It is currently 28 Apr 2024, 01:40

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 20 posts ] 
Author Message
 Post subject: Vragen vragen vragen...
PostPosted: 08 Feb 2011, 21:49 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 24 Oct 2005, 18:40
Posts: 782
Location: Ergens
Heren,

Uiteraard viptafels bij mijn Jeff only avonden voor degenen die mij goede antwoorden geven hier zodra de onafwendbare djcarrièreraket naar de maan vertrekt.

Dat vooropgesteld, ik wil een paar cdj800s ergens tweedehands op de kop tikken, is een eurootje of 400 p.s. een redelijke prijs? Denk hierbij aan normaal gebruikt, geen of enkele keer op locatie, stofvrije plaats tot rusten gegeven en een paar jaar oud (3-6 jaar).

Tweede vraag. Aangezien ik een behoorlijke protoolsset tot mijn beschikking heb op mijn werk wil ik mijn platen gaan remasteren. Maar ik ben een leek. Iemand ervaring? Hoe een mastertrack uit te kiezen die je als vergelijkingsmateriaal gaat gebruiken?

_________________
For seven seconds each day my brain cells align and provide me with a focus and
certainty of knowledge that borders on prophetic wisdom.


Top
   
PostPosted: 08 Feb 2011, 21:53 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 24 Oct 2005, 18:40
Posts: 782
Location: Ergens
Met platen wordt hier uiteraard heel stoer mp3s bedoeld...

_________________
For seven seconds each day my brain cells align and provide me with a focus and

certainty of knowledge that borders on prophetic wisdom.


Top
   
PostPosted: 08 Feb 2011, 22:26 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Dat is wel vet Chef! :cool Als je er handig in bent geworden heb ik ook nog wel een paar oude kletsers die een opvijzel beurtje kunnen gebruiken ;)

_________________
[url=http://djshawnfarrell.wordpress.com/]DJ Shawn Farrell Blog[/url]
[url=http://progressivehousemusic.wordpress.com/]Progresssive House Blog[/url]


Top