It is currently 28 Mar 2024, 12:57

All times are UTC+01:00




Post new topic  Reply to topic  [ 728 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 537 Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 22 Jun 2005, 14:48 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
[quote="snuggle"]
Die van jou op TA wordt een beetje overdone. Kijk uit, de goede mensen heb je nu wel, dadelijk komen de rotte appels/spammerts ;)

laat mij maar schuiven, maakt jou het uit. ;)
ze komen maar. we hebben hier goeie mods. :p

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Jun 2005, 15:49 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 11 Jun 2005, 18:22
Posts: 154
Location: overal en nergens
naam: Shivermuzik aka. Joost

- fav. dj's: Ttsjaaaa. sta open voor alles, ben als de muziek lekker is vaak door omstandigheden niet zo kritisch meer oftewel het maakt dan niet uit wie er staat te draaien.. maar vooruit. Sasha, Buscemi, Per, Jack U en mezelf natuurlijk :roll
- welke feesten kunnen we je tegenkomen: Earth anniversary in nov, en verder alles wat ik op mijn weg tegenkom in de Med en Carib. Vroeger zo'n beetje op elk feest wat leuk kon zijn. Wielingen, Beatclub, Timemachine, Go Silly Symphonies, Gaultier, Awakenings,roxy, Mazzo, Nighttown en ga zo maar door , vul ff aan als ik iets vergeten ben, zitten wat gaten in mijn geheugen :lol

- hoe ben je op dit board terecht gekomen: Na het heengaan van het earth ezboard toch maar over gestapt. wist al dat iedereen hier zat, heb nu echter wat meer tijd....voor ff in ned dus dacht ik dan trek ik maar de stoute schoenen aan en meld me aan.

- welke andere boarden ben je actief: Niet echt actief meer. djfanclub

- wat je nog meer kwijt wilt: Kwam Poise tegen op terschelling afgelopen weekend. Poise die strandfeestjes waren goed evenals zondagmiddag afsluiting. Wordt graag op de hoogte gehouden van gezellige intieme feestjes voor de maand dat ik nu in ned zal zijn.


Laterz en shiverz,

Joost


Last edited by shivermuzik on 23 Jun 2005, 17:04, edited 1 time in total.

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Jun 2005, 16:05 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
[quote="Groove Collection"][quote="snuggle"]
Die van jou op TA wordt een beetje overdone. Kijk uit, de goede mensen heb je nu wel, dadelijk komen de rotte appels/spammerts ;)

laat mij maar schuiven, maakt jou het uit. ;)
ze komen maar. we hebben hier goeie mods. :p

Ik wil je alleen behoeden voor tegenslagen en gerommel ;)

Maareh..waar blijft dat geld nou? :p

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Jun 2005, 18:39 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 12 Jun 2005, 04:28
Posts: 199
Location: Amsterdam
Ik wil nog iets kwijt... ik wil weer de persoonlijke titels terug onder de namen! Dat is Uniek! 8)

_________________
electronic forward thinking house music


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Jun 2005, 20:18 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 12 Jun 2005, 13:58
Posts: 98
Location: Rotterdam
- naam: Rob
- fav. dj's: geen
- welke feesten kunnen we je tegenkomen: komende half jaar ga ik het nachtleven van kaapstad e.o. (nog) onveilig(er) maken :)
- hoe ben je op dit board terecht gekomen: rolleyes
- welke andere boarden ben je actief: CSC, TA, CC, MS, GU
- wat je nog meer kwijt wilt: relaxed die downloads :hat

_________________
visible noise


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Jun 2005, 23:15 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 22:55
Posts: 1342
Location: easin in the system
- naam: Marcel Leurs (33, Amsterdam)
- fav. dj's: Ashley Casselle is toch wel mijn held; Deviations blijft geweldig; voor dik feestgevoel Fred Numf en Mr C. als ie zn tribal-troep meeneemt; voor thuis te divers om op te noemen; mag bekend zijn of niet; als de platen maar goed en bovenal progressief zijn.
- welke feesten kunnen we je tegenkomen: Earth + wat losse buitenfeestjes her en der. Beetje met pensioen momenteel.
- hoe ben je op dit board terecht gekomen: Via Earth-forum; werd door mailtje Jerry of Groovecollection gewezen. Dank nog: draai de Deep promo nog steeds!!!
- welke andere boarden ben je actief: www.stressfactor.co.uk; beetje oude liefde van me; wordt erg vrolijk van pianootjes met brekertjes er doorheen. Vandaar ook ID We are ieeee! Juistem! Die plaat! Dikke andere favoriet: Yolk - Sunny Side Up EP
- wat je nog meer kwijt wilt: opstaan en weer werken zou ik wel graag aan iemand willen slijten.....

_________________
-diepd.o.ordegr.o.ef-


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 23 Jun 2005, 11:06 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 17 Jun 2005, 00:24
Posts: 706
Location: at home
[quote]Ik wil nog iets kwijt... ik wil weer de persoonlijke titels terug onder de namen! Dat is Uniek!


Helemaal mee eens!!!! :D

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 23 Jun 2005, 12:06 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 16:48
Posts: 359
Location: nijmegen
Helemaal over het hoofd gezien, dit topic.

- naam: Arjan Zwaan

- fav. dj's: Sasha, John Digweed, James Holden, Hernan Cattaneo, Deep Dish, Desyn Masiello, Danny Howells e.v.a.

- welke feesten kunnen we je tegenkomen: Earth, leuke feestjes in Panama, Everybody, Extrema, Dance Valley etc.

- hoe ben je op dit board terecht gekomen: via Kremlin-forum dacht ik..

- welke andere boarden ben je actief: Global Underground, Tekhead.

- wat je nog meer kwijt wilt: dat ben ik effe kwijt.

:p


Last edited by zwanovski on 23 Jun 2005, 13:29, edited 1 time in total.

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 23 Jun 2005, 12:10 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 12 Jun 2005, 02:02
Posts: 636
- naam: Bert Nijman
- fav. dj's: Jason Jollins, Snake Sedrick, Dousk, Matthew Dekay, 16 bit lolita's en nog veeeuulle meer.
- welke feesten kunnen we je tegenkomen: Earth, Exposure, Extrema, Dancevalley, Feestjes in de Panama en waar nog meer goede feestjes zijn
- hoe ben je op dit board terecht gekomen: Niet in geheugen opgeslagen.
- welke andere boarden ben je actief: Tekhead, i-dance (alleen lezen)
- wat je nog meer kwijt wilt: Niks


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 23 Jun 2005, 12:34 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 Jun 2005, 16:29
Posts: 569
naam: poise

- fav. dj's: kc taylor, john digweed, hernan, sander k., egroovez, andy jarrod, chris fortier, carlijn, cellie, per, ashley casselle, wijlen Parks en Wilson, sasha, danny howells, satoshi, en nog een rijtje

- welke feesten kunnen we je tegenkomen: EARTH, leuke festivals, everybody, en al het andere leuke dat zich aandient

- hoe ben je op dit board terecht gekomen: via het good old Earth board

- welke andere boarden ben je actief: een blauwe maandag op een skateboard, tegenwoordig alleen hier

- wat je nog meer kwijt wilt: ik ga zo maar eens even zwemmen :)


Last edited by poise on 12 Feb 2008, 17:27, edited 1 time in total.

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 23 Jun 2005, 16:09 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 21 Jun 2005, 19:43
Posts: 597
Location: Utrecht
- naam: rogier
- fav. dj's: oorspronkelijk armin maar ik ben een beetje aan het afwijken van trance dus je kan mij altijd blij maken met progressive namen zoals sander kleinenberg, matthew dekay of inkfish :) ik sta voor alles open!
- welke feesten kunnen we je tegenkomen: deze zomer panama, extrema en dance valley
- hoe ben je op dit board terecht gekomen: door een ontzettende spamactie van Jerry :p
- welke andere boarden ben je actief: TA


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 23 Jun 2005, 17:10 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 21:40
Posts: 318
Location: amsterdam
[quote="snuggle"]
Jaaaaaaaaaa Jerry, dat wordt BETALEN! :cool
Die wervingsacties van me gaan goed, not? :lol


+=1
aangezien ik hier het werk heb gedaan door lid te worden van het forum vind ik ook dat er wat geld mijn kant op kan 8)

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 23 Jun 2005, 18:28 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Naam: Yvonne
Favo dj's: veel: o.a. Matthew Dekay, Satoshi Tomiie, Hernan Cattaneo, Chane, Ralphi, Jerry, Maron, Per, Remy, Marco V., Albert, Sasha, Digweed, Deep Dish etc.
Welke feesten/lokaties? Een selectie van dit jaar: Insomnia, Earth, Intiem, Impulz, Extrema, Dance Valley, FFWD, Panama, Lexion, Marcanti, Exposure, Mystère, Las Palmas, Matrixx, Powerzone, Asta........
Ik ben hier gekomen via Kremlin, Jerry.
Andere boarden: Tekhead, Dancevenue, DLX
Ik wil kwijt: wat rimpels ;)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 23 Jun 2005, 19:19 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Jun 2005, 19:07
Posts: 371
Location: Amsterdam
naam: Mattijs

fav. dj's: John Digweed, Chris Fortier, Sean Cusick Jimmy van M, Hernan, je kent ze wel...

welke feesten kunnen we je tegenkomen: Earth, en alle kroegen in groningen rolleyes

hoe ben je op dit board terecht gekomen: via earth board

welke andere boarden ben je actief: meer passief lezen eigenlijk, sorry... danceforumgroningen en global underground


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 24 Jun 2005, 18:22 
Ik zat al te zoeken naar een topic zoals dit en gevonden =)

- naam: Mark aka Reef

- fav. dj's: Kleinenberg, Deep Dish, Holden, Howells, Sasha, Digweed, Pappa, Cattaneo, Porter...... Er zijn tegenwoordig zoveel namen die degelijke setjes draaien dat ik geen echte favoriet heb. Al moet ik zeggen dat Sander Kleinenberg live altijd een feestje is!

- welke feesten kunnen we je tegenkomen: voornamelijk de grote feesten, zoals Dance Valley en dergelijke. Helaas zijn niet veel vrienden van mij zo progminded als ik, dus eigenlijk nooit of zelden naar Panana/Earth enz.

- hoe ben je op dit board terecht gekomen: via Clubcharts.

- welke andere boarden ben je actief: postend op CC en lezend op heel veel boards (TA, GU enz).

- wat je nog meer kwijt wilt: PROGRESSIVE RULEZ!!!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 25 Jun 2005, 15:43 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 23 Jun 2005, 23:39
Posts: 2530
Location: in mijn velletje
- naam: beter bekend als martinbraun
- fav. dj's: van alles! Als het maar swingt... Digweed en lawler zijn wel de meest consistent presterenden van al mijn helden. Maar zowel zware underground als vrolijke mainstream djs kan ik tegenwoordig waarderen.
- welke feesten kunnen we je tegenkomen: Bijna overal! Maar wel voornamelijk de 'toffe' feesten, waar het 'juiste' publiek rondloopt. En ik probeer de massale parties wel een beetje te ontwijken.
- hoe ben je op dit board terecht gekomen: Via het oude Earth-board.
- welke andere boarden ben je actief: Geen enkele meer sinds een paar maanden, behalve deze.
- wat je nog meer kwijt wilt: Ik ben nu appeltaart aan het bakken, voor mezelf! Lekerrr.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 28 Jun 2005, 12:20 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 07 Jun 2005, 13:26
Posts: 140
Location: Zaandam
- naam: Ralphi
- fav. dj's: o.a Digweed, Cattaneo & Remy
- welke feesten kunnen we je tegenkomen: De feesten waar bovengenoemde dj's draaien en andere dj's die net niet dat regeltje passen, maar waar ik ook heel erg van kan genieten. Panama, Melkweg en 't Paard zijn tevens de clubs waar ik me het liefst bevind, maar Extrema en DV ben ik ook niet vies van. :p
- hoe ben je op dit board terecht gekomen: Eerst via het Kremlin board naar het oude Earth-board, toen hier terecht gekomen.
- welke andere boarden ben je actief: Tekhead Board (Modereer ik samen met Chane)
- wat je nog meer kwijt wilt: Waarom kan ik die pc niet gewoon 5 minuten met rust laten!!

_________________
Was ik maar rijk.. en iets minder gelukkig.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 28 Jun 2005, 22:08 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 25 Jun 2005, 23:02
Posts: 914
Location: Hilversum
- naam: Arjan
- fav. dj's: Danny Howells, Laurent Garnier, Sander Kleinenberg, Deep Dish en Matthew Dekay
- welke feesten kunnen we je tegenkomen: Op de feestjes waar bovenstaande DJ's draaien, maar ik ben ook niet vies van heel af en toe eens een Crazyland, zeg maar iets platter
- hoe ben je op dit board terecht gekomen: Weet ik eigenlijk niet. Volgens mij via een link die ergens genoemd werd.
- welke andere boarden ben je actief: dancelinx en phono
- wat je nog meer kwijt wilt: eindelijk een site die vaak op de muziek zelf in gaat


Top
   
 Post subject: zal ik dan ook maar ff
PostPosted: 06 Jul 2005, 03:36 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
- naam: Groove Collection ;)

- fav. dj's: Tenaglia, Digweed, Howells, Sasha, Tomiie, enz

- welke feesten kunnen we je tegenkomen: eerst overal :p sinds een paar maanden alleen nog op feesten die ik de moeite waard vind.

- hoe ben je op dit board terecht gekomen:  :rolleyes
Ben ooit zelf maar een board begonnen, omdat er geen onafhankelijke progressive boarden in NL waren, waar je kon zeggen wat je wilde en waar tenminste niet constant geruzied werd, omdat de smaken van de members verschillen.

- welke andere boarden ben je actief: Tekhead (redelijk actief), TA (niet heel actief, want is niet boeiend genoeg), Phono (alleen lezen), CC (leuk board, maar procentueel gezien te weinig progressive), GU (goed board waar veel info te vinden is omdat er veel kenners zitten). Verder nog wat fora over pool (speel zelf namelijk redelijk vaak toernooien) en twaekers (altijd handig ;))

- wat je nog meer kwijt wilt: ik hoop dat mensen nou eens gaan zien dat dit niet zomaar weer een forum van een dj is, maar een op zichzelf staand board, wat hopelijk uitgroeid tot een board waar alle progminded mensen zitten.  :cool


Last edited by Jerry on 05 Jan 2006, 02:35, edited 1 time in total.

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 06 Jul 2005, 11:21 
Offline
Moderator
Moderator

Joined: 08 Jun 2005, 22:46
Posts: 404
Location: Den Haag
naam: Sander (zoals wel meer hier ;-)

dj's: poeh..heel divers geweest in de loop der jaren...Eigenlijk begonnen met wat toen nog 'mellow' of 'club' heette. Van toen Remy/ Dimitri/ Marcello eigenlijk naar steeds wat harder. Eerste techno ervaring Awakenings 2 in de Gashouder met Billy Nasty/Sven Vath trok mij meer die kant op. Toen dus ook Mills/ Cox enzo...Laurent Garnier heeft me ook goeie avonden bezorgd..Laatste jaren (vanaf iets voor Earth zo'n beetje) meer richting wat men dan 'progressive' noemt verschoven...met de al genoemde namen zoals oa Sasha/Digweed/Howells/Deep Dish etc. En hierin loopt nog een stuk meer goeds, maar deze heb ik wel het meeste gehoord. (meeste op meerdere trips richting Ibiza). Het blijft jammer dat dit soort lui slechts 1 a 2 x per jaar in NL te beluisteren zijn

feesten: waar niet? denk in de laatste 10 jaar wel zo'n beetje alle feesten/organisaties/locaties/festivals etc die in mijn straatje liggen (zie boven) geweest. Laatste tijd in wat rustiger vaarwater.

hoe terecht: Jerry belde me op en zei: "We gaan het anders doen. Ik heb een eigen board opgericht". Uiteindelijk om hiermee volledig onafhankelijk mensen te laten schrijven over muziek/feesten etc. (dus niet gebonden aan enige vorm van belang ergens bij).

welke boarden nog meer: ben daar niet zo heel actief meer in...tijd heh..

wat nog meer: "de liefde voor de muziek is denk ik een goede bindende factor"


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 728 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 537 Next

All times are UTC+01:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 69 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma