It is currently 27 Apr 2024, 08:41

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 35 posts ]  Go to page Previous 1 2
Author Message
 Post subject: Re: Ibiza 2010
PostPosted: 14 Jun 2010, 19:25 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 14:41
Posts: 845
haha nee die foto is met een iPhone app gemaakt..

Jamie speelt zonder playlist.. Ik heb het gevraagd.


Top
   
 Post subject: Re: Ibiza 2010
PostPosted: 04 Jul 2010, 21:08 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Sep 2005, 18:36
Posts: 207
Location: Holland
Ook weer terug van het party eiland bij uitstek, was geweldig!

Veel gezien en gedaan. Zo heb ik veelvuldig gebruik gemaakt van de tips hier op het forum en o.a. gedineerd bij KM5, Sa Punta, Bambuddah Groove, Aura, cafe Mambo en 2 keer in de oude stad (placa del sol & La Oliva). Bij alle gelegenheden trouwens wel even reserveren!

Voor de rest ook wat verschillende stranden en bijbehorende strandtenten bezocht: Jockey Club, Sa Trinxa, Bora Bora, Blue Marlin, Yemanja, etc. Heb een vermogen aan strandbedjes en taxi's gespendeerd ;)

Ook nog is wezen clubben bij Amnesia en Pacha. Maar niks overtrof eigenlijk het 2x Nederlands Elftal kijken bij café de Hoeck in Figueretas, wat een feest, vooral na NL-BRA!

Have fun de mensen die nog gaan!


Top
   
 Post subject: Re: Ibiza 2010
PostPosted: 26 Jul 2010, 21:37 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 20 Dec 2005, 20:22
Posts: 622
Location: Den Haag
Ik ga dus eind sept.
Closing parties ja...

Villa'tje gehuurd, alles erop en eraan, maar we willen dus ook een dj booth neerzetten.....nu vroeg ik mij af wat de beste optie is met het huren van boxen daar, hebben mensen nog tips?
Tijdje geleden had ik een goeie site gevonden van een shop in ibiza die die dingen verhuurd voor een week, maar kan em dus nu niet meer terugvinden...

_________________
Dus.....


Top
   
 Post subject: Re: Ibiza 2010
PostPosted: 27 Jul 2010, 19:50 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 18:17
Posts: 2315
Location: Denver, Co, USA
sasha z'n eet en cafe tips op Ibiza

http://www.facebook.com/?ref=home#!/vid ... 065&ref=mf


Top
   
 Post subject: Re: Ibiza 2010
PostPosted: 28 Jul 2010, 09:59 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 17 Jul 2010, 17:56
Posts: 768
Ik ga waarschijnlijk alleen naar Space closing....

_________________
It's JUST muzik


Top
   
 Post subject: Re: Ibiza 2010
PostPosted: 01 Aug 2010, 04:41 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 14:41
Posts: 845
@ Spencer: Niet doen.... Kan je een hoop geld kosten..


Top
   
 Post subject: Re: Ibiza 2010
PostPosted: 03 Sep 2010, 13:44 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 02 Aug 2005, 00:46
Posts: 403
Location: afgelegen
Ook alweer effe terug uit Ibiza.

Dit jaar veel gedaan, gegeten, bekeken en stranden bezocht. Wat betreft die stranden, naast de bekende (Salines, Bora Bora) ook Cala D'hort, Cala Tarida, Cala Comte, Cala Gracio, Cala Salada en nog wat andere aangedaan.
Cala Comte is daarvan zeker een aanrader. Mooie plek, Mooi strand en evenals die andere stranden maar weinig Italianen, Duitsers, Engelsen.. en eigenlijk maar zeeeer sporadisch een Fellow Dutchman tegengekomen.

Iederen bedankt nog voor de culinaire en overige tips. Ook bij verschillende tenten gegeten o.a. in Ibiza-Stad, Sant Josep, Santa Gertuidis (bij een Tapa's restaurant met Franse eigenaren, appart... wel erg lekker & vers. Tent heet: Tres Copas, bar y tapas)
Uitschieter wat betreft dineren moet toch wel El Ayoun zijn geweest in Sant Rafel. Heel erg mooi & hip Marokkaans restaurant waarbij het eten ook top was. Onder het eten ook een paar geinige showtjes van wat leuke dames. Wel even reserveren en zou dan zeker gaan voor een plekje buiten... as we did. ([url]http://www.elayoun.com/[/url])

Ook uiteraard wezen clubben. Met als Toppers o.a Danny Tenaglia’s 5 uur set @ Space. Super publiek, iedereen echt helemaal los. Wel gemerkt dat je in de space niet moet zijn als de line-up maar zo, zo is. Dan stroomt het namelijk vol met een of ander Playa d'en Bossa afdankertjes publiek, dit met bijbehorende geëpileerde wenkbrauw mannetjes die als je even het toilet aan het verkennen bent als een soort aasgieren commando troep om je vriendin heen zijn gestationeerd. Heb je geen vriendin bij je dan heb je daar uiteraard geen last van.. maar dan staand ze meestal toch gewoon in de weg. Maarja die avond haalde de boeken toch al niet.

Uiteraard (zeker voor de GC-ers waarmee ik 4 jaar geleden het eiland bezocht) de maandag gereserveerd voor de DC10. Was als vanouds: Master, leip, gek, vaag, vuil, vies, los, vul maar in. Echter toch wel met een kantekening. Doordat de nu zittende regering graag wil laten merken dan ze "ook op Ibiza" de baas zijn, zijn ze gekomen met wat vage uit de lucht gegrepen maatregelen. Één daarvan is dat je in de DC10 dus niet meer naar die lucht kan grijpen.... ze hebben er een dak op gebouwd. Beetje jammer, het idee dat je buiten stond en af en toe een vliegtuig zou kunnen raken als hoog genoeg zou springen is dus over. Ook de openingstijd bleek dus verschoven te zijn naar half 5, en het werd eigenlijk pas druk tussen 7 en 9.

Wel in de DC10 bij de chill-out toiletten weer een knap staaltje van uitsmijter corruptie mogen aanschouwen. Jong naïef vrouwelijke partygangertje wil in de wc toch nog eerst even een blik werpen op het logo van de net door haar verworven party snack. Misschien was het wel van een hip merk dat goed samenging met d’r handtasje ofzo. Echter wat zij op dat moment niet doorhad is dat de niet zo vriendelijk ogende meneer met grotere borstomvang dan dat zij had naast haar, die avond dienst deed als “control’ personeel. Na wat tranen, heen en weer gesjouw en dreigementen die onder andere gevangenisstraf omvatten kon vriendlief het uiteraard ook settelen met de eeuwenouden portemonnee truck. Nadat er 5 briefjes van 50 werden overhandigd was de zaak dan ook weer opgelost en konden ze het feest hervatten. Maakte die paar minuten chill out weer wat minder saai.

Ibiza blijkt tevens goed voor goede voornemens. Die dit jaar bestaat uit weer wat meer Groovecollection checken en posten. Dus bij dezen.


Top
   
 Post subject: Re: Ibiza 2010
PostPosted: 03 Sep 2010, 19:24 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
:hat

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
 Post subject: Re: Ibiza 2010
PostPosted: 03 Sep 2010, 21:14 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Mooi dat je een goede tijd hebt gehad. Goed verhaal! (Y)

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject: Re: Ibiza 2010
PostPosted: 04 Sep 2010, 09:40 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 20:06
Posts: 1527
Goed leesvoer en thanks for de strand- en restauranttips. Ik moet nl. nog. :)

_________________
Ik ken het klappen van de zweep,
ik ken de regels van het spel,
ik ken de zin van het bestaan,
maar als ik drink dan gaat het wel.


Top
   
 Post subject: Re: Ibiza 2010
PostPosted: 26 Sep 2010, 14:55 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 20:06
Posts: 1527
En.. geboekt. Dinsdag weg, closinkje of drie meepakken en deaud weer terug. Wie kom ik tegen?

_________________
Ik ken het klappen van de zweep,

ik ken de regels van het spel,

ik ken de zin van het bestaan,

maar als ik drink dan gaat het wel.


Top
   
 Post subject: Re: Ibiza 2010
PostPosted: 26 Sep 2010, 16:23 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 18 Nov 2005, 13:31
Posts: 331
Location: noordwijkerhout
de man met de hamer?

:D


Top
   
 Post subject: Re: Ibiza 2010
PostPosted: 26 Sep 2010, 18:37 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
Haha, scherp. :)

Veel plezier, Joost! (Y)

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
 Post subject: Re: Ibiza 2010
PostPosted: 26 Sep 2010, 19:07 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Party ze! :cool Uiteraard woensdag naar de closing van La Troya in Space neem ik aan? :p

_________________
[url=http://djshawnfarrell.wordpress.com/]DJ Shawn Farrell Blog[/url]
[url=http://progressivehousemusic.wordpress.com/]Progresssive House Blog[/url]


Top
   
 Post subject: Re: Ibiza 2010
PostPosted: 28 Sep 2010, 10:08 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 20:06
Posts: 1527
Vanzelfsprekend. :)

_________________
Ik ken het klappen van de zweep,

ik ken de regels van het spel,

ik ken de zin van het bestaan,

maar als ik drink dan gaat het wel.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 35 posts ]  Go to page Previous 1 2

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 162 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma