It is currently 29 Mar 2024, 00:53

All times are UTC+01:00




Post new topic  Reply to topic  [ 16 posts ] 
Author Message
 Post subject: Eelke Kleijn
PostPosted: 10 Feb 2007, 22:47 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
Eelke Kleijn is één van Nederlands grootste talenten op het gebied van zowel dj’en als produceren. Nog maar 23 jaar oud, maar steeds harder en nadrukkelijker op weg om zichzelf op de internationale kaart van de dance wereld neer te zetten. Nog maar vier jaar geleden deed de toen 19-jarige Rotterdammer “out of the blue” van zich spreken met zijn ‘4.5 Billion Years/Knowledge Base’ EP. Het net opgerichte Segment Records bracht een gelimiteerde oplage van 250 vinyls uit, maar desondanks waren het mensen als John Digweed en Seb Fontaine die deze plaat op de draaitafel legden. In de jaren daarna hield Eelke zich niet alleen bezig met het produceren van soloplaten, maar ging ook succesvolle samenwerkingen aan met C-Jay en Nick Hogendoorn. Dit had releases op o.a. Tilth Music, Spinifex, Plastik Park en Cyber Records tot gevolg. Afgelopen jaar stopte Eelke met zijn alias Six4Eight waaronder hij samen met Rutger van Bostelen, alias M.I.D.O.R., trance tracks produceerde. Jammer voor mensen als Tiësto, Ferry Corsten en Marco V! Naast zijn productiewerk is Eelke ook nog actief in het dj duo ‘Free Jerk Inlay’ samen met de Libanees Fady Ferraye en heeft hij afgelopen jaar zijn eigen label opgestart onder de naam ‘Outside The Box Music’. Zijn persoon, verleden en zeker ook toekomst geven genoeg stof voor een leuk interview met deze vriendelijke alleskunner.


[color=yellow]Wie en wat is Eelke Kleijn ?[/color]
Ik ben geboren in Rotterdam in juni 1983, nu 23 jaar oud en ben zo'n beetje rond mijn 12e met muziek begonnen. Eerst piano spelen en later rond mijn 18e ben ik zelf ook muziek gaan schrijven.

[color=yellow]Uit wat voor gezin kom je en wat vindt je familie van je keuze voor dj ?[/color]
Ik kom uit een redelijk normaal gezin. Mijn vader werkt voor het Rotterdams haven bedrijf, mijn moeder sinds een jaar of 5 in een bejaardencentrum, maar die was vroeger altijd thuis toen wij opgroeiden. Ik heb ook een broertje van 22 en een zusje van 21.
Ik weet nog wel dat ik mijn eerste draaitafels kocht en mijn pa vroeg of ik wel helemaal goed bij m’n hoofd was. Maar ondertussen hebben ze die mening aardig bijgesteld. Ze hebben me altijd vrijgelaten in mijn keuzes. Nooit gepushed om te gaan studeren, of werken, of iets anders. Ze hebben meer de instelling van 'als jij maar gelukkig bent met wat je doet' en daar ben ik wel heel blij mee. Dat heeft de keuze een stuk makkelijker gemaakt.

[color=yellow]Wanneer en hoe kreeg je het idee/voelde je de drang andere mensen naar jouw favoriete muziek te laten luisteren ?[/color]
Haha, ik denk al heel vroeg. Ik kan me nog herinneren dat ik als klein ventje al constant tapes met eurodance van de radio opnam. Elke week een nieuwe en dan natuurlijk weer elke keer in een andere volgorde. Toendertijd heeft het zich nooit echt verder ontwikkeld tot ik de mogelijkheid kreeg om piano te spelen op de middelbare school,.Vanaf dat moment ben ik me daar vol op gaan storten. Ik denk dat ik toen ik een jaar of 16 was wel echt wist welke kant ik op wilde. Vrienden werden tijdens het uitgaan gek van me als ik iedere track een minuut voor dat ie echt hoorbaar ingemixt werd al herkende (en dat uiteraard ook elke 5 minuten moest melden!).

[color=yellow]Ben je achter de decks dezelfde persoon als in het echte leven of ben je dan meer entertainer/performer/iemand anders ?[/color]
Ik ben denk ik wat rustiger in het echte leven. Ik ben vaak redelijk op mezelf en maak lange dagen in de studio zonder echt veel met mensen om te gaan. Ik studeer ook nog twee dagen in de week Psychologie. Daar kennen vrij weinig mensen me van de muziek en ben ik gewoon mezelf. Ik heb ook niet echt de behoefte om ieder weekend uit te gaan, ik ga eigenlijk alleen voor de écht goede dj’s. En als die dan tegenvallen, of als het geluid slecht is, is ook gelijk mijn hele avond verziekt. Wat dat betreft ben ik wel een perfectionist. Achter de decks ben ik de laatste tijd wat meer losgekomen. Vooral in het buitenland gaan mensen nog écht los en dat slaat dan best wel over op mij als dj. Het geeft wel een enorme kick om mensen echt uit hun dak te zien gaan op muziek die je zelf hebt geschreven.

[align=center][img]http://www.groovecollection.nl/forum/images/interviews/eelke.jpg[/img][/align]
[color=yellow]Er wordt vaak gezegd dat het voor een dj belangrijk is een eigen stijl te hebben, maar uiteindelijk ben je afhankelijk van hetgeen geproduceerd wordt en vist elke dj min of meer in dezelfde vijver. Hoe heb je jouw draaistijl ontwikkeld en ontwikkel je die nog steeds? En hoe onderscheidt je jezelf daarmee van anderen ?[/color]
Ik luister thuis eigenlijk weinig naar andere dj’s. Daardoor word ik niet zo heel erg beïnvloed door wat iedereen draait. Een setje goed luisteren duurt toch al snel twee uur en die tijd besteed ik liever in de studio. Dat geeft ook gelijk leuke situaties, omdat ik soms bepaalde hitjes gewoon niet eens herken. Het geeft je wel de mogelijkheid om puur en alleen naar de muziek te luisteren die wordt aangeboden. Ik probeer veel verschillende stijlen te volgen. Ik pak daar uit wat ik leuk vind en op die manier kan ik mijn eigen sound vorm geven. Er komt zoveel uit dat je toch nog wel een eigen geluid kan creëren denk ik. Mijn sound is wel altijd in beweging. De ene keer draai ik heel minimaal, de maand daarna koop ik misschien meer house platen. Het is ook afhankelijk van mijn stemming. Dat hoor je ook wel in mijn producties terug; die verschillen onderling ook veel in sound.

[color=yellow]In tegenstelling tot de wat oudere generatie heeft jouw generatie dj’s vanaf het begin de beschikking over internet en zijn gigantische, nog steeds groeiende, aanbod van muziek als digitale download. In hoeverre is dit een voordeel voor de kansen van beginnende dj’s als je bedenkt dat het nu voor iedereen vrij laagdrempelig is geworden ?[/color]
Ik denk dat het zowel voordelen als nadelen bied. Als ik naar mezelf kijk; zonder internet was mijn carrière heel anders begonnen, als die überhaupt al was begonnen. Het geeft je als producer de mogelijkheid je muziek op een vrij makkelijke manier bij groot publiek bekend te maken. Anderzijds heeft het vooral voor dj’s misschien nadelen gehad, op een enkeling na. Vergeleken met tien jaar geleden is het aantal dj’s bijna kwadratisch toegenomen. Door die populareit maakt het het voor een beginnend dj die geen producer is wel een stuk moeilijker om aan de bak te komen.

[color=yellow]Daarop voortbouwend: in hoeverre is er sprake van een toename van dj’s die slechts imiteren wat anderen doen ?[/color]
Er is wel een toename, maar dat is logisch aangezien het vak DJ en de dance muziek gewoon een stuk populairder zijn geworden. Maar ik denk dat procentueel gezien het verschil niet zo groot is met tien jaar geleden. En ach, als die dj’s die een ander imiteren gelukkig zijn met hun draaistijl en het publiek heeft het ook naar z'n zin, wie ben ik dan om me daar druk over te maken.

[color=yellow]Kun je tracks die elementen van verschillende stijlen (techno/(tech)house/electro/progressive/ trance) bevatten in het licht zien van het definitieve verdwijnen van hokjes en genre-typeringen ?[/color]
Niet het definitieve verdwijnen, maar zeker wel een stap in die richting. De electro hype van de afgelopen paar jaar, ondanks dat je er veel commentaar op hoort, heeft er wel voor gezorgd dat house, minimal, progressive, etc. allemaal dichter naar elkaar toe zijn gegaan. Het is als dj momenteel zeker makkelijker om crossover te draaien dan een paar jaar geleden. Of het de originaliteit ten goede komt is een tweede. Er wordt voor mijn gevoel wel heel erg veel geïmiteerd. Veel producers vergeten dat je je kunt laten inspireren door iets en daarmee innovatief met je eigen sound in de weer te gaan. Je ziet momenteel veel klakkeloos copy paste werk. Het bijna 1 op 1 namaken van beproefde formules, en dat is jammer.

[color=yellow]Je ziet ook steeds vaker verschillende stijlen op één avond geboekt: het gebeuk van Carl Cox naast de tribal van Danny Howells in de Space en James Holden in Cocoon naast Sven Väth etc. Kun je dat vervlakking, vervaging of samensmelting noemen ?[/color]
Het heeft zowel een positieve als negatieve klank. Ik zou het samensmelting noemen denk ik. Een tijdje geleden liep ik op een groot evenement met een aantal verschillende area's, zogenaamd voor verschillende stijlen, maar waar de muziek toch verdomd veel op elkaar leek. Dat vond ik wel heel jammer, alhoewel we er natuurlijk met zijn allen aan meedoen door meer crossover te draaien. Dus ja, de pot verwijt… moeilijk punt.

[color=yellow]Naast enkele geslaagde voorbeelden wil het echte combineren van live muzikanten naast de dj op het podium nog niet echt lukken. Zijn de twee werelden echt té verschillend ? En hoe denk je dat of ervaar je hoe jullie gezien worden door traditionele muzikanten en hun aanhang ?[/color]
Ik denk dat het combineren van dj en live muziek gewoon niet echt een succes kan worden. Voornamelijk toch doordat een dj niet genoeg vrijheid heeft met de muziek die hij draait. Ik heb zelf een tijdje in een band gespeeld en daar gebeuren gewoon onverwachte dingen. Een gitarist die een paar extra maten aan z'n solo plakt, een extra drum fill in het refrein. Een band die goed op elkaar ingespeeld is zijn helemaal vrij om te doen wat ze willen. De dj beperkt die vrijheid toch door voornamelijk 'pre-made-music' te draaien. Nu kun je daar wel je eigen draai aan geven met bijvoorbeeld Ableton, maar het blijft lastig. Ik maak expres onderscheid tussen dj en producer, omdat ik een producer met een live band zeker wel op het podium zie staan. Kijk naar hoe bijv. Junkie XL op het podium staat en ik zie daar zonder problemen een aantal live muzikanten op in springen. Puur omdat hij 100% controle over zijn eigen muziek, en dus vrijheid, heeft.
Ik denk wel dat onder de traditionele muzikanten de dj nog een bepaalde vervelende bijsmaak heeft, omdat het in hun ogen gaat om het aan elkaar plakken van andermans werk. Eigenlijk kan ik ze dat niet kwalijk nemen. Misschien word ik afgeschoten vanwege deze opmerking, maar feitelijk doen we dat ook. Eigenlijk moet je het ook niet met elkaar willen vergelijken. Het is een ander vak en ook bedoeld voor een ander publiek.

[color=yellow]In 2006 ben je je eigen label ‘Outside The Box Music’ begonnen. Je doet dit ook helemaal in eigen beheer. Kun je wat meer vertellen over het idee om je eigen label te starten en hoe het runnen van een label in de praktijk werkt ?[/color]
Het idee om een label te starten had ik al langer, maar er waren nog niet echt serieuze plannen. Wel ergerde ik me soms aan de manier waarop andere labels werkten. Gewoon over kleine dingetjes zoals betalingen, feedback, etc. Toen ik al een tijdje wat goede tracks van nieuwe artiesten had liggen die nog steeds niet getekend waren dacht ik 'waarom doe ik dat niet?'. Ik had ook nog wat materiaal liggen dat ik zelf uit wou brengen, dat is toen gelijk de eerste release geworden. In de praktijk gaat er voor mij best wel wat werk inzitten, alhoewel dat langzaam een beetje afgenomen is. In het begin was ik veel tijd kwijt aan het ontwerp van de website, het logo (gemaakt door mijn vriendin), contact opnemen met de portals, het opstellen van een promotie plan enzo. Nu dat allemaal gedaan is ligt de basis er gelukkig wel, maar elke nieuwe release blijft toch een hoop werk. Ook omdat ik het allemaal in eigen beheer wil doen. Ik hou ervan om alles onder controle te hebben, maar dat neemt uiteraard ook de nodige inspanning met zich mee.

[color=yellow]De eerste twee releases sloegen goed aan, want ze werden bijzonder goed ontvangen door dj’s als Hernan Cattaneo, Flash Brothers, Bart van Wissen en Moshic. Kun je ons een update geven over wat we van ‘Outside The Box Music’ in 2007 kunnen verwachten ?[/color]
Uiteraard! De volgende release heet Perpetuum Mobile en komt van Evolent (Ron Rüegg & Tobi Traechsel). Hij moet over ongeveer anderhalve maand uitkomen. Ik ga eigenlijk net beginnen met de promotie. Qua stijl is het weer iets nieuws denk ik, hij ligt wat meer in het straatje van de eerste release (techy). Er volgen dit jaar ook nog releases van Inox, Nick Hogendoorn, mijzelf en een aantal andere artiesten. Ik probeer voor Outside the Box een mooie balans te vinden tussen verschillende stijlen: diep, dansbaar en atmosferisch. Releases wijken daardoor onderling ook wel van elkaar af, maar ik hoop dat mensen juist die variëteit kunnen waarderen en op termijn ook zeker een bepaalde sound erin terug gaan zien.

[color=yellow]Je hebt al heel wat eigen producties en remixes op je naam staan. Kunnen we dit jaar een release in de vorm van een artist album verwachten ?[/color]
Ik ben inderdaad op het moment bezig met een artist album! Is voor mij echt te gek om te doen, omdat ik me eindelijk eens helemaal creatief kan laten gaan. Ik vind het leuk om verschillende stijlen te produceren en dat zal zeker terug te vinden zijn op het album. Ik probeer er ook wat experimentele tracks op te zetten die los van zo'n album gewoon erg moeilijk uit te brengen zijn. Ik hoop in ieder geval dat ik het nog in 2007 kan releasen. Momenteel heb ik zes á zeven tracks helemaal af. Het begint dus wel al een beetje vorm te krijgen. Ik wil er in ieder geval alleen maar nieuw materiaal op zetten, geen oude platen of gerecyclede versies. Ik kan wel alvast de titel van het album verklappen: 'Symphonia'.

[color=yellow]Naast je vele productiewerk begint ook je carrière als dj een steeds grotere vlucht te nemen. Met name in het oosten van Europa ben je regelmatiger te vinden. Je hebt gedraaid in landen als Servië, Hongarije en Roemenië. Merk je dat je productiewerk steeds meer boekingen oplevert en kun je ons een kijkje geven in je agenda voor de komende tijd ?[/color]
Ik merk wel dat zeker sinds vorig jaar mijn producties echt meer boekingen op zijn gaan leveren. In 2005 draaide ik nog niet zo heel veel, maar vorig jaar heb ik toch iets van negen of tien verschillende landen aan gedaan en dat is wel een soort 'dream come true'. Binnenkort draai ik in Podgorica (Montenegro) en heb ik mijn debuut in Oostenrijk. Ook komen er richting deze zomer wat festivals aan waarover later misschien meer.

[align=center][img]http://www.groovecollection.nl/forum/images/interviews/eelke2.jpg[/img][/align]
[color=yellow]Stel dat het dj’en niet genoeg inkomsten meer oplevert om van te leven en je wordt daardoor gedwongen te stoppen. Wat zou je na je carrière als dj doen ?[/color]
Waarschijnlijk zou ik emigreren naar Afrika en daar een lekker rustig leven opbouwen (geen grapje!). Mijn studie Psychologie doe ik meer omdat ik het interessant vind maar ik zie mezelf daar nog niet iets mee doen. En aangezien ik nogal een stresskip ben lijkt zo'n relaxed leven zonder al te veel electronica me wel wat

[color=yellow]Alle muziekstromingen zijn vergankelijk. Ben je nooit bang voor een nieuwe stroming die de totale scene overhoop gooit en waar jij je niet in kan vinden ?[/color]
Haha, misschien gebeurt dat inderdaad, kan ik altijd nog naar Afrika emigreren. Nee, maar ik denk dat er genoeg variatie zal blijven bestaan. De muziek heeft wel bepaalde trends maar trekt toch altijd wel weer bij en met die trends ontstaan er ook weer nieuwe subgenres waar je je toch altijd wel enigszins in kunt vinden. En ik ben best makkelijk. Ik hou echt van heel veel verschillende soorten muziek. Als de dance me ooit echt niet meer kan boeien kan ik altijd nog andere dingen of artiesten gaan produceren.

[color=yellow]Welke muziek kan je echt niet uitstaan ?[/color]
Alle (aggressieve) harde muziek. Schranz techno, hardstyle, hardcore, death metal, industrial. Ik word echt chagrijnig van die herrie. Het voelt alsof er iemand met een drilboor op je schedel inwerkt. Iedereen z’n sound, maar voor mij werkt dit niet.

[color=yellow]Wat zou je willen zeggen tegen mensen die Eelke Kleijn nog niet kennen ?[/color]
Dat ze zich op mijn podcast moeten abonneren, als ze die niet leuk vinden is de kans groot dat ze Eelke Kleijn niet verder willen leren kennen!

[color=yellow]Er is genoeg ellende in de wereld, dus laten we vrolijk afsluiten. Vertel eens een goeie mop.[/color]
Pff daar vraag je me wat...

“Er komt een knecht bij een boer werken op voorwaarde dat hij van zijn dochters af blijft. Als hij ze echter ziet slaat hij stijl achterover... Maar hij houdt zich in. Tot op een dag de boer aan de knecht vraag of hij de laarzen van zijn dochters’ kamer op wil halen. 'Maar blijf van m'n dochters af!' roept de boer hem na.
Als de knecht in de kamer komt ziet hij de 2 dochters naakt op bed liggen. Hij houdt het niet meer en roept 'Ik mag jullie allebei nemen van jullie vader!'. De dochters geloven hem niet en zeggen 'Bewijs het maar'. Opent de knecht het raam en roept naar de boer: 'Moet ik ze allebei pakken? 'Boer: 'Natuurlijk wat dacht jij dan, idioot!'”


related sites:
www.eelkekleijn.nl
www.myspace.com/eelkekleijn


Top
   
 Post subject: re: Eelke Kleijn
PostPosted: 11 Feb 2007, 00:36 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Oct 2005, 22:34
Posts: 880
Location: Hoboken, Belgium
Leuk interview! (Y)

En heerlijk nieuws dat er een artiestenalbum aan zit te komen! :tune


Top
   
 Post subject: re: Eelke Kleijn
PostPosted: 11 Feb 2007, 10:17 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 22:17
Posts: 791
Location: Groovecollection.nl
Goed interview weer met deze NL topper (Y)

_________________
Proper music: [url]http://www.soundcloud.com/dwk[/url]


Top
   
 Post subject: re: Eelke Kleijn
PostPosted: 11 Feb 2007, 16:45 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Toppertje! (interview en DJ!) ;)

Ben ook wel razend benieuwd naar dat artiestenalbum!

_________________
I love PoesUps!


Top
   
 Post subject: re: Eelke Kleijn
PostPosted: 11 Feb 2007, 18:08 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
Leuk interview weer. (Y)
Zeer relaxte gozah en de set die ik van hem hoorde in Strand West was überdikke poep.
Zeer benieuwd naar Symphonia. :)

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
 Post subject: re: Eelke Kleijn
PostPosted: 12 Feb 2007, 18:20 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 09 May 2006, 13:32
Posts: 96
Location: Amsterdam
Relaxt interview!
Is een keer wat anders als: wat is je lievelings eten... ;)


Top
   
 Post subject: re: Eelke Kleijn
PostPosted: 12 Feb 2007, 18:25 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 31 Jul 2005, 16:02
Posts: 1577
Location: Amsterdam
Ghehe thanks :cool Dat is ook precies de bedoeling van deze interview sessies. Vragen die je een beeld geven van de dj en zijn visie op de muziek. Geen top 5 gebeuren of cu2 vragenlijsten.

_________________
Current addictions: Reboot // Radio Slave // Matthias Tanzmann // Mathias Kaden // Audion // Martin Buttrich


Top
   
 Post subject: re: Eelke Kleijn
PostPosted: 13 Feb 2007, 01:07 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 May 2006, 17:56
Posts: 3002
nou nog wachten op een interview met c-jay:lol


Top
   
 Post subject: re: Eelke Kleijn
PostPosted: 13 Feb 2007, 02:10 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 May 2006, 17:56
Posts: 3002
maar wel een leuk interview


Top
   
 Post subject: Re: re: Eelke Kleijn
PostPosted: 16 Feb 2007, 09:51 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 04 Dec 2005, 13:18
Posts: 494
Location: Amsterdam
[quote="Djeebie"]Geen top 5 gebeuren of cu2 vragenlijsten.


Dat mis ik dus in dit interview eh...

Top
   
 Post subject: re: Eelke Kleijn
PostPosted: 16 Feb 2007, 19:29 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
@ Exhale_02: Dat interview staat op Sugababes.nl .....moet je daar ff kijken. ;)

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Last edited by Paulus de Kalebouter on 21 Feb 2007, 19:34, edited 1 time in total.

Top
   
 Post subject: re: Eelke Kleijn
PostPosted: 18 Feb 2007, 13:45 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Top interview! Heb jij hem geschreven Djeebs? Dat lees ik namelijk zo niet :)
Maar leuke antwoorden en zeer goede vragen! Wil wel weer eens wat nieuwe muziek horen van Eelke, want heb nog steeds Elementary 001 (van 24-01-05) aanstaan hier.

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject: re: Eelke Kleijn
PostPosted: 18 Feb 2007, 14:21 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 31 Jul 2005, 16:02
Posts: 1577
Location: Amsterdam
Ik doe alle interviews :)

_________________
Current addictions: Reboot // Radio Slave // Matthias Tanzmann // Mathias Kaden // Audion // Martin Buttrich


Top
   
 Post subject: Re: re: Eelke Kleijn
PostPosted: 19 Feb 2007, 00:20 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
[quote="SnuggLe"]Top interview! Heb jij hem geschreven Djeebs? Dat lees ik namelijk zo niet :)


staat hier: http://forum.groovecollection.nl/index.php?f=21 :)

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
 Post subject: re: Eelke Kleijn
PostPosted: 19 Feb 2007, 19:07 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Zover kom ik nooit ;)

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject: re: Eelke Kleijn
PostPosted: 19 Feb 2007, 20:56 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 23 Jun 2005, 23:39
Posts: 2530
Location: in mijn velletje
leuk interview (Y)

_________________
beter te dik in je kist, dan een feestje gemist


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 16 posts ] 

All times are UTC+01:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma