It is currently 28 Mar 2024, 11:42

All times are UTC+01:00




Post new topic  Reply to topic  [ 11 posts ] 
Author Message
 Post subject: Timewarp
PostPosted: 09 Dec 2012, 14:52 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
ben benieuwd hoe jullie het vonden. Volgens mij was de aankleding goed.
Hoe was het geluid? Wie draaien slecht/goed?

Hoe laat ging de ballenbak dicht m.a.w. hoe laat ging c-jay naar huis? :p

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
 Post subject: Re: Timewarp
PostPosted: 09 Dec 2012, 18:40 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 18:12
Posts: 2121
Zelf niet geweest ?

_________________
Brabantse Nachtu !!


Top
   
 Post subject: Re: Timewarp
PostPosted: 09 Dec 2012, 18:44 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
[quote="Jerry"]nee natuurlijk niet

ga al jaren niet meer naar binnen feesten groter dan 2000 man
Of normale clubs of buitenfestival. Voor mij geen rijen meer om binnen te komen, rijen voor een kluisje, rijen voor munten, rijen bij de bar, smerige dixies etc...

Als ik naar een feestje ga wil ik dronken kunnen worden op het mijn tempo ;)



[quote="Jerry"]
Hoe laat ging de ballenbak dicht m.a.w. hoe laat ging c-jay naar huis? :p

:roll

_________________
[url=http://djshawnfarrell.wordpress.com/]DJ Shawn Farrell Blog[/url]
[url=http://progressivehousemusic.wordpress.com/]Progresssive House Blog[/url]


Top
   
 Post subject: Re: Timewarp
PostPosted: 10 Dec 2012, 10:10 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 23:50
Posts: 1747
Location: Amsterdam
Binnenkomen was een gekkenhuis... zoektocht naar je kluisje en de kluisjes stonden voor het fouilleergedeelte dus je kon er na afloop pas weer bij. Flinke rij bij het fouilleren en muntjes.
Was uiteindelijk een uur na het parkeren bij Digweed. Die ik dus maar een kwartiertje heb gehoord helaas. Wat ik hoorde was wel vet goed zeg! Digweed op dreef :o Geluid was ook top en de zaal zag er goed uit.
Daarna naar Remy & Darko. Setje was oké, maar helaas was niet overal het geluid zo goed als in de Cave waar Digweed draaide. Kwam er daardoor niet lekker in. Toen naar de zaal ernaast... Paco Osuna. Hij draaide lekker, geluid was beter... maar ook hier vond ik het geluid niet strak genoeg. Hierna Joseph Capriati in de zelfde zaal. Dit had voor mij de set van de avond moeten worden. Ik vond zijn set vet, maar zijn zware sound kwam er gewoon niet echt tot z'n recht helaas.
Toen weer terug naar de Cave... Sven Vath! Vette set, dik geluid... helemaal top! Toen ook besloten om in deze zaal te blijven. Jammer genoeg draaide Gui Boratto na Vath. Liever hadden ze dit omgedraaid. Hij had zeker goed zn best gedaan wat meer stevige techno in zijn set te krijgen. Hardste set die ik van m gehoord heb. Vond het voor dat tijdstip alleen toch nog te spacey. Daarna Egbert met echt een lekker uplifting setje. Om 6.30 voor de drukte naar huis.
De toppers vond ik Digweed, Vath en Egbert (Y) De aankleding in het geheel vond ik niet bijzonder... Alleen in de Cave en de zaal waar Liebing draaide was het top!
Al met al een tegekke avond gehad door de mensen met wie ik was, maar ik had wat meer in de muziek willen opgaan. Die momenten waren er te weinig. Wat gewoon aan t geluid lag. Achteraf had ik gewoon de hele avond in de Cave moeten blijven...

_________________
have a happy period


Top
   
 Post subject: Re: Timewarp
PostPosted: 10 Dec 2012, 10:19 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
LOL. :lol

Marreuhhh... te gek feest. De aankleding in de Cave was echt superieur. Genoeg foto's op internet, maar dat zag er zo uit:

http://www.facebook.com/timewarpofficia ... =3&theater

(Jer, waarom kan ik geen grotere foto links meer plakken dan 500x500 vanaf internet?)

1930 uur pakten we de bus, en in de trein gingen we heerlijk pauperish bier drinken dat we zelf mee hadden genomen... en rond 2030 uur liepen we de Jaarbeurs binnen. Vip ingang, dus dat liep lekker door. Polsbandjes halen en kluisjes liep lekker vlot door, en daarna kwamen we recht tegenover de Cave binnen, op het plein waar ook 538 stond. De Cave zagen we eerst over het hoofd. Zoals altijd, muntjes halen en rondje lopen. In de Playground had Arjuna Schiks toch al zeker 100 man voor z'n neus staan. En het viel me zowiezo op dat het ondanks het tijdstip best al "druk" was op veel plekken.

En bij de Mapping zaal viel m'n bek echt open: ik heb wel vaker "bewegend licht" gezien, maar deze stralen waren echt zo vet, en zo helder!! Stel je het een beetje voor als laserstralen, maar dan dikker. En zo fel, dat als je je hand eronder hield, je echt de warmte voelde. En dat zag er zo uit:

http://www.facebook.com/home.php?ref=lo ... =3&theater

Invite stond hier zijn ding te doen, maar de zaal was te groot voor dat tijdstip. Geluid was absurd goed trouwens. Hard en zuiver, en dat eigenlijk overal. Behalve bij double dutch en stripes. Deze stonden in 1 hal, afgescheiden door...........doek. Nou dan weet je het wel, echo chaos.

Daarna naar de Cave gegaan en gebleven. Hier stond al heel vroeg de zaal vol genoeg om niet leeg te lijken, en niet te vol om een half uur op je bier te moeten wachten... paar duizend man denk ik..prima dus.
Fanciulli warmde goed op, hoewel alle bekenden het erover eens waren dat het laatste half uur niet meer boeiend was. Veel te vlakke slappe tech house zonder enige spanningsboog..

Daarna kwam Digweed, en die was gewoon weer heel erg goed.. enorm diep, en eigenlijk gewoon onversneden progressive met een hele dikke drive. Hij kwam, zag en overwon.. en kwam ook goed tot zijn recht in deze hal. Joelen, schreeuwen, handjes in de lucht... zelfs de (in hele, hele grote getalen aanwezige) 16 jarigen trokken het prima..
En dat viel dus echt op: een zee van jeugd, waarvan velen volgens mij zwaar onder de 18. Trend bij de meisjes van 16: zo min mogelijk aandoen en liefst een hotpant die kapotgesneden was, want: nog steeds te bedekkend.... Hoezee! (Y) Hoogtepunt: een meisje dat slechts een panty aanhad, met een slipje eronder en een riem erop. Vroeger......... :cool

Na Digweed waren we lam, en zijn we naar de trein gehobbeld rond 01 uur. Dit lag ook al in de planning, ivm de dag erna. Dus prima avondje gehad zo 4 uurtjes... in de rij die naar binnen wilde, stonden trouwens 6 op de 10 al zo strak dat ik een fouillering op voorhand al niet nodig achtte.

Nachttrein sloot naadloos aan op de nachtbus, en daar ging het mis: veel te warm, veel te vol, en veel teveel bochten...dus toen we bij ons in de straat stopten (hoe luxe!), heb ik ff heel oldskool de muur van ons pand opnieuw gestuct. :hat

Geluid een 9 (want hard en zuiver, niet overheersend)
Aankleding een 10 (Mapping en Cave)
Sfeer een 8
Meisjes van 16 een 8
Ballenbak een 9
Mijn vriendin een 10
Bar + personeel een 9
WC's een 7 (want veel te druk na 23 uur)

PS
Mega, mega, mega fail voor die zeikerige media, die na 25 jaar house geschiedenis het nog steeds nieuws vinden dat er 85 man opgepakt is met een pilletje op zak. Kom op zeg? Ga eens een kroeg in op zaterdag, daar snuift men zich suf om te kunnen zuipen.. Zo enorm kinderachtig een house feest negatief in het nieuws te brengen, en zo makkelijk ook.
Bah..


Top
   
 Post subject: Re: Timewarp
PostPosted: 10 Dec 2012, 10:27 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 14 May 2011, 23:59
Posts: 1189
Location: Eindhoven
Haha leuk review, ben meerdere malen in de lach geschoten :lol.

_________________
In the beginning there was Jack, and Jack had a groove...


Top
   
 Post subject: Re: Timewarp
PostPosted: 10 Dec 2012, 12:23 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 17 Jul 2010, 17:56
Posts: 768
Iemand z'n telefoon nog gejat? Las op fb veel voorbij komen

_________________
It's JUST muzik


Top
   
 Post subject: Re: Timewarp
PostPosted: 10 Dec 2012, 19:46 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Mooie verhalen (Y)
Jammer en toch ook blij dat ik er niet bij was :\

_________________
I love PoesUps!


Top
   
 Post subject: Re: Timewarp
PostPosted: 10 Dec 2012, 20:27 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 20:06
Posts: 1527
Top verslag, C-Jay!

_________________
Ik ken het klappen van de zweep,
ik ken de regels van het spel,
ik ken de zin van het bestaan,
maar als ik drink dan gaat het wel.


Top
   
 Post subject: Re: Timewarp
PostPosted: 11 Dec 2012, 00:27 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 23 Jun 2005, 23:39
Posts: 2530
Location: in mijn velletje
Nice reports gents!

_________________
beter te dik in je kist, dan een feestje gemist


Top
   
 Post subject: Re: Timewarp
PostPosted: 11 Dec 2012, 10:14 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
[quote="Michie23"]Iemand z'n telefoon nog gejat? Las op fb veel voorbij komen

http://www.spitsnieuws.nl/pl/svt/po/opn ... op-feesten

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 11 posts ] 

All times are UTC+01:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 43 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma