpress.com/]Progresssive House Blog[/url]


Top
   
PostPosted: 25 Aug 2013, 20:42 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 27 Jan 2006, 20:55
Posts: 1484
Location: Hoogvliet
Ja, beide ADE avonden idd. Maar Trouw op zondag is altijd vet. Jij gaat met ADE ook voor Trouw zag ik, toch? In september ook weer een zondag met Seth Troxler. Daar was ik in het begin vh jaar ook naartoe geweest. Was ook een topavondje!!!


Top
   
PostPosted: 25 Aug 2013, 20:50 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Okay cool! Houd ik iig die ADE avonden in de gaten (Y)
En inderdaad, Trouw op zondag is altijd top!

_________________
[url=http://djshawnfarrell.wordpress.com/]DJ Shawn Farrell Blog[/url]
[url=http://progressivehousemusic.wordpress.com/]Progresssive House Blog[/url]


Top
   
PostPosted: 26 Aug 2013, 09:21 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 23 Jun 2005, 23:39
Posts: 2530
Location: in mijn velletje
Paulus, je was met Mitchie zeker niet de enige aanwezige van dit board :) In zo'n duistere tent herken je mensen wat minder snel en daarnaast stond ik de helft van de tijd met de oogjes dicht te zweven. Was muzikaal wel echt een top-avond! Handjes gingen vaak de lucht in en veel blije gezichten. Blijft me echt verbazen hoe deze mannen zo kunnen blijven boeien.
Verder klopte gewoon alles aan deze avond: lokatie (had gelukkig geen last vd hitte), personeel, geluid, barprijzen. Hopelijk blijven ze dit soort feestjes doen :)

_________________
beter te dik in je kist, dan een feestje gemist


Top
   
PostPosted: 26 Aug 2013, 09:30 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 23:50
Posts: 1747
Location: Amsterdam
Mooi verslag, Paulus! :) (Y)

_________________
have a happy period


Top
   
PostPosted: 26 Aug 2013, 11:51 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
Dankjewel, Chane. :)

Jammer dat ik je niet heb gezien dan, Martin. Maar je hebt wel gelijk...op dit soort avondjes sta je idd meestal in je eigen bubble met je ogen dicht te genieten van de muziek. Ben blij dat je ook zo'n goeie nacht hebt gehad.

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
PostPosted: 27 Aug 2013, 20:44 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 17 Jul 2010, 17:56
Posts: 768
Paulua is nooit te missen en jammer dat er niet meer waren. Martin na meer dan 10 jaar weer eens gezien, erg leuk. Ik moest er even inkomen maar ze hadden er veel zin in en dat kwam absoluut ten goede van de sfeer! Ik ben een uurtje eerder vertrokken want ging nog even naar Trouw en de volgende ochtend werken op Dekmantel. Prima weekendje zo :)

_________________
It's JUST muzik


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 21 posts ]  Go to page 1 2 Next

All times are UTC+01:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 31 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma