It is currently 28 Apr 2024, 02:00

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 16 posts ] 
Author Message
 Post subject: This Is Amsterdam
PostPosted: 21 Aug 2009, 23:01 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
Op zaterdag 5 September staat alweer de derde 'This Is Amsterdam' van dit jaar op het programma van de Amsterdamse poptempel Paradiso. En voor deze editie zijn weer vele nationale en internationale namen geboekt om jullie een onvergetelijke avond te bezorgen!

In de grote zaal zal Sander Kleinenberg met zijn unieke audiovisuele set-up het publiek voorzien van de meest nieuwe tracks en de grootse klappers op Ibiza, waar hij dit jaar vaste resident is tijdens de Pure Pacha avonden van 's werelds bekendste discotheek: Pacha Ibiza. Sander's nieuwe mix compilatie 'This Is Sander Kleinenberg 2' is ook net uit en gooit al hoge ogen bij de internationale muziek pers. Deze compilatie is nu verkrijgbaar, oa. via http://www.sanderkleinenbergshop.com.

Vanuit Los Angeles wordt de tech house koning Damian Lazarus ingevlogen. Met zijn recentelijk uitgekomen album 'Smoke The Monster Out' op het Get Physical label bracht hij de wereld een unieke mix van pop, minimal, techno en house. In Paradiso's grote zaal zal hij een DJ set verzorgen. En zoals de meeste mensen weten die vorig jaar het Rockit festival bezochten; deze man weet zijn publiek letterlijk te betoveren.

[center][img]http://www.groovecollection.nl/forum/images/frontpage/Sept5_This_Is.jpg[/img][/center]
Little Mountain Rocks zorgt in de 2e zaal voor de nodige rock & roll met een aantal house & techno helden van Nederlandse bodem en 1 van LMR's nieuwste aanwinsten uit Oekraine.
Deze aanwinst uit Oekraine is niemand minder dan Eddy Good, ook wel bekend als Caspi & Good, een samenwerking met Matan Caspi. Caspi & Good scoorden dit jaar nog een clubhit met de track 'Magic Bottle' op Little Mountain Recordings.
Uit Rotterdam komt Muzikjunki, Nederland's best bewaarde geheim op house gebied. Met talloze nieuwe releases & remixes op grote labels als Stealth, Spinnin' en natuurlijk LMR is er geen ontkomen meer aan aan deze man en voorspellen wij een grote toekomst.
Love Girls, 1 van LMR's nieuwe acts, zal de zaal voorzien van tech-house & techno van de bovenste plank.
Dit duo is momenteel lekker bezig met recente releases en remixes op labels als Pacha, Strom en LMR en zullen op 5 September ongetwijfeld veel van hun allernieuwste werk laten horen.
Voor de mensen die helemaal los willen gaan op de allernieuwste en lekkerste house hebben we niemand minder dan LMR resident Dan Sanders. Ook voor mensen die anders dansen!
De visuals worden verzorgd door de heren van Snapshow.

De basement wordt gehost door Partyscene.nl .
Deze populaire online dance community zorgt er voor dat de liefhebbers van disco, fidget en dikke electro niets te kort komen en zeker niet voor hun rust de basement in hoeven te komen.
Partyscene heeft namelijk drie Amsterdamse helden van Heroes Agency geprogrammeerd die wel raad weten met een kelder.
Rubix, Homework en The Heykids zijn verantwoordelijk voor de feestgarantie en zullen er voor zorgen dat het zweet van het plafond druppelt! Komt dat zien, komt dat horen (en voelen)!

Tijdens deze editie van This Is Amsterdam zal er ook exclusieve merchandise worden verkocht van This Is, Little Mountain Rocks en Sander Kleinenberg. Neem daarom zeker een kijkje bij de speciale merchandise stand in de hal van Paradiso.

Koop nu je kaarten in de voorverkoop via Ticketservice voor de prijs van 19 euro.
Mochten er nog kaarten aan de deur beschikbaar zijn, dan zullen deze 22 euro per stuk kosten.



We verloten voor dit feest 2 gastenlijstplekken !!!
Mail voor Woensdag 2 september je forum- en je volledige naam naar:
guestlist@groovecollection.nl


Top
   
 Post subject: Re: This Is Amsterdam
PostPosted: 05 Sep 2009, 13:19 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Sep 2005, 14:01
Posts: 1558
Location: Hilversum
En, wie heeft er gewonnen??


Top
   
 Post subject: Re: This Is Amsterdam
PostPosted: 05 Sep 2009, 21:33 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
Omdat je zo graag wilt, jij. :)

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
 Post subject: Re: This Is Amsterdam
PostPosted: 05 Sep 2009, 23:34 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Sep 2005, 14:01
Posts: 1558
Location: Hilversum
Helaas pindakaas. Het kan niet altijd feest zijn, Ik ben het in ieder geval niet. Zit dan ook heerlik met een wijntje van Hernan thuis te genieten :tune


Top
   
 Post subject: Re: This Is Amsterdam
PostPosted: 06 Sep 2009, 07:42 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
Moet dat niet zijn: Zit dan ook heerlijk met Hernan van een wijntje te genieten? ;)

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
 Post subject: Re: This Is Amsterdam
PostPosted: 06 Sep 2009, 13:12 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Sep 2005, 14:01
Posts: 1558
Location: Hilversum
haha, dat is beter inderdaad. Nu was het net of ik een wijntje van het merk hernan zat te nuttigen ;) Maar je begreep wel wat ik bedoelde.


Top
   
 Post subject: Re: This Is Amsterdam
PostPosted: 06 Sep 2009, 13:26 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
ik lees hem wéér anders: chantal, met een wijntje thuis, aan het genieten van hernan. uhm... ik zie hier weer iets erotisch in, maar dat ligt aan mij denk ik.


Top
   
 Post subject: Re: This Is Amsterdam
PostPosted: 06 Sep 2009, 16:10 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
En ík las em weer dat Hernan bij Chantal op n tijgervel voor de open haard ligt in zn string met een roos tussen zn tanden en dat ze samen lekker van één of ander Chateau du Migraine wijntje lagen te genieten. ;)

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
 Post subject: Re: This Is Amsterdam
PostPosted: 06 Sep 2009, 16:14 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 May 2006, 17:56
Posts: 3002
:roll

_________________
"We MKN er een groot feest van!"
"MKN Like No One Can"


Top
   
 Post subject: Re: This Is Amsterdam
PostPosted: 06 Sep 2009, 16:16 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
paulus, die open haard en tijgervel wilde ik ook eerst pennen!!!!! hahahahahaha...wat een toeval..hilarisch...
:lol

paulus, ik zie het helemaal veur me...


Top
   
 Post subject: Re: This Is Amsterdam
PostPosted: 06 Sep 2009, 18:07 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
[quote="C-Jay"]paulus, die open haard en tijgervel wilde ik ook eerst pennen!!!!! hahahahahaha...wat een toeval..

Das geen toeval, Chris....dat heet uit hetzelfde hout gesneden. :)


[quote="C-Jay"]ik zie het helemaal veur me
Ik ook. Chantal die de arme man genadeloos uit mekaar trekt zodattie 's avonds zn gig moet afzeggen wegens gevalletje uitgeput. ;)

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
 Post subject: Re: This Is Amsterdam
PostPosted: 07 Sep 2009, 12:08 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Sep 2005, 14:01
Posts: 1558
Location: Hilversum
zeg mannen, jullie draven nu echt door hoor :roll Hij mag van mij op een tijgervelletje liggen maar die string zie ik er liever niet bij :8o Word ik niet echt wild van :lol

:hat


Top
   
 Post subject: Re: This Is Amsterdam
PostPosted: 07 Sep 2009, 18:45 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
En als ie nou n lekker kontje heeft? :roll

_________________
I love PoesUps!


Top
   
 Post subject: Re: This Is Amsterdam
PostPosted: 07 Sep 2009, 20:56 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 18 Nov 2005, 13:31
Posts: 331
Location: noordwijkerhout
die string is in no time uit.... :p
toch?


Top
   
 Post subject: Re: This Is Amsterdam
PostPosted: 08 Sep 2009, 12:28 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Tuurlijk........ ff tanden erin en hoppa :p

_________________
I love PoesUps!


Top
   
 Post subject: Re: This Is Amsterdam
PostPosted: 08 Sep 2009, 13:30 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
Smeerpijp. ;)

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 16 posts ] 

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 38 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma