It is currently 25 Apr 2024, 12:31

All times are UTC+02:00




Forum locked  This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 71 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 04 Oct 2005, 16:47 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Sep 2005, 23:44
Posts: 796
Location: Amsterdam
Ja zeker verrassend!  :o
Als ik ga is het voor Nic en Sander!

Maar ja ff over nadenken om nou meteen 35,- neer te leggen alleen voor hen.

Hoop voor ID&T dat ze het vol krijgen, en anders moeten ze er maar weer een actie tegenaan gooien  :p

_________________
Music is not a choice, it's instinct!!!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 04 Oct 2005, 18:20 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 08 Aug 2005, 03:03
Posts: 592
Location: In de Keukenhof
Doe mij maar die heerlijke feestjes in al die verschillende clubs in Nederland, daar komen over het algemeen toch meer de liefhebbers!! :cool


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 04 Oct 2005, 19:41 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
[quote="daan"]Maar ja ff over nadenken om nou meteen 35,- neer te leggen alleen voor hen.



waarom krijg jij korting :)

_________________
Do you have any career regrets?

'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 04 Oct 2005, 21:35 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 12 Jun 2005, 13:58
Posts: 98
Location: Rotterdam
[quote="Tijs"](..)

oja en schandalig hoe ze Evil Nine in een hip hop tent durven te zetten!!


In welke zaal zou jij ze indelen dan? Met hun album in mijn achterhoofd vind ik hiphop/breaks niet zo'n vreemde omschrijving  :)

_________________
visible noise


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 05 Oct 2005, 04:26 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
Ook raar dat ze toch die Urban zooi weer programmeren. Trekt net ff de foute mensen.
Was vorig jaar de enige zaal waar er zwaar rellen waren met een steekpartij zelfs.

Dacht dat Id&T die Urban overboord had gegooid,
aangezien het ook het geflopte Ambassador alweer geschrapt had.

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 05 Oct 2005, 09:36 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
maar ik zag toen ik toevallig op de id & t site keek nog zo een groot urban feest van ze in de hmh dus ze zullen er wel meer doorgaan, het zal wel omzet genereren :)

_________________
Do you have any career regrets?



'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 05 Oct 2005, 12:04 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 Jun 2005, 18:20
Posts: 296
Location: Houten/ Utrecht
Evil Nine in de urban zaal! :roll

Krijgen die karl kani 13 in een dozijn figuren me daar toch een koude douche! :lol

_________________
Can I please borrow your umbrella?


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 05 Oct 2005, 15:57 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 Jun 2005, 16:29
Posts: 569
Urban is hip.

Schijnt....

:x

_________________
There was madness in any direction...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 05 Oct 2005, 21:00 
Offline
Moderator
Moderator

Joined: 08 Jun 2005, 22:46
Posts: 404
Location: Den Haag
ik kan me niet herinneren dat ik ooit echt goed urban heb gehoord maar voel om de een of andere reden ook helemaal niet de aandrang me daarin te verdiepen... :(


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 05 Oct 2005, 22:12 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 28 Sep 2005, 14:28
Posts: 94
Ik begrijp best dat ID&T een nieuwe weg wil inslaan wat betreft Innercity na het debacle van vorig jaar, maar schrap je de trance en hardstyle zalen zal je weer met tegenvallende bezoekersaantallen komen te zitten, dus boek dan wat meer headliners in elke zaal. Gewaagd is het zeker, maar je kan er vergif op innemen dat het geen volle bak zal worden. Tja en voor Kleinenberg en Fanciulli ga ik echt geen 50 pleuro neertellen.

Een duidelijke NO dus...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 05 Oct 2005, 23:12 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Jul 2005, 17:13
Posts: 896
Ik heb me vorig jaar prima vermaakt in die underground vergaderzaal waar deep dish en cornuiten moesten draaien.Het was alleen een beetje warm :roll


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 05 Oct 2005, 23:51 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 22:19
Posts: 536
Location: Amsterdam
Housefeesten krijgen van verkeerde interpreten soms het stempel "zien en gezien worden". Ik ben wel eens op een urbanfeest geweest, en daar heb ik dat gevoel eigenlijk veeeel sterker. niet mijn ding.

_________________
...Geen gespreks voor het huwelijk!...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 12 Oct 2005, 22:49 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 18 Sep 2005, 23:54
Posts: 1655
Location: Haarlem
Vind het een erg gewaagde line up voor zo'n groot indoor feest. Vind m persoonlijk niet slecht voor ID&T begrippen en het is vrij wonderbaarlijk dat ze zelfs een minmal area hebben. Had ik zelf nooit verwacht van id&t. Maar goed, denk dat ze zo geen volle zalen zullen trekken..  :rolleyes  Of verlagen ze de entree naar 10 euro...?


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 20 Oct 2005, 17:31 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 22:47
Posts: 2263
Location: Utrecht
[quote]In 1999 luidde ID&T met Innercity een nieuwe fase in voor de Nederlandse dancehistorie. Nooit eerder had ons land een indoor dancefeest van deze omvang gekend. 25.000 man togen naar de Amsterdamse RAI voor een nieuw soort belevenis - die van het mega-indoor dance-evenement. Terugkijkend kan de eerste Innercity als een mijlpaal worden gezien voor de Nederlandse dancecultuur, omdat daarmee de stroming pas echt mainstream werd. Housen was niet langer een kwestie van dansen op muziek, ook de show eromheen werd van cruciaal belang. Megafeesten kregen thema's: op Sensation White kwam je in het wit, op Innercity Moscow hingen hamers en sikkels aan de muren en bij Innercity Rio de Janeiro werd je omringd door sambadansers.

Maar dit jaar slaat de organisatie van Innercity een nieuwe weg in. "Muziek en artiest moeten weer centraal komen te staan", zo kopt het persbericht van ID&T. Op de editie van 17 december worden nieuwe stijlen als electro, techno, minimal en urban gepromoot en zijn de traditionele trance en hardstyle ver te zoeken. Een opmerkelijke koerswijziging voor een evenement dat het vooral moest hebben van die commerciëlere stromingen. En een gewaagde zet voor het bedrijf dat dit jaar een aantal tegenslagen te verduren had, zoals het opgeven van Slam FM en het afblazen van NJOY.

"Laten we wel wezen: het ging vorig jaar niet van een leien dakje met Innercity", zegt ID&T directeur Duncan Stutterheim. De voorverkoop liep toen zo slecht, dat de organisatie besloot om twee mensen op één kaartje binnen te laten. Het zou de drukste editie ooit worden. Maar de tegenvallende kaartverkoop was een teken aan de wand voor ID&T. "We zijn toen in beraad gegaan", vertelt Stutterheim, "en hebben ons gebogen over de komende vijf jaar". Er werd gekeken naar het hele spectrum dat de dance-cultuur omvat, en welk aandeel van dat spectrum vertegenwoordigd was bij ID&T, vertelt hij. "Q-dance, een dochterorganisatie van ID&T, deed al genoeg op het gebied van trance en hardstyle. Wij wilden ons met Innercity meer gaan richten op wat er in de clubs leeft", aldus Stutterheim. En dat bleken stijlen als electro en minimal te zijn.

Innercity moet progressief zijn, vindt Stutterheim. Op Mysteryland, het jaarlijkse outdoor festival van ID&T, kent hij het leeuwendeel van de acts. Maar in de RAI wil hij een line-up zien met voor hem grotendeels onbekende acts. Stutterheim: "Ik ben nu midden dertig en ga niet meer elke dag uit. Dus mijn muzikale kennis strookt niet altijd meer met wat er voor nieuws in het uitgaansleven gebeurt". Bovendien, vindt Stutterheim, heeft ID&T zich de laatste jaren te veel gericht op kwantiteit in plaats van kwaliteit. "We moeten ons meer bezig houden met de materie", zegt hij. In plaats van zoveel mogelijk namen te hebben, wil Stutterheim weten wie ze zijn. En in plaats van een volgepropte RAI kiest hij liever voor minder mensen en meer comfort. "Ik wil geen éénrichtingsverkeerborden meer zien op een feest", verzucht hij.

Of het publiek de rigoureuze zet van ID&T ook daadwerkelijk pikt, is een andere zaak. Op de online dancecommunity Partyflock zijn de boze reacties niet van de lucht. Veel hardstylers en tranceliefhebbers voelen zich gepiepeld. Bij ID&T stromen de mailtjes binnen. "Die variëren van pissig tot wild enthousiast", vertelt Stutterheim, "maar dat is logisch met zo'n omslag". Stutterheim ontkent dat hij geen progressie ziet in trance en hardstyle. "Die stijlen zullen altijd blijven bestaan", denkt hij. "Ze zullen zich blijven ontwikkelen, net als andere dance-stromingen". Maar dance is volgens hem al lang niet meer als één stroming te zien. "Op een evenement als Mysteryland zie je bijvoorbeeld dat mensen even over het terrein lopen en dan bij de tent met hun eigen stijl blijven hangen", zegt hij. Of ID&T de techno-, electro- en minimalliefhebbers snel voor zich zal winnen weet Stutterheim niet. "We verwachten dit jaar tussen de tien- en de vijftienduizend man. Dat betekent dat we verlies gaan lijden aan deze editie", zegt hij. Maar dat risico is hij bereid te nemen.


Staan wel leuke dingen in, geen éénrichtingsverkeer mee...en ze gaan er nu al vanuit dat ze verlies gaan lijden aan deze innercity. Spaarpotje zal nog wel goed gevuld zijn dus  ;)

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 20 Oct 2005, 18:51 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 09 Oct 2005, 09:57
Posts: 82
Dit is een feest waar je mij echt niet (meer) zult vinden. Het feit dat er éénrichtingsverkeer moet zijn op een avondje uit is eigenlijk al te bizar voor woorden... Pluspuntje dus wel dat deze dit jaar afgeschaft is. Ook de line-up in de main is best verrassend, maar dat soort area's vind ik meestal toch te massaal.

Doe mij maar een clubavondje!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 20 Oct 2005, 20:56 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Oct 2005, 17:58
Posts: 67
Location: Roosendaal
Na de drama van vorig jaar (eenrichtingsverkeer) zien ze mij ook niet meer op masale feesten. Dus de komende jaren alleen nog maar clubavondjes.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 21 Oct 2005, 18:40 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Oct 2005, 22:26
Posts: 65
Location: Amsterdam
Nee, ook geen Innercity meer voor mij.... die intieme feestjes zijn toch wel zo fijn. Al was Awakenings wel weer top.....  :)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 24 Nov 2005, 18:54 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 18:17
Posts: 2315
Location: Denver, Co, USA
Na het horen van soulwax niteversions (= 2 many dj's) en dan nog sander k heb ik wel zin om te gaan..ben wel eens benieuwd wat het wordt

:)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 24 Nov 2005, 19:51 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 22:47
Posts: 2263
Location: Utrecht
filmpje van booka shade wat op de site staat is ook errug  8-)  8-)
Kijken of ik wat win met die innercity game  ;)
http://innercity.id-t.com/innercity2005 ... ashade.wmv


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 24 Nov 2005, 23:39 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Sep 2005, 23:44
Posts: 796
Location: Amsterdam
daan wrote:
Maar ja ff over nadenken om nou meteen 35,- neer te leggen alleen voor hen.




waarom krijg jij korting  :)




Geen idee hoe ik daar bij kwam, bloedpropje denk ik  :lol

_________________
Music is not a choice, it's instinct!!!


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked  This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 71 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 55 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma