It is currently 27 Apr 2024, 07:39

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 4 posts ] 
Author Message
PostPosted: 15 Jul 2007, 04:14 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
Een ingelaste pauze tijdens de zomermaanden?…Dar doet Panama* niet aan! Op zaterdag 21 juli is het tijd voor een zeer speciale editie van ‘HOUSEPLAY’. Twee zwaargewichten in de scene maken samen het programma! Junkie XL gaat een live performance geven en naast hem staat Pete Tong van zijn inmiddels legendarische ‘BBC’s Essential Mix’ op het affiche. Zaterdag 21 juli // HOUSEPLAY presents JUNKIE XL & PETE TONG (UK) // Panama* Amsterdam. Noteer deze maar vast in de agenda, want het wordt een ‘inlijst’- editie.

HOUSEPLAY is een concept dat continu in beweging is en zeer divers blijft programmeren. Er is het afgelopen jaar een hele goede basis gelegd, waarop voortgeborduurd gaat worden de komende maanden. De voorgaande edities van HOUSEPLAY waren stuk voor stuk een groot succes.
Niet alleen qua programmering staat het concept als een huis, ook de sfeer is telkens weer precies zoals het zou moeten zijn.

[align=center][img]http://www.groovecollection.nl/forum/images/frontpage/houseplay21-07.jpg[/img][/align]
Junkie XL is een muzikale duizendpoot. Hij is actief op verschillende allerlei fronten. Tom Holkenberg (zijn echte naam) maakt onder andere muziek voor films, games en natuurlijk dance. Over enkele maanden gaat hij zelfs beginnen als docent 'Composition & Musicdesign' aan het ArtEZ Conservatorium. Junkie XL is Nederlands beste live act met een achtergrond om van te smullen! Veel mensen vragen zich af waarom hij in godsnaam ‘game-muziek’ is gaan maken… antwoord: Bij het maken van bij computerspellen zijn de grenzen eindeloos. Op zaterdag 21 juli is hij te bewonderen in Panama* met een zeer speciale live act Hij is niet vaak meer in ons landje te vinden, pak deze kans dus met beide handen!

Welcome to the Essential mix with me, PETE TONG (UK). Indien je een aanvraag krijgt in je postvak-in voor een Essential Mix op BBC’s radio 1… da ben je op de goede weg! Alleen de beste dj’s en live-acts krijgen een uitnodiging van PETE TONG. Pete heeft ieder jaar zijn ‘Pure Pacha’ avonden in Ibiza. Ook dit jaar staan er alleen maar dikke namen op het programma (onder andere Sander Kleinenberg & Groove Armada). Wat men van Pete kan verwachten op de 21e van juli? De nieuwste beats & grooves, hoofdzakelijk op het progressieve vlak.

De studio wordt ingenomen door Panama*’s finest: Jan Boom & El Sandro. De vaste bezoekers van Panama* weten precies wat ze kunnen verwachten van dit duo. Een mengeling van minimal klanken, funky ritmes en dikke grooves. Deze jongens weten het toegestroomde publiek keer op keer te verrassen met hun geluid.

Nogmaals: noteer zaterdag 21 juli met dikke letters in je agenda, op je strippenkaart of schrijf het met een viltstift op je onderarm, want deze editie van HOUSEPLAY gaat subliem worden!


‘HOUSEPLAY presents JUNKIE XL (live) & PETE TONG’ – Zaterdag 21 Juli 2007
Line-up: Junkie XL (live) + Pete Tong (UK) + Jan Boom + El Sandro
Aanvang: 23:00 uur
Entrance: € 20,-
Presale: € 17,50 (ex. fee) via [url]http://www.aub.nl[/url] & [url]http://www.beep.nl[/url]

[hr]
We verloten voor dit feest 5x2 gastenlijstplekken !!!
Mail voor vrijdag 20 Juli je forum- en je volledige naam naar:
guestlist@groovecollection.nl


Top
   
PostPosted: 16 Jul 2007, 22:29 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 03 Aug 2006, 21:33
Posts: 156
Location: holland
Zou er graag heen willen,maar is dezelfde dag als extrema! :(
Weet dus nog niet hoe ik dat zou doen want bij extrema gaan we er flink tegenaan,en ik denk dat ik sávonds wel gesloopt ben. :rolleyes


Top
   
PostPosted: 19 Jul 2007, 18:41 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 09 May 2006, 13:32
Posts: 96
Location: Amsterdam
Komop pascal! ;)


Top
   
PostPosted: 20 Jul 2007, 16:01 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 03 Aug 2006, 21:33
Posts: 156
Location: holland
ik ga het proberen jan maar ik kan je geen zekerheid geven!
In ieder geval een hele fine en vette avond jan,dat het maar heel gezellig mag worden.
Als ik kom bel ik je ok.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 4 posts ] 

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 72 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma