It is currently 28 Mar 2024, 17:12

All times are UTC+01:00




Forum locked  This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 13 posts ] 
Author Message
PostPosted: 09 Jun 2005, 02:34 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
Free Record Shop presenteert na succesvolle edities van Michel de Hey en Danny Howells de release party van niemand minder dan House legende Roger Sanchez! 23 juli is Panama het stomende decor voor de diepe en zwoele klanken van Mr. Sanchez die staat te popelen om zijn CD “Release Yourself – Volume 4” live te delen met zijn Nederlandse fans.

Als iemand de evolutie van house heeft meegemaakt, dan is dat Roger Sanchez wel. Al vanaf 1989 maakt hij platen onder pseudoniemen als The S-Man, A Tribe Called Es en Transatlantic Soul. Daarnaast heeft hij de muziek van popsterren als Michael en Janet Jackson, Jamiroquai, Brand New Havies, Babyface, Diana Ross, Chic en Soul II Soul in een dansbaar jasje gegoten. Uiteindelijk verscheen in 2000 zijn debuutalbum First Contact, bekend van de hitsingle 'Another Chance'. Maar nog bekender is hij van zijn avontuurlijke housesets, veelal te horen tijdens zijn eigen 'Release Yourself'-avonden in New York, Londen, Parijs, Ibiza en nu dus ook in Amsterdam. Naast zijn overbekende clubavond, luisteren meer dan 1 miljoen fans van Roger ook wekelijks naar hun held op de radio die wereldwijd wordt uitgezonden. De naam van de show? Release Yourself natuurlijk.

“Release Yourself – Volume 4” is de ultieme zomer CD en neemt je mee naar plekken waar de zon onder gaat zon en de cocktails rijkelijk vloeien. Disc 1 (Pré-Party) bevat soulvolle deep house tracks zoals Sia ‘Breathe me’ (Mylo Mix), Sueno Soul ‘A better love’ (Rocco Mix), Cube Guys ‘Te Quiero’ en Kaskade ‘Sweet Love’ (Fred Everything Mix). Disc 2 (Party) bestaat uit absolute floor-fillers die je dwingen op te gaan in de dansende massa. Sueno Soul ‘Temp Da Solo’ (David Vendetta remix), Steven Mestre en Wilson Santos ‘Raindance’ (Carl Kennedy remix) en Soul Providers ft. M.Shellers ‘Rise’ (Acappella) sieren o.a. Disc 2.

Stef Vrolijk & 16 bit Lolita’s nemen deze avond hun eigen platen mee en maken er in de kleine zaal weer een feestje van! Hun live sets zijn inmiddels een begrip aan het worden in de Nederlanse house-scene en met bookings deze zomer op Extrema en Mystery Land gaat het helemaal goedkomen met deze boyz. De Belgische Tom de Neef zal hen op zijn eigen wijze opvolgen en zorgen voor een knallende afsluiting van de avond. Haagse Billy the Klit bestormt eveneens als een ware komeet de DJ ladder met zijn eclectische sets en verzamelt elke keer weer een nieuwe schare fans.. Dus kom kijken in zaal 3 en laat je verrassen.

Be there and Release Yourself……………………

Name: FRS presents: Roger Sanchez, Release yourself
Date: 23-07-2005
Time: 23:00
Location: Panama (Oostelijke handelskade 4, Amsterdam)
prijs: 22,- (ex Fee) / deur: 25,-
DJ's: Area 1: Roger Sanchez (all night long)
Area 2: Stef Vrolijk & 16 bit lolita’s, Tom de neef
Area 3: Billy the Klit,
VVK: Exclusief bij Free Record Shop


Last edited by Jerry on 16 Jun 2005, 02:59, edited 1 time in total.

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 12 Jun 2005, 16:09 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 Jun 2005, 08:49
Posts: 546
Location: Noord-Holland-Noord
Mocht het er van komen om dit feest bij te wonen :p Dan echt alleen maar om ( Roger Sanchez ) ECHT WEL !!! ;)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 12 Jun 2005, 21:46 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 Jun 2005, 09:13
Posts: 710
Location: Arnhem
Ik ga hier wel proberen aanwezig te zijn..... :p


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 12 Jun 2005, 23:57 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 09 Jun 2005, 10:53
Posts: 1115
Location: earth
heb niks tegen ze hoor, maar alweer Area 2: Stef Vrolijk & 16 bit lolita’s......Is er geen andere boeker die wat diverser weet op te zetten.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 13 Jun 2005, 01:45 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
Zelfde organisatie als everybody, Smirnoff Experience en die andere FRS dingen.
o.a. Stef dus en die houden altijd de andere zaal of de warm-updj's in eigen beheer.

Ik vind de 16 Bit wel goed, maar af en toe eens wat anders zou zeker wel leuk zijn.
Overkill kan ook nooit goed zijn. Dat trekt geen mensen meer.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 18 Jul 2005, 17:15 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 15 Jul 2005, 22:40
Posts: 1545
Ik vind 16 bit lolitas ook best vet. Eigenlijk wel perfecte muziek voor de studio aangezien ze vrij rustige en vriendelijke house draaien :)

Maar misschien wel beetje saai dat ze altijd die twee daar neerzetten ja :sleep


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 18 Jul 2005, 23:02 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 18:37
Posts: 308
Location: Amsterdam
Ga denk ik toch maar ff kijken zaterdag ... heb m eigenlijk nooit echt gehoord live in een club .. heb wel s een video tje gezien van sanchez met die pioneer cdj's , en dat zag er wel cool uit ook ... mixtechnisch zal er nix op aan te merken zijn denk ik ...

_________________
-Disrespecting Comments are NOT allowed-


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 18 Jul 2005, 23:09 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
Ook al draait tie niet helemaal mijn sound, hij weet echt een feest neer te zetten.
Vette baslijnen, veel live edits, breaks bouwen en wat show. :cool

Op Innercity was hij zo goed dat ik toch af en toe een uurtje terug ben gegaan naar zijn zaal, terwijl Deep Dish in de zaal er naast stonden.

Ik moet helaas zaterdag werken. :(


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 18 Jul 2005, 23:13 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 18:37
Posts: 308
Location: Amsterdam
psies , ik ga voor de show .. mijn muziek zal t ook niet helemaal zijn ... hoorde trouwens een paar jaar geleden wel vaak vette tunes in zn radioshow (heeft ie die trouwens nog?) ..

_________________
-Disrespecting Comments are NOT allowed-


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 18 Jul 2005, 23:34 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
Yep, wordt vrijdagavond laat en zaterdagavond vroeg (herhaling) nog uitgezonden op SlamFM.

Zeker een goede show met goeie gadt dj's

Ik denk dat je je nog wel een beetje gaat verbazen zaterdag.
Ben benieuwd naar je reportje volgende week. :cool


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 19 Jul 2005, 07:26 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
[quote="Egroovez"]psies , ik ga voor de show .. mijn muziek zal t ook niet helemaal zijn ... hoorde trouwens een paar jaar geleden wel vaak vette tunes in zn radioshow (heeft ie die trouwens nog?) ..


Zeg nou allemaal gewoon dat je voor de bloedmooie vrouwen gaat die op deze clubfeesten afkomen, in plaats van voor de show :roll

Als je show wilt, moet je naar Sensation gaan :p

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 20 Jul 2005, 18:05 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 Jun 2005, 09:13
Posts: 710
Location: Arnhem
Present en alweer erg veel zin in! :hat


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 21 Jul 2005, 02:35 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
[quote="Full Circle Management"]Free Record shop presents: Release yourself, Roger Sanchez is uitverkocht!

Roger Sanchez is nauwelijks in Nederland te beluisteren en dus was het te verwachten dat het evenement helemaal ging uitverkopen.
Nu, drie dagen voor het evenement, is de laatste kaart verkocht en is de gastenlijst vol.
De gelukkigen kunnen de gehele avond uit hun dak gaan op de muziek van Roger Sanchez, die tijdens deze avond zijn nieuwe mix album presenteert.

Roger Sanchez draait vanaf 23:00 in de grote zaal. Daarnaast draaien Stef Vrolijk en Tom de Neef in de studio en is vanaf 01:00 uur Billy the Klit in het restaurant te beluisteren.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked  This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 13 posts ] 

All times are UTC+01:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 54 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma