It is currently 28 Mar 2024, 14:17

All times are UTC+01:00




Post new topic  Reply to topic  [ 85 posts ]  Go to page 1 2 3 4 5 Next
Author Message
 Post subject: .
PostPosted: 09 Jun 2006, 21:15 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 23 Jun 2005, 23:39
Posts: 2530
Location: in mijn velletje
.

_________________
beter te dik in je kist, dan een feestje gemist


Last edited by turbomartin on 09 Aug 2011, 20:10, edited 1 time in total.

Top
   
PostPosted: 09 Jun 2006, 21:22 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
je moet zo lullen in de week ervoor dat als jij weg gaat zonder haar,
zij een schuldgevoel heeft dat ze weer thuis is gebleven. ;)

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
PostPosted: 09 Jun 2006, 21:31 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 23 Jun 2005, 23:39
Posts: 2530
Location: in mijn velletje
.

_________________
beter te dik in je kist, dan een feestje gemist


Last edited by turbomartin on 09 Aug 2011, 20:11, edited 1 time in total.

Top
   
PostPosted: 09 Jun 2006, 21:34 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 23 Jun 2005, 23:39
Posts: 2530
Location: in mijn velletje
Even kort gezegd word ik ongelukkig van het gevoel de fitste van het stel te zijn. Diegene waarmee ik juist zo graag samen ben moet ik op de leukste momenten juist thuis achter laten...

:(

_________________
beter te dik in je kist, dan een feestje gemist


Top
   
PostPosted: 09 Jun 2006, 21:38 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 27 May 2006, 22:36
Posts: 403
Location: Zoetermeer
Dat zuigt behoorlijk idd. :(

Misschien moet je een volgende keer ervoor zorgen dat ze eerst een paar dagen vrij heeft gehad en die dag na het stappen ook vrij is...


Top
   
PostPosted: 09 Jun 2006, 21:43 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 21:23
Posts: 270
Misschien moet je d'r een keer ontvoeren en dan zelf regelen dat ze de volgende vrij is, en dan een quarana drankje erin en gaan...... ;)
PS ze heeft toevallig toch niet hetzelfde beroep als ik he?? dan zou ze het toch vol kunnen houden met haar 12 jaartjes jonger dan ik

_________________
------------
....RARE DAG!....
en rechts 2,3,4,5,6,7,8...


Top
   
PostPosted: 09 Jun 2006, 21:45 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 23 Jun 2005, 23:39
Posts: 2530
Location: in mijn velletje
Dat ze een paar dagen achter elkaar vrij is komt wel eens voor, maar dan zul je net zien dat er weer geen toffe feesten zijn in NL.

Daarnaast werkt ze ook nog eens freelance en heeft ze haar centjes momenteel hard nodig...

Pff... Nu ik het zo allemaal nalees gaat het allemaal een beetje draaien in mijn hoofd.

:cow

En lala... weet niet wat voor werk je precies doet, maar iets met heel intensief sporten was het toch?

Ik heb haar al eens een paar dagen 'ontvoerd', door haar een paar dagen vrij te laten nemen van haar werk. Maargoed, zie ook bovenstaande opmerking van mij...

_________________
beter te dik in je kist, dan een feestje gemist


Top
   
PostPosted: 09 Jun 2006, 22:12 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Mijn vriendin heeft er soms ook last van, maar gelukkig (en natuurlijk eigenlijk) vindt ze het niet erg als ik alleen ga. Zou ze eens erg moeten vinden eigenlijk :lol
Ze vindt progressive zelfs soms saai...slaapverwekkend. Ze houdt meer van iets stevigers. Techno enzo. Als ze maar kan dansen :) Als ze meegaat naar een progressivefeestje zegt ze ook rond een uur of 3 dat ze in slaap valt.

Martin, niet zo druk maken: gewoon gaan feesten en geen schuldgevoel hebben. Zoals je zelf zegt: je bent maar 1x jong toch? En dat betekent dat je ook aan je zelf moet denken. Geen hand vol, maar een land vol. Die vrouwen trekken wel weer bij ;)

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
PostPosted: 09 Jun 2006, 22:14 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 23:50
Posts: 1747
Location: Amsterdam
Weet je wat jij moet doen, Martin... gewoon lekker feesten vanavond ;)

Tot straks!


Top
   
PostPosted: 10 Jun 2006, 09:51 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Sep 2005, 19:09
Posts: 127
Kan me voorstellen dat als je zwaar lichamelijk werk doet, je weekend als rust ziet.
Maar vind zij het ook erg als je gaat? Zo niet, dan hoef je toch geen schuldgevoelens te hebben en gewoon genieten van je stapnacht. :hat


Top
   
PostPosted: 10 Jun 2006, 11:57 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 25 Jun 2005, 23:02
Posts: 914
Location: Hilversum
Probleem bij de wortel aanpakken: kan ze niet gewoon een lichamelijk minder zware baan nemen...(nog steeds geen idee wat ze doet btw)...

_________________
deepsexyfuturistictechfunkhouse...that's what I like ...


Top
   
PostPosted: 10 Jun 2006, 12:21 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 18 Sep 2005, 23:54
Posts: 1655
Location: Haarlem
Ik vind iig niet dat jij een schuldgevoel moet hebben als jij op stap wil. Daar moet je elkaar vrij in laten. Als zij moe is, waarom voel jij je dan schuldig?? Maar je kan ook iemand niet dwingen om mee te gaan.. Laat haar eens wat vriendinnen uitnodigen en ga met een groepje of zo. Hoe meer zielen... hoe meer vreugd... ;)

Mijn vriendin weet altijd wel hoe belangrijk ik het vind om naar een bepaald feest te gaan, dan wil ze vaak ook mee omdat ze nieuwsgierig is geworden door mijn verhalen of de muziek die ik thuis luister. Maar ze gaat ook lang niet altijd mee. Soms zij geen zin, of ik gewoon met vrienden ;) Dat moet gewoon kunnen toch?


Top
   
PostPosted: 10 Jun 2006, 12:43 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 23 Sep 2005, 22:57
Posts: 284
Location: Lugdunum
Ja, wat Tikkel zegt is ook wel zinnig, ga met een groepje, dat wil ook wel schelen, als tenminste ze progressive uberhaupt wel een beetje trekken, anders schiet het niet erg op ;)
Verder kan het ook best een beetje zo'n twee werking zijn, waar vind ze het zelf leuk om naar toe te gaan en gaan jullie daar dan wel eens heen, en laat jij merken dat leuk te vinden?


Top
   
PostPosted: 10 Jun 2006, 13:57 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Schuldgevoel = zelfkastijding!

Als je dan wel gaat, geniet er dan ook van! Zij maakt toch ook die keuze om thuis te blijven? of zit zij dan ook met een schuldgevoel?
En als ze wel meegaat tot 3 uur, is er toch een compromis? Of wil je alles of niets?
't Leven is zwaar, maar je kan je altijd nog laten scheren, misschien wordt het dan wat lichter ;)

ps: ben je nou nog geweest naar Earth?
Ik heb namelijk niemand gezien, die zich schuldig gedroeg :)


Top
   
PostPosted: 10 Jun 2006, 16:33 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 14:41
Posts: 845
Heerlijk juist als ze niet meegaat.. In mijn ogen ben je een gezegend man


Top
   
PostPosted: 10 Jun 2006, 22:45 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 18:12
Posts: 2121
heeesjj je bent nog niet getrouwd ;) ze zal toch wel begrijpen dat er meer is als alleen maar bankhangen en een abbonement op de videoland..1 oplossing en maak het bespreekbaar...

_________________
Brabantse Nachtu !!


Top
   
PostPosted: 11 Jun 2006, 20:24 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:17
Posts: 780
Location: Back home
Ze heeft geen fysiek zware baan, maar houdt gewoon helemaal niet van prog.
En dan gaat ze wel 's mee maar wil ze weer om 3 uur naar huis. Dus dat doen we niet meer.. :p

En dan krijg je weer van die opmerkingen, 'maar zo kunnen we nooit samen uitgaan en plezier hebben'.
Want... Ik heb nl. er de schurft aan om in een bar uit m'n dak te gaan op 80'er en 90'er jaren, dat heb ik nl. al zoooo veel keer gehoord. Heb nl. een drive-inn gehad.

_________________
Shake what ya mamma gave you !!


Top
   
PostPosted: 11 Jun 2006, 21:00 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 22:55
Posts: 1342
Location: easin in the system
Joh; geven en nemen; die van mij heeft een schurft-hekel aan beats en harde muziek; krijg ik bijna niet mee; geeft me pas een schuldgevoel als ik de dag erna tot 3 uur in mn nest lig te rotten en zij zich dan moet vermaken in haar eentje oftewel zorg dat ik er de dag erna netjes vroeg opsta etc etc. Als pleister op de wonde speel ik gewoon af en toe vrolijke Joop op saaie verjaardagen e.d.
Maar je hoeft by the way haar toch niet mee te sleuren naar feestjes? Biertje; terrasje of lekker buiten hapje eten en vroeg weer terug kan toch ook? Geeft haar zeker een gevoel van aandacht en jij kan de avond erna zonder schuldgevoel zuipen; slikken en swingen!

God; ik moet er eigenlijk niet eens aan denken hahahaha: beetje met mn vage kop tegen haar aan lopen meutelen hahahaha! :roll Ouch; ben bang dat dat pas spanning op de relatie zou zetten!

_________________
-diepd.o.ordegr.o.ef-


Top
   
PostPosted: 11 Jun 2006, 21:24 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 20:06
Posts: 1527
Wat is dit voor een non-issue ? Ik mocht nooit met de beste vriendinnen van mijn vriendin naar bed, terwijl ik ook met hen een goede match had. Dat is pas een issue ! :)

_________________
Ik ken het klappen van de zweep,
ik ken de regels van het spel,
ik ken de zin van het bestaan,
maar als ik drink dan gaat het wel.


Top
   
PostPosted: 11 Jun 2006, 23:35 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 Jun 2005, 13:39
Posts: 510
Location: Voorhout
:lol

_________________
life vest under your seat!


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 85 posts ]  Go to page 1 2 3 4 5 Next

All times are UTC+01:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 74 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma