It is currently 29 Mar 2024, 00:19

All times are UTC+01:00




Forum locked  This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 13 posts ] 
Author Message
PostPosted: 23 Feb 2006, 20:00 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
Ook dit is wel even het vermelden waard, vooral als je de tweede dag bekijkt die echt heel heel cool is...  Voor de duidelijkheid, extrema heeft dus een tent op paaspop met allemaal leuke dingen

Zaterdag
16:00 - 18:00 Base
18:00 - 18:45 Le Clic
18:45 - 20:30 Jay Samuel
20:30 - 21:15   De Jeugd Van Tegenwoordig
21:15 - 22:00 Handel
22:00 - 23:30 Jamie Anderson
23:30 - 00:30 T. Raumschmiere
00:30 - 02:00 Steve Rachmad


Zondag:
13:00 - 15:00 Infinitize
15:00 - 16:00 Nathan Fake
16:00 - 17:30 Eric de Man
17:30 - 19:00   16 Bit Lolita's
19:00 - 20:00 Kraak & Smaak
20:00 - 21:30 Michel de Hey
21:30 - 23:15 Remy
23:15 - 01:00 Marco Baile

_________________
Do you have any career regrets?

'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 23 Feb 2006, 20:02 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
tyfus hee, takke duur.

52 euro zondag
42 euro zaterdag
za & zo 62 euro

_________________
Do you have any career regrets?



'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 23 Feb 2006, 23:01 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 21 Jun 2005, 19:43
Posts: 597
Location: Utrecht
hmm is wel ontzettend duur ja.. zondag ziet er dan ook wel erg lekker uit!

merk dat er een beetje een overkill aan feesten is haha :lol ik wou dat ik wat dieper kon graven in mn geldzak :p


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 23 Feb 2006, 23:24 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Inderdaad belachelijk duur. Vorig jaar was wel gezellig maar ook vage sfeer. Vooral tenten met harde rock en dito volk en dan twee Extrema tenten waar ook niet echt sfeer was. Ik vind het een rare combi die niet bij elkaar past. Op Lowlands gaan dance en rock beter samen dan in Schijndel volgens mij. Grappig om eens meegemaakt te hebben maar zeker niet voor herhaling vatbaar.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 24 Feb 2006, 05:01 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
oke duidelijk.

die rock tenten staan dan ook wel vage dinge ndie vage types aantrekken :)

op lowlands is het altijd feest.

ik stond 4 jaar terug volslagen wazig de hele avond met een kerel met een heideroosjes tshirt en een hanenkam die ik niet kende bij tiesto jointjes te roken en te springen. best grappig :D

_________________
Do you have any career regrets?



'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 24 Feb 2006, 10:04 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 18:12
Posts: 2121
Voor die prijs kun je het hele terrein afstruinen dus vind het wel meevallen. Is voor het complete plaatje niet aan de dure kant vind ik. Ik heb wel oren voor de zondag, beetje meebleren op hollandse glorie en ff later swingen op crack and smek. :cool

_________________
Brabantse Nachtu !!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 24 Feb 2006, 10:20 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
[quote="sirtimo"]ik stond 4 jaar terug volslagen wazig de hele avond met een kerel met een heideroosjes tshirt en een hanenkam die ik niet kende bij tiesto jointjes te roken en te springen. best grappig :D


:cool

[quote="Bartk"]Voor die prijs kun je het hele terrein afstruinen dus vind het wel meevallen. Is voor het complete plaatje niet aan de dure kant vind ik.

Het is een zeer klein terrein if you ask me. Ben je er ooit geweest? het is echt geen heerlijk groot struin terrein, tis een klein rondje lopen en dat was het :)

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 24 Feb 2006, 11:57 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 18:12
Posts: 2121
zou de eerste keer zijn  :) Maar klein is fijn en met wat biergooiende boeren kan het best gezellig worden.

_________________
Brabantse Nachtu !!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 24 Feb 2006, 12:01 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 12 Jun 2005, 02:02
Posts: 636
[quote="Bartk"]zou de eerste keer zijn  :) Maar klein is fijn en met wat biergooiende boeren kan het best gezellig worden.


En of dat gezellig is  :p Ben twee keer bij een concert van normaal geweest. Gezellig joh, haha. Gewoon bier halen om de ander in het gezicht te kunnen gooien, lache giere brulle   :roll

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 24 Feb 2006, 14:35 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
Over extrema gesproken, ik droomde vannacht dat extrema outdoor tegenwoordig in mijn huis werd gegeven sinds twee jaar, en vond het zo vaag dat het nog extrema outdoor heette. Iedereen liep ook halverwege het feest weg en bij de laatste dj die for some reason marco bailey was was er niemand meer behalve ik dus die stopte er ook maar mee en gin maar naar huis.

_________________
Do you have any career regrets?



'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 24 Feb 2006, 14:49 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 18:12
Posts: 2121
[quote="sirtimo"]Over extrema gesproken, ik droomde vannacht dat extrema outdoor tegenwoordig in mijn huis werd gegeven sinds twee jaar, en vond het zo vaag dat het nog extrema outdoor heette. Iedereen liep ook halverwege het feest weg en bij de laatste dj die for some reason marco bailey was was er niemand meer behalve ik dus die stopte er ook maar mee en gin maar naar huis.


Je verwerkt in je dromen zaken je verdringd sirtimo. Je begint duidelijk erge verslavingssympthonen te vertonen :lol .

_________________
Brabantse Nachtu !!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 24 Feb 2006, 14:51 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 Jun 2005, 13:39
Posts: 510
Location: Voorhout
[quote="sirtimo"]Over extrema gesproken, ik droomde vannacht dat extrema outdoor tegenwoordig in mijn huis werd gegeven sinds twee jaar, en vond het zo vaag dat het nog extrema outdoor heette. Iedereen liep ook halverwege het feest weg en bij de laatste dj die for some reason marco bailey was was er niemand meer behalve ik dus die stopte er ook maar mee en gin maar naar huis.


Behoorlijk natte droom.... :lol

_________________
life vest under your seat!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 24 Feb 2006, 15:04 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 08:44
Posts: 509
Location: Rotterdam
[quote="sirtimo"]Over extrema gesproken, ik droomde vannacht dat extrema outdoor tegenwoordig in mijn huis werd gegeven sinds twee jaar, en vond het zo vaag dat het nog extrema outdoor heette. Iedereen liep ook halverwege het feest weg en bij de laatste dj die for some reason marco bailey was was er niemand meer behalve ik dus die stopte er ook maar mee en gin maar naar huis.


:roll
:roll
:roll

_________________
Don't believe the hype! It's a sequel!


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked  This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 13 posts ] 

All times are UTC+01:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 50 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma