It is currently 28 Mar 2024, 21:50

All times are UTC+01:00




Forum locked  This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 4 posts ] 
Author Message
PostPosted: 13 May 2013, 15:29 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
Daar gaan we weer, de Juni editie van The Sessions.

[rimg]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/253198_448089395281287_180916257_n.jpg[/rimg]


Top
   
PostPosted: 13 May 2013, 21:56 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 02 Oct 2005, 12:35
Posts: 2670
Location: @ Home
Je boekt veel onbekende DJ's (voor mij dan) (Y)

Wat is je filosofie?

_________________
Eenieder die vecht voor de toekomst, leeft er nu al in.


Top
   
PostPosted: 13 May 2013, 22:17 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
1. Ze moeten heel goed zijn en hun muziek ook
2. Ik moet er een klik mee hebben: met de persoon en de muziek 8-) In club NL ken ik de dj's allemaal persoonlijk die tot nu toe draaiden...voor mij moet het ook een leuke avond zijn, qua muziek en gezelligheid
3. En heel makkelijk, het is ook een geldkwestie dat er geen huge acts staan : ik kan hier nou eenmaal niet op een 1e zondag van de maand dikke dure namen neer zetten, dat loont nu niet. Misschien ooit, maar niet nu. Ondanks dat, high quality feest zeg ik.
4. Waar mogelijk zet ik af en toe een grotere naam neer als dat kan. Zo heb ik bijvoorbeeld in Augustus Scotty A omdat hij dit combineert met een weekendje Amsterdam. En ik ben ook bezig met de TimeWriter en Terry Lee Brown. :hat En met ADE natuurlijk weer ik, Wisternoff, Seaman & Co. En een keer of 2 zowiezo Jaydee elk jaar.

Simpel he? Vette muziek, goeie vibe..easy going.. onder het mom "had ik dit zelf een leuke avond gevonden?" Beetje wat jerry ook heeft volgens mij. doe het maar zelf, dan gebeurt het tenminste goed.
Grote namen zijn geen garantie voor goede sets en kleinere namen kunnen echt absurd goed bezig zijn.

De avond wil ik vooral bouwen rondom mijn eigen naam, The Sessions, een redelijk uitgebreide vaste groep gast dj's, een groeiende vaste aanhang die om wat voor reden ook liever op zondag dan een andere dag gaat stappen, bekende gezichten, nieuwsgierige toeristen en de kwaliteit van de muziek.
Oftewel: ziet men "C-Jay" of "The Sessions" dan weet je wat je krijgt.. kwaliteit en een hele fijne fuif...zoiets. Wat dat betreft niet veel veranderd door de jaren heen.

Snappu? :cool


Top
   
PostPosted: 17 May 2013, 22:31 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 02 Oct 2005, 12:35
Posts: 2670
Location: @ Home
Mooie insteek (Y)

Bedankt voor de uitgebreide uitleg.

_________________
Eenieder die vecht voor de toekomst, leeft er nu al in.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked  This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 4 posts ] 

All times are UTC+01:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 54 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma