It is currently 28 Mar 2024, 12:43

All times are UTC+01:00




Post new topic  Reply to topic  [ 728 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 537 Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 06 Jul 2005, 18:25 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 18:37
Posts: 308
Location: Amsterdam
naam: Andres

- fav. dj's: John Digweed , Richie Hawtin , Howells , Cattaneo , Sander K


- welke feesten kunnen we je tegenkomen: Earth , Extrema , DV , Everybody ...

- hoe ben je op dit board terecht gekomen: via het Earth Board

- welke andere boarden ben je actief: Geen enkele

- wat je nog meer kwijt wilt: Meer spreiding van feesten over de clubs , dus niet alleen alle grote namen in de panama .. Hernan laatst in de Melkweg vond ik echt geweldig , Digweed heb ik t liefst in t Paard (sasha ook trouwens) en zo kan ik nog wel ff doorgaan .. als dat gebeurt , dan vind ik misschien de Panama ook weer leuker (t word anders zo een sleur elke keer dezelfde plek..)

_________________
-Disrespecting Comments are NOT allowed-


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 10 Jul 2005, 00:22 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 23:50
Posts: 1747
Location: Amsterdam
- naam: Charley

- fav. dj's: John Digweed, Anthony Pappa, Kasey Taylor, Remy.

- welke feesten kunnen we je tegenkomen: Ik probeer alle feesten wel te bezoeken waar goeie dj's draaien. Laatste tijd ben ik voornamelijk in de Panama te vinden, aangezien daar de meeste goeie feesten gehouden worden, 't lekker dichtbij is voor mij en ik er zelf regelmatig draai :cool
Bij Dance Valley en Extrema ben ik sowieso aanwezig.

- hoe ben je op dit board terecht gekomen: Ik schreef vroeger op 't Kremlin-forum. Door een spam-post van Jerry kwam ik toen hier terecht ( :p ). Ben hier echter pas gaan schrijven nadat ik Jerry heb leren kennen via een feest (Sphere) waar we samen draaiden.

- welke andere boarden ben je actief: Tekhead, de site van Ralphi en mij.

- wat je nog meer kwijt wilt: Cool board!


Top
   
 Post subject: Ik stel me even voor!
PostPosted: 10 Jul 2005, 22:11 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 11 Jun 2005, 18:17
Posts: 282
Location: Amsterdam
- Naam:  Remco (broer van Mr GC himself)

- fav. dj's:  John Digweed, Deep Dish, Danny Tenaglia, Danny Howells, Remy, Sasha, Jerry  :D , Sven Väth, Richie Hawtin, en nog wel wat meer.....

- Feesten: Wat betreft feesten ben ik in 1992 begonnen met veel uitgaan. Rave the City III kwam eerst, daarna hier en daar een bezoek aan een kroeg en club in Den Haag.
De regelmaat in het clubbezoek ging in '94 omhoog met bezoeken aan La^Ds en Sky (wat eigenlijk een koffietent is)
In '95 gingen de uitgaansnachten in aantal ^ ??? Dus weer geregelt in La^Ds waar het op zondagavonden ook erg gezellig was.
Het jaar 1996 was om los te gaan, SILLY SYMPHONIES kwam voor mijn om de hoek kijken, met feesten in het Paard en zomers op het noorderstrand.
De R.A.M. feesten van Silly zijn legendaries te noemen, met altijd Remy die afsloot en de leuke gast DJ's die ze vroegen.
In '96 werd ik ook gevraagd om flyers uit te delen voor SILLY SYMPHONIES en dat is mega lekker, zeer veel gastenlijst bij heel veel feesten in een groot gedeelte van NL.
Dus de hoeveelheid muziek die ik gehoord heb in die tijd dat is niet in tijd uit te drukken.
De jaren daarna tot 2001 waren een herhaling van 1997, (Silly, Asta, Extrema, DV, Awakenings, Chemistry, Earth en party's in IBIZA)

Sinds ik in Amsterdam woon met mijn vriendin is het feest % naar beneden gegaan, en zijn we selectiever in het bezoeken van feesten.
De kwaliteit van feesten is voor mij nu belangrijker dan de regelmaat.

Zo dit was kort een overzicht  ;)

- hoe ben je op dit board terecht gekomen: Dat kan je wel raden natuurlijk.

- wat je nog meer kwijt wilt: Dat ik waarschijnlijk niet naar Extrema outdoor kan gaan ivm mijn werk en dat het qua geld ook moeilijk wordt, huis gekocht en aan het verbouwen... volgend jaar weer !


Last edited by Bedrocks on 24 Jul 2005, 23:16, edited 3 times in total.

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Jul 2005, 14:30 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jul 2005, 23:12
Posts: 530
Location: amst' el vain
naam paul (lalabebe's volgende ex-vriendje)

fav. d.j's matthew dekay, lemon8, digweed, cattaneo, per, rene amesz, jerry...pfff en nog een paar

feesten earth, timemachine, DV, extrema.... en thuis

hoe ben je op dit board terecht gekomen lalabebe...

welke andere boarden... none

wat wil je nog meer kwijt sinds kort bewandel ik de officiele kanalen wat muziek betreft en dat bevalt me wel....

_________________
[size=75]"Ignorance is bliss..."[/size]


Top
   
 Post subject: Deviations!!!!
PostPosted: 15 Jul 2005, 16:04 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 16 Jun 2005, 13:45
Posts: 453
Location: Haarlem
[quote]- naam: Marcel Leurs (33, Amsterdam)
- fav. dj's: Ashley Casselle is toch wel mijn held; Deviations blijft geweldig


We are iee: Je hebt volkomen gelijk!!! Laatst weer eens geluisterd en ik kreeg er nota bene een oorgasme van! Wat een platen, wat een tempo, wat een diepte! Om kippenvel van te krijgen... yummie!

Enfin, ik ben edo... oud-earthling, ouwe lul (37)... :cool
Te veel dj's zijn goed, Onder anderen:
Deep Dish, Sander K., Saeed en Palash, Nick Warren, Howells (momenteel iets minder vanwege dat minimale zeik-gebliep), Desyn Masiello en zeer zeker ook Meat Katie vanwege zijn vette rollende baslines en ruwe (lees: niet vervelende) breaks. Lee Burridge-gebliep trek ik dan weer wel heel goed, Lee is fantastisch. Chus & Ceballos vanweg hun geile opzwepende trommels, Silicone Soul, Hernan Cattaneo, Satoshi Tomiie, H-Foundation (R.I.P.) etc, etc.

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Jul 2005, 23:11 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 15 Jul 2005, 22:40
Posts: 1545
- naam: Ruben

- fav. dj's: Ligt er aan of het op een feest is of op m'n MD om naar te luisteren. Op een feest hou ik wat meer van housy of techy, en om naar te luisteren wat meer melodie er in. Shiloh, paolo mojo, sasha, ollis, nick warren, nick fanciulli om maar wat te noemen

- welke feesten kunnen we je tegenkomen: Dancevalley bijna elk jaar (dit jaar helaas niet omdat ik op vakantie ben) soms mysteryland, extrema outdoor. Verder ga ik nog wel es naar Panama als er wat leuke dj's draaien

- hoe ben je op dit board terecht gekomen: Via een PM op clubcharts. Eerder was ik hier ook wel eens geweest, maar nooit echt actief.

- welke andere boarden ben je actief: Echt postend actief alleen op clubcharts. Verder lees ik wel eens op GU, RA, TA en proton.

- wat je nog meer kwijt wilt:

Nou verder nog ehh, ik ben 19 en woon in Aalsmeer, dat is vlakbij Amsterdam. Ik luister sinds 2,5 jaar ofzo naar progressive. Was eerst meer progtrance liefhebber en begin steeds meer naar wat housier spul te luisteren. Van die minimale border community plaatjes moet ik niets hebben.
Verder draai ik zelf ook anderhalf jaar ofzo en ben langzaam een beetje begonnen zelf ook muziek te maken, maar dat valt niet echt mee :)


Top
   
 Post subject: Verreweg de verste
PostPosted: 16 Jul 2005, 22:28 
Offline
just started
just started

Joined: 16 Jul 2005, 22:17
Posts: 1
- naam: Joey dus
- fav. dj's: Jerry (en dat zonder slijm), Remy
- welke feesten kunnen we je tegenkomen: Euhm, kleine kans dat je me tegenkomt, maar ok, de FullMoon parties van Havanabeach, Aruba ben ik altijd te vinden :D
- hoe ben je op dit board terecht gekomen: met mijn pc
- welke andere boarden ben je actief: Euh.....tellen wakeboards en kiteboards ook?
- wat je nog meer kwijt wilt: Sind ik ben verhuisd naar elders op deze aardkloot heb ik het niet meer zo met de dreunende bassen van de techno, progressive, d&b etc. Ik post hier ook meer om mijn vrienden dan om de muziek.

Jerry, net boardje geworden hoor. Ben er nie vaak, maar je weet dak af en toe ff incheck, we moeten ook nog ff mailen over oktober en de verjaarsplannen. Ciao amigo

(ow ja, ik ben in de hemel gaan wonen)


Top
   
 Post subject: Re: Deviations!!!!
PostPosted: 20 Jul 2005, 13:18 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 22:55
Posts: 1342
Location: easin in the system
[quote="deepfunky"][quote]- naam: Marcel Leurs (33, Amsterdam)
- fav. dj's: Ashley Casselle is toch wel mijn held; Deviations blijft geweldig


We are iee: Je hebt volkomen gelijk!!! Laatst weer eens geluisterd en ik kreeg er nota bene een oorgasme van! Wat een platen, wat een tempo, wat een diepte! Om kippenvel van te krijgen... yummie!




What's on yourrrr mind....pomtiedom! Inderdaad een van mn allerlekkerste cd's ooit. Na inbraak zelfs zo para geworden dat de cd's op MD staan en de echte versie (de CD) bij mn ouders gestashed is!

_________________
-diepd.o.ordegr.o.ef-


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 21 Jul 2005, 16:00 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Kan iemand die cd niet op yousendit.com gooien ? Weet dat het niet mag, maar ik ben wel HEEL benieuwd.

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 21 Jul 2005, 18:33 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 18:12
Posts: 2121
enne als het kan alle twee de cd's Vroeg al op het vorige board of iemand in het bezit was van deze cd, want ben disc twee kwijt. En die is :cool

_________________
Brabantse Nachtu !!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 21 Jul 2005, 18:38 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
Ik zal er eens achter aan gaan.
Oude cd's kan ik al jaren niet meer vinden. :(

Deepfunky of we are ieee, help eens even :p


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 21 Jul 2005, 21:18 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 22:55
Posts: 1342
Location: easin in the system
Ai....nu moet ik bekennen: ik kan helemaal niets anders dan save as en dan de shit op MD zetten.

Kan wel een copie laten draaien van beide cd's? Heb het origineel thuis liggen. Effe opsturen ofzo is niet zo moeilijk; gaat alleen allemaal niet zo snel; heb geen brander thuis.....zit nog net niet met een oude Amiga....maar erg veel beter is mijn Compaq Armada niet.........

_________________
-diepd.o.ordegr.o.ef-


Last edited by we are ieee on 21 Jul 2005, 21:22, edited 1 time in total.

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 21 Jul 2005, 21:20 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 22:55
Posts: 1342
Location: easin in the system
Maarrrr....net even gekeken op freerecordshop: niet meer leverbaar maar heb laatst nog een copie zien liggen daar. E4,99

Tweedehands cd winkel staat ook vaak een copie; Response (andere mixcd) is ook meer dan de moeite waard.

Is de nieuwe Casselle al uit?

_________________
-diepd.o.ordegr.o.ef-


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 21 Jul 2005, 21:23 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 22:55
Posts: 1342
Location: easin in the system
[quote="Jerry"]Ik zal er eens achter aan gaan.
Oude cd's kan ik al jaren niet meer vinden. :(

Deepfunky of we are ieee, help eens even :p



Als je dan toch zoekt.....zie oud topic Steven Caiceedo.....hehehehehe!

_________________
-diepd.o.ordegr.o.ef-


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Jul 2005, 23:31 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 22 Jul 2005, 23:11
Posts: 701
Location: Hoorn NH
Oke, bij deze hoor ik er ook bij... Zoals meerdere members ben ik ook min of meer afkomstig van Tranceaddict. Daar begint het langzamerhand ook 'gezellig' progminded te worden, maar ik sluit me natuurlijk graag aan bij het enige echte board!

See you soon!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 27 Jul 2005, 10:02 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 23:04
Posts: 109
Location: @home
[quote="Bartk"]enne als het kan alle twee de cd's Vroeg al op het vorige board of iemand in het bezit was van deze cd, want ben disc twee kwijt. En die is  :cool


Bart, als het gaat om Deviations van A.Casselle...

PM me even je adres en ik stuur je een kopie. :D

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 28 Jul 2005, 23:39 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 28 Jul 2005, 23:02
Posts: 158
Location: Kasterlee
-naam: Maarten
-fav dj's: phi-phi, peter novak, danny howells, james holden, G-pal, James lauer, nathan fake, mixmaster mike, dj food, wighnomy brothers....
-welke feesten: aangezien ik een belg ben, maar heel weinig in Nederland, vooral belgische feesjes allerhande, ...
-via welk board...: clubcharts.nl
-welke boards nog actief?: partyguide, livesets, dj-mixes...
- wat wil je nog meer kwijt?: ik ben dus belg, al enkele jaren addicted to prog, en heb heerlijke tijden beleefd in extreme in affligem ,nu helaas gesloten, ben 24 jaar , ben opvoeder en werk nu met zwaar tot diep mentaal gehandicapten en autisten, hou van zwemmen, duiken, reptielen en muziek in het algemeen, waarmee ik wil zeggen dat ik van veeeeeeeeeeeeel verschillende dinge kan genizte zolang de sfeer er maar is! Ik ben blij dat ik dit forum ontdekt heb en zal men best doen om actief deel te nemen en sets te posten zoals ik er reeds 4-5 heb gepost

greetzzzzzzzzzzzzzzzz  :hat  :cool  :hat

_________________
If sometimes you feel useless, offended and depressed,
always remember that you were once the fastest and most victorious sperm in your group.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 28 Jul 2005, 23:46 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
Welkom, volgens mij ben je de eerste Belg op dit forum.
Hoewel er wel al een paar zitten die heel hard d'r best doen. (brabanders :p)

Zoals je ziet zijn we nog maar pas begonnen,
dus we kunnen nog wel wat muziekfreaks zoals jij gebruiken.  :cool


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 29 Jul 2005, 00:11 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 08:44
Posts: 509
Location: Rotterdam
Howabout Benoit dan Jer?  ;)

En welkom Natuurjongen!  :cool

_________________
Don't believe the hype! It's a sequel!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 29 Jul 2005, 00:17 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
:oops

Sorry Benoiod


die zie ik ook zo vaak op feestjes dat ik dat gewoon vergeten was. :)


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 728 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 537 Next

All times are UTC+01:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 76 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma