It is currently 29 Mar 2024, 14:37

All times are UTC+01:00




Forum locked  This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 42 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 28 Nov 2005, 17:21 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
[quote="Kale Bats"]Komt vanwege mijn hersenschudding, dan doe je soms gekke dingen :p. Als ik weer helemaal beter ben dan zal ik deze account deleten. Dit gaat namelijk wel ten koste van mijn geloofwaardigheid :D


Ik dacht ook al, ik zag de naam Kale Bats, en ik dacht: dat is New Wave!  :roll  :roll
En ja hoor, het kan ook niet anders :D Ben je ziek Tim, op een progressiveboard??  :lol

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 28 Nov 2005, 20:06 
Offline
just started
just started

Joined: 20 Nov 2005, 23:47
Posts: 3
Ja, zit al week thuis. :p
heb 2 weken geleden een lichte hersenschudding opgelopen. 1 week me erondgelopen dus herstel je niet. Zit nu een week thuis en het gaat nog langer duren. Ook me nekspieren zijn gekneust. Hoop geen whipelash. Kussengevecht kan gevaarlijk zijn. :) Trouwens, toen ik aan het VJ'en was had ik die hersenschudding al. :p Als ik weer toerekeningsvatbaar ben dan zal ik er nog over nadenken wat ik hier precies doe :p


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 02 Dec 2005, 20:36 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 27 Jun 2005, 13:18
Posts: 39
Location: Vianen
[quote="Harmen"]alweer geen minimal?????

Eindelijk geen minimal geneuzel meer op awakenings, minimal is leuk voor in een kleine club. In de westergas moet het gewoon echte techno zijn. Met die minimal gaat het gewoon niet echt los.

Je hoeft ook niet los te kunnen gaan op een stijl om ervan te genieten. Steve Bug, Melon, Villalobos, Tanaka.. allemaal erg geslaagde sets in de westergas. Van mij mag dat wel vaker!

Dat gebeuk verveelt pas snel, klinkt na een tijdje echt allemaal hetzelfde. Muzikaal gezien in veel gevallen totaal niet interessant imo.

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 13 Dec 2005, 10:56 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 17 Oct 2005, 20:49
Posts: 53
Location: Amsterdam
Ik ben er zeker op de zaterdag bij!

Umek doet het ook altijd wel goed hier. Preach op Dance Valley gehoord, vond het toen wel erg lekker, dus ben wel benieuwd wat het deze keer wordt.

Jay Denham heb ik voor het eerst en laatst gezien op Defqon 1 in 2003, maar ik geniet nu nog van die set destijds. Ben dus zeer benieuwd hoe dat gaat worden :D


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 13 Dec 2005, 21:51 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Ik zie nu net dat dit tegelijk is met Howells in de Panama (als dat nog doorgaat). Gezien het feit dat de vorige keer Howells in de Panama het beste feest van 2005 is, ben ik daar toch te vinden (MITS mijn vriendin niet heel fijn haar verjaardag dan wil vieren aangezien ze de 9e jarig is).

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 13 Dec 2005, 23:29 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 18 Sep 2005, 23:54
Posts: 1655
Location: Haarlem
[quote="SnuggLe"]Ik zie nu net dat dit tegelijk is met Howells in de Panama (als dat nog doorgaat). Gezien het feit dat de vorige keer Howells in de Panama het beste feest van 2005 is, ben ik daar toch te vinden (MITS mijn vriendin niet heel fijn haar verjaardag dan wil vieren aangezien ze de 9e jarig is).


Gewoon meenemen,  gaat ze een prima verjaardag tegemoet!  ;)

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 13 Dec 2005, 23:59 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 25 Jun 2005, 23:02
Posts: 914
Location: Hilversum
[quote]met Howells in de Panama (als dat nog doorgaat).


Gaat 100% door. Staat al op website Panama... Makkelijke keuze dus... :hat

_________________
deepsexyfuturistictechfunkhouse...that's what I like ...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 08 Jan 2006, 00:04 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Nov 2005, 18:16
Posts: 148
Location: amsterdam
waarschijnlijk aanwezig op de zaterdag. Lekkere line up in mijn ogen. En wil nu toch ook wel een x in de legendarische gashouder uit me dak gaan!

_________________
Well, oiled, that's what you are ! Come on, and ride, in my muscle car


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 09 Jan 2006, 01:50 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 02 Oct 2005, 12:35
Posts: 2670
Location: @ Home
Ik heb nog wat livesets kunnen vinden van de vorige aflevering in 2005.

Mocht je interesse hebben PM me dan even

Hardcell & Grindvik is erg goed te verteren  :p

_________________
Eenieder die vecht voor de toekomst, leeft er nu al in.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 09 Jan 2006, 23:56 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 21:40
Posts: 318
Location: amsterdam
[quote="Nolo"]En wil nu toch ook wel een x in de legendarische gashouder uit me dak gaan!


dat heb ik ook wel een beetje, Howells in de panama heb ik de vorige keer ook gezien, deze keer even wat anders. Bovendien kan hiernaartoe makkelijker vrienden meenemen... :oops

_________________
"We're fools whether we dance or not, so we might as well dance." Japanese Proverb


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 12 Jan 2006, 08:36 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Oct 2005, 22:26
Posts: 65
Location: Amsterdam
Zin in!!! Vanaf de berg in Frankrijk direct door zaterdag, helemaal lekker...  :)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 30 Jan 2006, 23:44 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Nov 2005, 18:16
Posts: 148
Location: amsterdam
ik was te laat voor een kaartje te bemachtigen maar ik wil wel graag. Nu heb ik even op marktplaats gekeken en ik kan nog een kaartje krijgen. Maar de persoon die de kaart aanbiedt vermelde gelijk erbij dat het geen ticketbox kaart is maar een awakenings kaart die je bij de platenzaak koopt.. Merkwaardig verhaal dus,en om nou voor 50 eu genaaid te worden. Heeft iemand toevallig ook zo'n kaart?

_________________
Well, oiled, that's what you are ! Come on, and ride, in my muscle car


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 31 Jan 2006, 00:23 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
[quote="Nolo"]ik was te laat voor een kaartje te bemachtigen maar ik wil wel graag. Nu heb ik even op marktplaats gekeken en ik kan nog een kaartje krijgen. Maar de persoon die de kaart aanbiedt vermelde gelijk erbij dat het geen ticketbox kaart is maar een awakenings kaart die je bij de platenzaak koopt.. Merkwaardig verhaal dus,en om nou voor 50 eu genaaid te worden. Heeft iemand toevallig ook zo'n kaart?


Normaal gesproken hebben ze ook eigen tickets ja, van die hele kleine chip kaartjes.

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 31 Jan 2006, 09:17 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 02 Oct 2005, 12:49
Posts: 325
Location: Zoetermeer
[quote="Nolo"]ik was te laat voor een kaartje te bemachtigen maar ik wil wel graag.


Ik had ook willen gaan naar de zaterdag, maar in ene keer uit verkocht, wel minder.
Normaal gesproken staat er altijd op de site vermeld dat het bijna is uitverkocht en dat je naar de winkel moet rennen, maar nu lieten ze daar niets van blijken. :\\

Nou ja alleen Howells in het weekend is ook wel goed. :)

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 31 Jan 2006, 11:33 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Nov 2005, 18:16
Posts: 148
Location: amsterdam
[quote="groovin4joy"][quote="Nolo"]ik was te laat voor een kaartje te bemachtigen maar ik wil wel graag.


Ik had ook willen gaan naar de zaterdag, maar in ene keer uit verkocht, wel minder.
Normaal gesproken staat er altijd op de site vermeld dat het bijna is uitverkocht en dat je naar de winkel moet rennen, maar nu lieten ze daar niets van blijken. :\\

Nou ja alleen Howells in het weekend is ook wel goed. :)
Ja idd ik keek vrijdagavond op de awakenings site of het al uitverkocht was stond nog niets op. Dus ik ga zaterdagochtend vrolijk door de kou op mijn fietstje naar de ticketbox uitverkocht jammer joh :(

_________________
Well, oiled, that's what you are ! Come on, and ride, in my muscle car


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 06 Feb 2006, 10:21 
Offline
Moderator
Moderator

Joined: 08 Jun 2005, 22:46
Posts: 404
Location: Den Haag
als iemand nog een kaartje over heeft, hoor ik het graag. PM me ff dan aub.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 07 Feb 2006, 13:26 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 07 Feb 2006, 12:46
Posts: 46
Location: Nijmegen
Dylan Drazen... (Y)  lekkerrrr


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 07 Feb 2006, 20:45 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Nov 2005, 18:16
Posts: 148
Location: amsterdam
Kaartje gekocht via marktplaats! ik ben dus aanwezig. Ik heb er zeker zin in. Ben te herkennen aan een zwarte hoed en waarschijnlijk grote zonnebril :) Op de zaterdag welteverstaan..

_________________
Well, oiled, that's what you are ! Come on, and ride, in my muscle car


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 07 Feb 2006, 23:28 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 18 Sep 2005, 23:54
Posts: 1655
Location: Haarlem
[quote="Nolo"]Kaartje gekocht via marktplaats! ik ben dus aanwezig. Ik heb er zeker zin in. Ben te herkennen aan een zwarte hoed en waarschijnlijk grote zonnebril :) Op de zaterdag welteverstaan..


ik heb een witte baard en rode muts op ...  :8o

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 09 Feb 2006, 10:35 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 21:40
Posts: 318
Location: amsterdam
ben je dan ook groot?

_________________
"We're fools whether we dance or not, so we might as well dance." Japanese Proverb


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked  This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 42 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 Next

All times are UTC+01:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 63 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma