It is currently 28 Apr 2024, 05:38

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 1 post ] 
Author Message
 Post subject: DJ/Producer Enquete
PostPosted: 03 Dec 2006, 22:51 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 20 Dec 2005, 01:18
Posts: 51
Location: Amsterdam
Beste vrienden en vriendinnen van GC,

dit is mijn eerste post in (denk ik) wel een half jaar. Schande, ik weet het... Ik zal me weer wat actiever mengen! Hoe dan ook; de onderstaande link brengt je naar een onderzoek van een kennis van me, betreffende enkele aspecten van dj/producerschap. Ben je dj en/of producer, en heb je effe 3 minuutjes, vul het dan in!

[url=http://www.studentenonderzoek.com/?qid=22073&ln=eng]www.studentenonderzoek.com/?qid=22073&ln=eng[/url]


Groeten, Mathieu

Aanvullende info:

[from: Wouter; to:Mathieu]

Momenteel ben ik bezig met om een netwerk van producers op te zetten om te kunnen samenwerken en om muziek uit te gaan geven bij een nieuw op te zetten platenlabel waar ik momenteel een ondernemingsplan voor aan het schrijven ben. Ik heb momenteel een enquete online staan en wil vragen of jullie die in zouden willen vullen en om de link naar de enquete door te sturen naar alle producers en dj's die jullie kennen, het is belangrijk om zoveel mogelijk respondenten te krijgen aangezien ik dit ondernemingsplan ook voor mijn afstudeerscriptie maak voor mijn studie commerciele economie. Met het netwerk van producers en andere creatievelingen kunnen er leuke initiatieven ontstaan op het gebied van muziek produceren, feesten organiseren en andere zaken waarbij samenwerking kan helpen. Het kost ongeveer drie minuten om hem in te vullen en je hebt de mogelijkheid om de resultaten van de enquete via email opgestuurd te krijgen. De enquete kan tot 10 december worden ingevuld, daarna zullen de resultaten worden verwerkt.

Zie hier de link naar de enquete:
http://www.studentenonderzoek.com/?qid=22073&ln=eng

Ik wil alvast iedereen bedanken die mee wil werken.

Dan nog iets over mezelf.
Ik ben Wouter van Nierop, woon in Amsterdam, ben 26 jaar en ben een dj en beginnend producer (ongeveer twee jaar).
Ik koop al zo'n 10 jaar platen en ben van plan om hier begin volgend jaar als ik ben afgestudeerd professioneel mee aan de slag te gaan. Daarnaast is het de bedoeling om dus dit platenlabel van de grond te krijgen en om meer met producen bezig te zijn. Ook ben ik nog bezig met enige andere projectjes waarmee ik in mijn onderhoud wil gaan voorzien.
Als je geinteresseert bent in mijn dj setje dan kan je hier een house setje van me downloaden:

http://www.sendspace.com/file/cxdgcx

Ik draai daarnaast ook techno, electro en acid. Deze setjes zal ik binnenkort online zetten. Ook zal ik in December dit jaar mijn website www.djplayaround.com lanceren. Als er nog vragen zijn dan hoor ik het graag.

Groetjes Wouter


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 1 post ] 

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 23 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma