It is currently 28 Mar 2024, 09:44

All times are UTC+01:00




Post new topic  Reply to topic  [ 2 posts ] 
Author Message
 Post subject: NYE @ Club NL
PostPosted: 01 Jan 2014, 23:24 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
Na enige stress de laatste dagen kwam het uiteindelijk toch nog goed.
We zaten met 2 feestjes die het allebei in de voorverkoop niet zo goed deden.
Dus de 2 samengevoegd en dat heeft geresulteerd in een topfeest.

Ik draaide afgelopen zaterdag nog in club NL, dus nu weer na 3 dagen daar binnen lopen is wel apart. Gelukkig was het al voor 12 uur erg druk. Het 12 uur moment was even chaos. Ik dacht dat ik sowieso tot 12 uur zou draaien, dus was niet echt bezig met wat daarna moest gebeuren. Om 12 uur waren de andere dj's er nog steeds niet en werd me verteld dat het 12 uur was. Ik dus snel de muziek uit. Vrienden van mij begonnen luidkeels af te tellen van 10 naar 0 en het publiek deed mee. Ik snel het 30 sec loopje van het refrein uit Abba's Happy New Year scherp zetten. In gestart en gelijk op de andere cdj een geschikte eerste track na het 12 uur moment op zoeken (waar ik dus niet over nagedacht had omdat ik niet meer zou draaien). Uiteindelijk alles goed gekomen. De Israƫlische dj mafia kwam eindelijk binnen. Guy Mantzur bleek na mij te gaan. Helaas weer zo'n laptop geneuzel. Sta je dus lekker te draaien hangt er de hele tijd iemand om je heen om alles op te zetten, mixer omhoog om kabels aan te sluiten, etc.. 3 platen en 15 minuten verder is hij er eindelijk klaar voor. Dis is precies de reden waarom wij op Floorplay in principe laptop dj's niet laten draaien. Opzouten met de aandacht trekkerij.

Ik draaide zelf lekker uplifting, housey feest muziek. Mantzur ging vanaf zijn eerste track gelijk saaie prog draaien en het energie gehalte op de dansvloer was weg. Mensen begonnen te schuifelen en te kletsen. Hij moest om 1 uur al weer weg omdat hij nog ergens anders moest draaien. Guy J and Sahar Z draaiden vervolgens tot 6 uur samen. De muziek werd langzaam beter, energie ging omhoog en daarmee ook de uitbundige sfeer van het publiek. Al met al een hele leuke avond geworden.

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
 Post subject: Re: NYE @ Club NL
PostPosted: 02 Jan 2014, 09:07 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
Omdat ik door mijn rug was gegaan met kerst, had ik niet verwacht hier nog te eindigen.... ruggetje was nog niet 100% helaas, hele kerstvakantie plat gelegen. Ook het vuurwerk kijken in de stad ging niet door vanwege de regen, geen zin om zeiknat in de stad te hangen... dus, dan maar een thuisfeestje met mijn vriendin en Moshi samen... nou, dat werd een onverwacht epische avond. :) En rond middernacht lekker rondgelopen in de wijk en vuurwerk gekeken... na ettelijke flessen bubbels etc sprak mijn geliefde om 0345 uur de legendarische woorden: tot hoe laat is club NL eigenlijk open? (Y) (Y)

nou, wij naar buiten, taxi aangehouden en om 4 uur omhelsden we een verbaasde club NL crew en jerry en sherly en aanhang... toch nog 2 uurtjes kostelijk vermaakt. goeie sfeer, typische oud en nieuw vibe...

ik vond persoonlijk guy j en sahar z dodelijk, maar dan ook echt dodelijk saai.. veel te lange overgangen die soms op een loop leken die ze vergeten waren uit te mixen, een tempo dat meer bij een afterparty hoort en nul uitstraling van de heren dj's. nou hoeft dat niet altijd natuurlijk, (Digweed is ook geen handen omhoog fuif nummer) maar voor een oud en nieuw vond ik dit 't allemaal net niet. 't kabbelde maar voort en verder gebeurde er niks. mijn vriendin is stukken minder kritisch dan ik (of GC mensen) maar zelfs haar viel na 20 minuten al op dat het saai was, en ze vroeg of dit nu aan haar lag. :)

as said, prima sfeertje hoor en heel goed vermaakt, erg gezellig, maar ik had van deze dj's wel wat meer verwacht.. typisch geval van hoe je NIET moet laptop dj-en.. het gevaar bestaat dat het al heel snel saai / looperig wordt.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 2 posts ] 

All times are UTC+01:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 45 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma