Heb het gevoel dat progressive weer in de lift zit. Ook mooi dat Beatport onlangs het progressive house genre weer terug heeft gebracht naar de progressive sound die het ooit vertegenwoordigde. Tracks van Guy J, Quivver, Pole Folder en Eric Prydz staan daar momenteel in de Top 10, alsof de tijd heeft stil gestaan

Verder vind ik nog veel nieuwe tracks via vrienden, livesets doorspitten en zoeken op Beatport (mybeatport werkt top waar je je favo artiesten kan volgen).
Ook op Spotify vind ik veel nieuwe dingen. Plaats de toppers dan in mijn eigen playlist.
Qua feestjes zijn er zeker nog wekelijks vette dingen, is alleen verplaatst naar de deep house feestjes maar daar wordt gewoon de oude prog gedraaid in een nieuw jasje

DJ's als Tale Of Us, Adriatique, Ame, Dixon, Frankey & Sandrino, Rampa etc draaien eigenlijk gewoon progressive zoals ook de oude garde Sasha, Digweed, Hernan, Nick Warren, Danny Howells etc. Vind Lee Burridge ook nog steeds vet met zijn meer rustigere aanpak. Ieder weekend zijn er in ieder geval nog genoeg top feestjes te vinden in NL, België en Duitsland

Ben er sowieso weer bij dit jaar met Hernan op Woodstock!