It is currently 25 Apr 2024, 07:43

All times are UTC+02:00




Forum locked  This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 13 posts ] 
Author Message
PostPosted: 16 Jan 2006, 15:46 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 20 Dec 2005, 01:18
Posts: 51
Location: Amsterdam
Deze tekst komt van de site van het Patronaat. (.nl erachter en je bent er)
Alexander Kowalski is een aanrader, zeker live en zeker als je van de wat hardere diepe minimal-achtige stijl houdt. Joris Voorn draait m regelmatig bijvoorbeeld.
Helaas wel op een vrijdag, dat betekent dat ik er niet bij kan zijn jammer! Anders ging ik zeker!

TECHNOVISION & FULL SPECTRUM Present:
ALEXANDER KOWALSKI (GER),
the MFA (UK)
+ DJ Bart Skils (Volt, Traffic)
+ DJ Nuno dos Santos (Full Spectrum)


Technovision heeft een paar behoorlijke toppers van stal gehaald. Dit keer maar liefst twee live acts. De Duitse Alexander Kowalski werd ontdekt na een optreden in de bunker van de beruchte Berlijnse club Tresor. Sterke releases op het label van de club waren daarna snel geboren. De tracks werden per toeval opgepikt door Heiko Laux eigenaar van het Kanzleramt label, hij was direct overtuigt van zijn kwaliteiten en tekende Kowalski voor zijn label. Daarna ging het balletje pas echt rollen. Inmiddels worden zijn platen gedraaid door de ‘superstar’ techno DJs over de gehele wereld.
Het Britse MFA is herhaaldelijk vergeleken met zwaargewichten als Chemical Brothers, Orbital en Underworld. Is dit de topper van de toekomst? Als het aan ons ligt wel. Verwacht een eclectische mix van breaks, techno, trance en electro!
De twee live acts worden omlijst door DJs Bart Skils en Nuno dos Santos. Bart is resident van de toonaangevende feesten Volt en Static en haalde keer op keer de absolute top van de technoscene naar Nederland. Nuno dos Santos is de vaste DJ van Full Spectrum en zette al meerdere keren de zalen van Patronaat op zn kop!


Top
   
 Post subject: Klinkt goed...
PostPosted: 16 Jan 2006, 15:56 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 01 Nov 2005, 17:25
Posts: 88
Location: Haarlem
Klinkt inderdaad lekker, maar ook ik ben aan t werk tot 1.30 uur, kweet niet of ik daarna nog zin heb... Maar wie weet... t is om de hoek...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 16 Jan 2006, 16:10 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 20 Dec 2005, 01:18
Posts: 51
Location: Amsterdam
ik zou gaan als ik jou was!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 16 Jan 2006, 20:13 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Ik zou niet gaan...als je Kowalski al een keer gezien hebt. Of dat moet langer dan 5 jaar geleden zijn, want zo lang duurt het ongeveer voordat Alexandertje zijn set/act aanpast. Te-ring, niet normaal, hij is erger dan Holden.

Vind zijn producties/cd's helemaal top (zoals The Lost Chamber en Stranger than Black op zijn Progress-album), maar zijn act is al-tijd hetzelfde. Leuk voor een keer, meer niet.

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 16 Jan 2006, 22:30 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 01 Nov 2005, 17:25
Posts: 88
Location: Haarlem
[quote="SnuggLe"]Ik zou niet gaan...als je Kowalski al een keer gezien hebt. Of dat moet langer dan 5 jaar geleden zijn, want zo lang duurt het ongeveer voordat Alexandertje zijn set/act aanpast. Te-ring, niet normaal, hij is erger dan Holden.

Vind zijn producties/cd's helemaal top (zoals The Lost Chamber en Stranger than Black op zijn Progress-album), maar zijn act is al-tijd hetzelfde. Leuk voor een keer, meer niet.


Kmoet je eerlijk zeggen dat ik m nog nooit live heb gezien. Ken m eigenlijk alleen van z'n producties. Maar je bedoelt dat ie altijd tzelfde ding doet dus... Ach... kzou altijd even kunnen langsgaan, of vind je dat ie uberhaupt gewoon klote is live?

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 16 Jan 2006, 22:36 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Sep 2005, 09:58
Posts: 479
Location: Near Utrecht
[quote="maartenvr"][quote="SnuggLe"]Ik zou niet gaan...als je Kowalski al een keer gezien hebt. Of dat moet langer dan 5 jaar geleden zijn, want zo lang duurt het ongeveer voordat Alexandertje zijn set/act aanpast. Te-ring, niet normaal, hij is erger dan Holden.

Vind zijn producties/cd's helemaal top (zoals The Lost Chamber en Stranger than Black op zijn Progress-album), maar zijn act is al-tijd hetzelfde. Leuk voor een keer, meer niet.


Kmoet je eerlijk zeggen dat ik m nog nooit live heb gezien. Ken m eigenlijk alleen van z'n producties. Maar je bedoelt dat ie altijd tzelfde ding doet dus... Ach... kzou altijd even kunnen langsgaan, of vind je dat ie uberhaupt gewoon klote is live?
Als je hem nog nooit live gezien hebt, zou ik dat zeker eens gaan doen :)

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 17 Jan 2006, 10:22 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
[quote="maartenvr"][quote="SnuggLe"]Ik zou niet gaan...als je Kowalski al een keer gezien hebt. Of dat moet langer dan 5 jaar geleden zijn, want zo lang duurt het ongeveer voordat Alexandertje zijn set/act aanpast. Te-ring, niet normaal, hij is erger dan Holden.

Vind zijn producties/cd's helemaal top (zoals The Lost Chamber en Stranger than Black op zijn Progress-album), maar zijn act is al-tijd hetzelfde. Leuk voor een keer, meer niet.


Kmoet je eerlijk zeggen dat ik m nog nooit live heb gezien. Ken m eigenlijk alleen van z'n producties. Maar je bedoelt dat ie altijd tzelfde ding doet dus... Ach... kzou altijd even kunnen langsgaan, of vind je dat ie uberhaupt gewoon klote is live?

Ik ga wel met Phor mee: het is leuk als je hem nog nooit live hebt gezien.
Maar heb je hem als eens gezien, dan is een 2e keer niet de moeite waard.

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 17 Jan 2006, 13:07 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 17 Jun 2005, 19:28
Posts: 139
Ben ook al een aantal jaren fan van zijn producties en heb z'n live met NYE kunnen meemaken. Is leuk voor een half uur maar aangezien zijn producties allemaal wel een vergelijkbare sound hebben zit je eigenlijk de hele tijd naar hetzelfde te luisteren...

Maar aangezien MFA ook op de line up staat kan dit wel een leuk feest worden!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 17 Jan 2006, 14:49 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 20 Sep 2005, 18:17
Posts: 58
Location: Amsterdam
Ik heb Alexander volgens mij een keer gezien in de P60 met Joris Voorn samen (toch Rogier?) en dat vonk toen echt super leuk. Ik had toen niet verwacht dat ik techno leuk kon vinden, dus mss ga ik nu ook wel. Haarlem is wel goede locatie, lekker dichtbij.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 17 Jan 2006, 15:59 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 21 Jun 2005, 19:43
Posts: 597
Location: Utrecht
ja klopt daar was je bij :p
Melodische techno daar hou ik wel van, alleen haarlem.. Tenzij ik daar niet ergens kan overnachten ga ik niet


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 24 Jan 2006, 11:46 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 20 Sep 2005, 18:17
Posts: 58
Location: Amsterdam
He Rogiertje, ik ga niet meer. Wil ff wat geld besparen, want februari wordt al n dure maand. Verder gaat Brenda ook niet dus wordt lastig overnachten...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 25 Jan 2006, 23:03 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Sep 2005, 09:58
Posts: 479
Location: Near Utrecht
Ik ben d'r bij! :)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 26 Jan 2006, 10:13 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 21 Jun 2005, 19:43
Posts: 597
Location: Utrecht
[quote="esrem"]He Rogiertje, ik ga niet meer. Wil ff wat geld besparen, want februari wordt al n dure maand. Verder gaat Brenda ook niet dus wordt lastig overnachten...


oke jammer, nja opzich puilt mijn portemonnee ook niet bepaald uit dus heel erg is het niet :)

Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked  This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 13 posts ] 

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 50 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma