It is currently 29 Mar 2024, 00:30

All times are UTC+01:00




Post new topic  Reply to topic  [ 431 posts ]  Go to page Previous 118 19 20 21 22
Author Message
 Post subject: Re: Gezocht / aangeboden
PostPosted: 31 Jan 2014, 10:29 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 23 Jun 2005, 23:39
Posts: 2530
Location: in mijn velletje
Walter bedankt (Y)

Heeft iemand toevallig nog een Xone K2 of een Native Instruments X1 (mk1 of mk2, boeit niet zo), waar ie van af wil? Heb nu een iets te luxe midicontroller, en gebruik maar een paar encoders...

Ben eigenlijk ook op zoek naar degelijke en betaalbare elementen voor m'n SL's, voor traktor scratch. Zijn die dingen nou nog steeds zo prijzig? En iets zegt me dat je voor traktor ook geen super dure elementen nodig hebt.

_________________
beter te dik in je kist, dan een feestje gemist


Top
   
 Post subject: Re: Gezocht / aangeboden
PostPosted: 31 Jan 2014, 11:41 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
ik heb eventueel een a&h xone k2 voor je?
werkelijk in nieuwstaat inclusief doos ende bon. ik had mijn apc40 verkocht en kocht toen deze, en nog geen maand later bedacht ik me dat ik toch echt weer terug wilde naar CDJ - USB draaien.
geen krasje, geen stofje, niks. volgens mij 2x in club NL gebruikt.

nieuw 195, hij mag weg voor 150. http://www.bax-shop.nl/digitale-dj-cont ... 3godrnEAbg

bon, alles nog.
en je kan hem mappen zoals je wilt. elke button en slide is toewijsbaar.


Top
   
 Post subject: Re: Gezocht / aangeboden
PostPosted: 03 Feb 2014, 10:13 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
en verkocht aan heer martin braun... mooi hoor dat internet.
ik zie je later deze week man.


Top
   
 Post subject: Re: Gezocht / aangeboden
PostPosted: 04 Feb 2014, 17:24 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
Ja hoor, hè hè, de eerste foto's van mijn inboedel,die ik te koop aanbied, staan eindelijk online.
Spelletjes, speelgoed en prullaria moeten nog toegevoegd worden.

Bekijk hier: [url=http://www.flickr.com/hippiezonderhaar]www.flickr.com/hippiezonderhaar[/url] wat ik te koop aanbied.
Voor meer info en/of t maken van een afspraak kan je bellen naar 06-22.76.16.66.
Deel dit ajb met je vrienden die op zichzelf gaan wonen en nog goedkoop goede spullen nodig hebben. Bedankt!

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
 Post subject: Re: Gezocht / aangeboden
PostPosted: 11 Feb 2014, 20:24 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Wat moet die boot met motor kosten? En ziet het er nog een beetje uit/werkt het?

Diepvriesje wel jammer, laatst net een nieuwe gekocht.

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject: Re: Gezocht / aangeboden
PostPosted: 11 Feb 2014, 23:02 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Jan 2006, 13:52
Posts: 843
Location: In me huis
Ik zoek speakers van KEF :

HTS3001 SE van de HTS3005 SE serie maar ik heb enkel de 4 satellieten nodig.

Als iemand deze in goede staat heeft en wil verkopen dan hoor ik dat graag!


Top
   
 Post subject: Re: Gezocht / aangeboden
PostPosted: 12 Feb 2014, 00:23 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
[quote="SnuggLe"]Wat moet die boot met motor kosten? En ziet het er nog een beetje uit/werkt het?

Diepvriesje wel jammer, laatst net een nieuwe gekocht.


Haai Bram,

die boot is helemaal van gegalvaniseerd staal. Dus je hoeft em niet in de coating te zetten, niks. En hij roest dus ook niet. Die drie planken zijn van hardhout en hebben ook geen onderhoud nodig.
Als t water morgen wat lager staat, ga ik em ff opmeten zodat ik je de maten kan doorgeven.

De buitenboord motor is een langstaart van Yamaha. 12 PK en heeft nah n jaar rechtop (!) in mn schuurtje gestaan. De laatste keer dat ik em startte, was t meteen aanslaan en lopen.
Bij de motor zit een stalen benzinetankje met handpomp om de benzine de in te motor pompen.

Verder krijg je er nog wat klein spul van me bij zoals bijv. roeispanen, een haakstok, touw, een waterdicht tonnetje voor je telefoon en je sleutels, een drijvende sleutelhanger en een spatwaterdichte scheepstas om bijv. je papieren/vaarbewijs in te doen tijdens t varen.

De prijs laat ik aan jouw beleefdheid over. :) Wat ik er destijds voor betaald heb, krijg ik er toch niet meer voor en dat hoeft ook niet. Ik wil gewoon al mn bezittingen verkopen en als ik jou er blij mee kan maken en jij kan mij een klein beetje sponsoren voor t nieuwe hoofdstuk in mn leven vind ik t al snel best. :)

Je bent sowieso altijd van harte welkom ff te komen kijken en n drankie en mss wel n happie te komen doen. Ik weet niet wat je werktijden zijn, maar bel me anders ff. Dat praat wat makkelijker. Je kan me iedere dag vanaf 10 uur bereiken op 06-22.76.16.66.
Ik hoor je graag.

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
 Post subject: Re: Gezocht / aangeboden
PostPosted: 12 Feb 2014, 12:53 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Top Paulus voor de uitgebreide post! 8-)
Ik woon hier aan het water (al kan je alleen door de wijk varen) dus willen eventueel op termijn een bootje aanschaffen. Niet dat het nu perse MOET, maar mocht er eens wat moois voorbij komen is het nooit mis. Dus vandaar dat mijn oog erop viel.

Ik weet alleen echt to-taal niet wat zoiets kost. Zal binnenkort eens op marktplaats kijken voor vergelijkbare dingen. Je mag zelf ook aangeven wat je er voor wil hebben

Lijkt mij wel grappig om met Willem als hij iets ouder is een beetje rond te dobberen. Wat kussens in de boot, wijntje erbij, en lekker chillen! :-)

Je hoort nog van me!

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject: Re: Gezocht / aangeboden
PostPosted: 30 Aug 2014, 14:20 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
In Frankrijk op een absurd grote open air rommelmarkt weer eens de vinylbakken ingedoken en een paar klassieke Jarre platen gekocht. In nieuwstaat, geen krasje, geen deukje in de hoes, niks.

Oftewel: ik denk dat ik het wel leuk vind om af en toe weer us een plaatje op te zetten thuis, ipv Spotify of een Proton stream of zo.

Dus: heeft iemand nog een draaitafeltje voor weinig staan? Hoeft geen Technics te zijn, die zijn vaak nog steeds 400 euro of zo. Ik zoek gewoon iets goeds, voor weinig. :) Niet om te dj-en dus, maar gewoon om platen op te zetten. Lijkt me wel leuk om de echte klassiekers (voor mijn smaak dan) weer te hebben, en mijn eigen vinyl releases weer us op te kunnen zetten.


Top
   
 Post subject: Re: Gezocht / aangeboden
PostPosted: 16 Sep 2015, 11:57 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Jan 2006, 13:52
Posts: 843
Location: In me huis
Ik zoek Berghain 01
Desnoods 2de hands maar moet wel in minimaal CD kwaliteit zijn.
FLAC of WAV dus.

Iemand die me hiermee kan helpen?
Ik zou hem wel willen kopen maar de prijzen die rond gaan op het net zijn op zijn minst absurd te noemen.

alvast dank!


Top
   
 Post subject: Re: Gezocht / aangeboden
PostPosted: 31 Jan 2016, 22:35 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
[url]http://www.marktplaats.nl/a/muziek-en-instrumenten/dj-sets-en-draaitafels/m1016134147-pioneer-cdj1000mk2-dateq-xtc-behringer-aanbieding.html?c=d721e818194200feca4409741512b6e6&previousPage=mympSeller[/url]

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 431 posts ]  Go to page Previous 118 19 20 21 22

All times are UTC+01:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 46 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma