It is currently 28 Mar 2024, 22:33

All times are UTC+01:00




Forum locked  This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 6 posts ] 
Author Message
PostPosted: 08 Sep 2005, 15:30 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 Jun 2005, 09:13
Posts: 710
Location: Arnhem
Superchumbo a.k.a. Tom Stephan komt naar de Panama op Zaterdag 24 September.  :hat

Volledige line-up:

* Tom Stephan
* Roog
* Dunca de la Funk
* ElSandro  :cool

Damage: € 15,-
23.00 - 04.00


Last edited by Bouma-Bros. on 18 Sep 2005, 16:47, edited 1 time in total.

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 12 Sep 2005, 14:15 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Zeer tof voor Sander, verder ruk natuurlijk; Roog, Daniels en Stephan zijn totaal niet mijn smaak...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 18 Sep 2005, 16:46 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 Jun 2005, 09:13
Posts: 710
Location: Arnhem
Iedere laatste zaterdag van de maand is het raak; dan organiseert Armada haar vaste clubavond Famous in de Panama te Amsterdam. Deze maand staat Famous in het teken van de Wowie Zowie album launch.

Het thema van deze Famous is dit maal geheel aan het nieuwe artiestenalbum van Tom Stephan aka Superchumbo gewijd. Zijn nieuwe album heet Wowie Zowie en de eerste single, ‘Everything U’, van het album stijgt momenteel hard in de charts. Tom Stephan is bekend van zijn samenwerking met Roger Sanchez en Robbie Rivera, maar ook als succesvol remixer van o.a de Pet Shop Boys en Missy Elliot.

Naast Tom Stephan zullen Roog, Dunca de la Funk en ElSandro achter de draaitafel plaats nemen.

Dj Roog kennen we uiteraard van zijn eigen Hardsoul, zoals hij zijn draaistijl vol groovy, vocale en clubby platen heeft gedoopt. Naast maar liefst 225 gigs per jaar in binnen- en buitenland, is Roog de laatste tijd ook zeer actief in de studio. Samen met Jon Cutler bracht hij onlangs een mixalbum uit en er staat nog veel meer te gebeuren nu Roog ook in Amerika voet aan de grond krijgt met zijn Hardsoul Pressings label.

De artiestenlijst van deze Famous is compleet met de aanwezigheid van Dunca de la Funk en ElSandro. Beide dj´s zullen de studio voor hun rekening nemen met hun sexy, tribal, prog/house sound.

Be you, be free, be famous!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 18 Sep 2005, 17:31 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 20:06
Posts: 1527
En hoeveel gastenlijst plekken heb jij voor ons in de aanbieding mr. Bouma ? :)

_________________
Ik ken het klappen van de zweep,
ik ken de regels van het spel,
ik ken de zin van het bestaan,
maar als ik drink dan gaat het wel.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 18 Sep 2005, 18:26 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 15 Jul 2005, 23:23
Posts: 130
Location: Nijmegen
[quote="Partyhardy!"]Zeer tof voor Sander, verder ruk natuurlijk; Roog, Daniels en Stephan zijn totaal niet mijn smaak...


Dit in het achterhoofd houdend is 15 euro natuurlijk veel te veel geld in vergelijking met andere feesten. Maargoed misschien verlaag ik me nu tot het geneuzel van het 'ik zit bij de kapper dus ik moet iets te klagen hebben' plebs. Voor de mensen die desondanks toch verleidt worden door de line-up (mooie kans voor sander, succes!): Viel spass!

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 18 Sep 2005, 21:24 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 Jun 2005, 09:13
Posts: 710
Location: Arnhem
[quote="Joostislost"]En hoeveel gastenlijst plekken heb jij voor ons in de aanbieding mr. Bouma ? :)


Volgende editie(s) van Famous wellicht......  :)

Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked  This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 6 posts ] 

All times are UTC+01:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 53 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma