It is currently 28 Apr 2024, 01:57

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 12 posts ] 
Author Message
PostPosted: 20 Apr 2009, 23:46 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
“Nick Warren's GU035 Lima is superb. Ridiculously so! From the very first track on CD1 until the last bar on CD2, I was hooked !" 9/10 - progressive-sounds.com. Dat is wat we kunnen verwachten deze nieuwe Global Underground nacht in Nederland. Begin 2009 heeft Global Underground zijn comeback gemaakt in Amsterdam met o.a. Jim Rivers en Anil Chawla. Daar blijft het nu dus gelukkig niet bij. Global Underground gaat Koninginnedag 2009 in Hotel Arena afsluiten met een line up waarmee het label laat zien dat ze na meer dan een decennium nog steeds garant staan voor de allerbeste underground house ter wereld.

[center][img]http://www.groovecollection.nl/forum/images/frontpage/GU_april_front.jpg[/img][/center]
Nick’s laatste mix cd voor Global Underground is één van de beste albums geweest van 2008. En zoals Nick zelf de hele wereld rondreist neemt hij je in zijn sets mee op reis naar plekken waarvan jezelf niet eens wist dat ze bestonden. Met zijn jarenlange muzikale ervaring op het allerhoogste niveau neemt hij het publiek mee in betoverende melodieën vol atmosferische lagen, gestuwd door drijvende percussie en moddervette grooves. Met ‘GU035 Lima’ bracht Nick alweer zijn achtste mix compilatie uit op Global Undeground. Daarmee wordt in één klap duidelijk waarom hij met zulke grote letters op de flyer staat. Naast zijn eigen DJ carriere is Nick nog eens a&r manager van het legendarische ‘hope’ recordings. Samen met Jody Wisternoff vormt hij ‘Way Out West’, bekend van wereldwijde hits als ‘Mindcircus’ en ‘Intensify’. Tracks van Way Out West zijn zelfs in Grey’s Anatomy, True Life van MTV en ‘The O.C. verschenen. Dit laat zien waar Nick voor staat. Nick staat voor muziek met gevoel. Op een Global Underground nacht als deze moet iemand als Nick de tijd krijgen om je mee te nemen. Daarom 3 uur lang Nick Warren.

Om 21.00u gaan de deuren van Hotel Arena open en zal Sebastian Davidson in de grote kerkzaal een bruisende nacht openen en daarmee de perfecte afsluiter van Koninginnedag. Met zijn unieke mix van deep, tech en progressive house draait hij over de hele wereld. Zijn producties zijn in bijna alle platenkoffers of cd mappen terug te vinden. Global Underground, Outside the Box, Plastic City, het zijn maar een paar van de grote labels die Sebastian’s platen willen hebben. Reden genoeg om vroeg aanwezig te zijn voor deze man! Sebastian geeft het stokje over aan Ferdy & Edwin. Deze drie mannen zijn goede vrienden van elkaar en voelen elkaar in de studio ook goed aan. Ze hebben 2008 afgesloten met een release op Ricky Ryan’s label Sick Watona. Ze weten dus wat ze van elkaar kunnen verwachten, waardoor de muziek als één vloeiende lijn door zal gaan naar Nick Warren. Ferdy & Edwin hebben net een plaat getekend bij Nick’s platenlabel ‘hope recordings’. Nick zal dus ongetwijfeld erg blij zijn dat deze twee mannen voor hem staan. Het publiek mag dat ook zijn, want deze vrienden uit Friesland weten wat ze doen. Met releases op o.a. Global Underground en vele andere grote labels ziet de toekomst er heel rooskleurig uit voor hen. Lambert Newman sluit deze avond af. Tijdens de eerste Global Underground editie heeft hij al laten zien dat hij een zaal los krijgt. Nu zal hij waardig afsluiten en de muzikale trip van deze nacht in de juiste sfeer laten eindigen om iedereen nagenietend en napratend naar huis te laten gaan.

Als we verder kijken in de kleine zaal komen we Mathias Bradler tegen. Een bescheiden man, maar wel een stevige pilaar in de dance scene. Samen met Henri Hurtig vormt hij Mashtronic. De lijst is lang, maar een korte blik erop laat ons releases zien op o.a. Global Underground, Bedrock, Ministry of Sound met daarbij remixes voor Digweed, Pole Folder e.a. Als solo DJ en als Mashtronic is Mathias ook nog eens te vinden in de beste clubs over de hele wereld. Kortom, een grote man in de kleine zaal.

Geïnspireerd door Ille Bitch & De Man Zonder Schaduw en Sven Väth kocht Roel Arkevisser, beter bekend als Olivier Weiter op zijn 19e zijn eerste draai apparatuur. Kijken we een paar jaar later dan zien we een volle agenda met o.a. Berlijn en Cocoon ertussen. Jong talent in de kleine zaal dus!

Diegene die in de januari de comeback van Global Underground in Nederland heeft gemist krijgt nu een herkansing, en wat voor één! Global Underground is weer terug in Hotel Arena en wel als afsluiter van één van de leukste feestdagen van Nederland!




We verloten voor dit feest 2x2 gastenlijstplekken !!!
Mail voor Maandag 27 April je forum- en je volledige naam naar:
guestlist@groovecollection.nl


Top
   
PostPosted: 21 Apr 2009, 12:40 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Feb 2007, 11:46
Posts: 1099
Location: Lamswaarde
gulle bui vandaag Jerry..?

:tune

_________________
D.Y.M > http://soundcloud.com/dimnon


Top
   
PostPosted: 21 Apr 2009, 13:08 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
Ik las in de gauwigheid iets anders.

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
PostPosted: 21 Apr 2009, 13:24 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 09 Aug 2006, 21:50
Posts: 1104
Location: Delft
Ik ook ja :lol

_________________
Nothing ventured, something lost.


Top
   
PostPosted: 21 Apr 2009, 14:16 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
:lol A dirty mind is a joy forever. :)

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
PostPosted: 21 Apr 2009, 15:29 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 12 Jun 2005, 02:02
Posts: 636
Ik kom ff niet mee....Waar zit de grap???


Top
   
PostPosted: 21 Apr 2009, 15:46 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
ik gok dat GULLE als GEILE bui gelezen wordt?
.....[ik ook dirty mind].....


Top
   
PostPosted: 21 Apr 2009, 18:22 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Dirty mind?
De heren hebben gewoon sextekort!

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
PostPosted: 22 Apr 2009, 13:51 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Feb 2007, 11:46
Posts: 1099
Location: Lamswaarde
volgens mij ook...

Maar ik associeer Jerry ook met geil.... weet niet waarom :roll

_________________
D.Y.M > http://soundcloud.com/dimnon


Top
   
PostPosted: 27 Apr 2009, 22:43 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
Winnaars:

MKN
Toscano

beiden +1

tot donderdag :cool

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
PostPosted: 27 Apr 2009, 23:57 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 May 2006, 17:56
Posts: 3002
Ik vind dit zo kut om te zeggen maar ik kan helaas niet. Ik moet gvd de 30ste werken en 1 mei moet ik een commercial opnemen. F*cking hell wat was ik graag hier naar toe gegaan. Misschien kan je iemand anders nog blij maken Jerry. Sorry voor het ongemak :(

_________________
"We MKN er een groot feest van!"
"MKN Like No One Can"


Top
   
PostPosted: 28 Apr 2009, 19:07 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 17 Jun 2008, 16:23
Posts: 162
Location: Recife, Brasil
[quote="Jerry"]Winnaars:

MKN
Toscano

beiden +1

tot donderdag :cool


Woohoo! Relax (Y)

Tot donderdag indeed :)

_________________
www.soundcloud.com/hugo-honyk
www.twitter.com/hugohonijk


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 12 posts ] 

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 32 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma