It is currently 27 Apr 2024, 10:31

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 12 posts ] 
Author Message
PostPosted: 03 Mar 2008, 02:33 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
Een goede set heeft altijd 1 ding nodig: een hoogtepunt. Een deejay kiest zijn platen zorgvuldig om dit punt zo perfect mogelijk te kiezen. In een korte set is dit vrij eenvoudig maar om in een solo van 6 uur naar dit punt toe te werken, daarvoor is heel wat jaar ervaring en een goed gevoel voor muziek nodig. Dat Danny Howells over deze facetten beschikt, heeft hij keer op keer bewezen terwijl hij dieper en dieper in zijn platenkoffers graaft.

[align=center][img]http://www.groovecollection.nl/forum/images/frontpage/digdeeper0308.jpg[/img][/align]
Danny Howells
De altijd goedgestemde, Engelse housepionier komt op vrijdag 14 maart opnieuw zijn legendarische “Dig Deeper” zes uur durende solo set draaien. In een select aantal clubs ter wereld waaronder Panama* is Danny Howells een 3 maandelijkse residentie aangegaan voor zijn Dig Deeper concept.

De filosofie achter een zes uur durende solo is dat Danny er van is overtuigd dat het hem de gelegenheid geeft letterlijk wat dieper in zijn platenkoffer te graven, een set zorgvuldig op te bouwen en het publiek mee te nemen naar een climax. Voorgaande edities hebben laten zien dat die climax niet alleen geldt voor het publiek, Howells zelf gaat ook helemaal op in de muziek. Voor wie Danny nog nooit live, up close & personal, gezien heeft; het is een ware entertainer. Hij combineert zijn indrukkende draaikunsten vanachter de draaitafel, met een performance waarin het publiek tot aan de bar betrokken wordt. Ze reageren op hem alsof hij met zijn decks tussen hen in staat. Dames vinden hem charmant, de mannen hebben niets dan respect voor de charismatische Engelsman.

Chicks with Skillz
Dat de skillz in de dance-wereld al lang niet meer alleen aan de mannen toegedicht kunnen worden, hebben de Chicks with Skillz inmiddels wel bewezen. Na de Studio eerder succesvol te hebben ge-host, zijn de Chicks with Skillz terug in Panama. De sexy, geboren entertainer W&DY heeft met haar energieke optredens landen over de hele wereld in haar ban gekregen, inclusief haar geboorteland Indonesië. W&DY komt nooit alleen en weet altijd een oogverblindend mooie selectie van getalenteerde dames, zowel deejays als MC’s, te localiseren.

Wat is er mooier dan een combinatie van talent, charisma en schoonheid op een avond vol met bezoekers die allemaal houden van hetzelfde… Een nacht lang dansen op de lekkerste house!


[size=75]PANAMA* pres. ‘DIG DEEPER: DANNY HOWELLS’ – vrijdag 14 maart 2008
Line-up: Theatre: Danny Howells (UK – 6 HRS)
[color=black]Line-up:[/color] Chicks with Skillz: W&DY & Friends
Aanvang: 22:00 uur
Entrance: € 15,-
Presale: € 13,- via [url]http://www.aub.nl[/url] & [url]http://www.beep.nl[/url]
[/size]
[hr]
We verloten voor dit feest gastenlijstplekken !!!
Mail voor Woensdag 12 Maart je forum- en je volledige naam naar:
guestlist@groovecollection.nl


Top
   
PostPosted: 12 Mar 2008, 21:37 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
Winnaars g/l

TCvR
Bertje
C-jay
DenizMartillos


allen +1

:hat

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
PostPosted: 12 Mar 2008, 23:10 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
hieperdepiep.... !!
ik win nooit wat... snik...ontroerd....


Top
   
PostPosted: 13 Mar 2008, 00:22 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
Kut te laat om mee te doen :D sukkel die ik ben, waar zijn nog meer guestlist acties? :)

_________________
Do you have any career regrets?

'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
PostPosted: 13 Mar 2008, 08:35 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 18 Nov 2005, 13:31
Posts: 331
Location: noordwijkerhout
:roll Yeeeeeh!!! Thanks, ik begon mij al zorgen te maken :lol

Tot morgenavond!


Top
   
PostPosted: 13 Mar 2008, 10:08 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 29 Sep 2005, 21:38
Posts: 85
Geweldig en bedankt voor de gastenlijstplaatsen. Heb er reuze zin in morgen-avond.

Tot morgen en nogmaals bedankt.


Top
   
PostPosted: 13 Mar 2008, 20:45 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 11 Sep 2006, 20:59
Posts: 252
Location: adam
[quote="sirtimo"]Kut te laat om mee te doen :D sukkel die ik ben, waar zijn nog meer guestlist acties? :)


als je belooft niet meer te vloeken mag je gratis met mij mee naar binnen, heb nog 3xgastenlijst
(via Panama) over...

Top
   
PostPosted: 14 Mar 2008, 09:04 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
sorry hoor, maar is het nou van tien tot vier, of van tien tot 3?
en is danny nou echt solo, of draait er nog een dj voor hem? en draait hij dus 5 of 6 uur?
niet helemaal duidelijk en hoor overal weer andere verhalen...
tien uur is mooie tijd trouwens om open te gaan... wordt helemaal schijtziek van al die tenten waar het pas om 1 uur een BEETJE gezellig is...
ik zou het persoonlijk niet erg vinden als clubs weer eens wat vroeger opengaan en dat het weer eens voor 12 uur lekker gezellig is...

maar anyone? tien tot....? en danny helemaal solo dus vanaf de eerste plaat in de grote zaal???


Top
   
PostPosted: 14 Mar 2008, 09:30 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Danny in ieder geval helemaal solo vanaf de eerste plaat. En het duurt bij mijn weten tot 4 uur dus 6 uur lang Howells :cool (wel vaag trouwens zie 5 uur staan in die flyer :\ )


Top
   
PostPosted: 14 Mar 2008, 12:58 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 11 Sep 2006, 20:59
Posts: 252
Location: adam
heb Panama gemaild hierover en tis van 22 tot 4uur, 6uurset


Top
   
PostPosted: 14 Mar 2008, 13:32 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Juistum (Y)


Top
   
PostPosted: 15 Mar 2008, 11:33 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
nou, das lekker; wil ik weer een keertje naar panama en heb ik guestlist gewonnen via dit fijne forum, sta ik klaar om weg te gaan..................visite op de stoep!!!!!!
heb ik weer...
werd wel heel gezellig met veel drank en zo, maar ja..had howells ook wel weer us willen zien. kon het alleen niet maken om weg te gaan....

had ik die visitie eerder geweten kon ik mijn guestlist nog wegggeven, balen...

maarre.... hoe was het?


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 12 posts ] 

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 82 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma